Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Vakmanschap en vriendelijk personeel

Lynne den Boer

Professionals aannemen en verantwoordelijkheid nemen voor jullie fouten.

De experts die aan huis komen om je voor te lichten zijn amateurs. Volgen het protocol niet, waar de klant nu financieel op moet draven voor de gevolgen.

Niks, waardeloos bedrijf

f v/d velde

Gewoon doen

uitleg medewerkers over werkwijze

Doe iets aan je communicatie. Ik heb me rot geërgerd en doe dat nog.

1. De informatie van de adviseur was onjuist. En niet in overeenstemming met de uiteindelijke uitvoering. Dit leverde veel onnodige voorbereiding van mijn kant en onnodige zorgen op.

Ik...

Ik heb meerdere keren gevraagd of de spouwmuur monteurs echt door de kruipruimte konden (met de balletjes) om alle gaten van binnen te dichten. De adviseur en ook via de planning gaven ze aan dat de monteurs eerst in de kruipruimte moesten zijn.

De monteurs eerste reactie was echter: ‘wij mogen niet eens onder de kruipruimte’. Prima. Maar dat had ik Graag van tevoren gehoord. Dat had me veel werk en ergernis gescheeld.

2. De communicatie over de aanvangstijd was onjuist. Twee maal. Eerst zouden ze er om 10 uur zijn, daarna spraken we af dat de monteurs er om 13:30 zouden zijn, bij mijn terugkomst. Ondanks meerdere keren bellen en afspraken met ned isol
bleken de monteurs van geen van de gemaakte afspraken op de hoogte te zijn gebracht. Ze kwamen daardoor precies aan op het moment dat ik weg moest. Op hun formulier stond zelfs 11uur, ze dachten dus precies op tijd te zijn. Een erg vervelende start.

Een belletje naar Nederland isoleert over het verschillende verhaal tussen de monteurs en de adviseur resulteerde erin dat n isol. de monteurs belden en daardoor nog meer verwarring in de situatie brachten. Ze werden van het werk gehouden, ze waren erdoor geïrriteerd. Allemaal erg vervelend. Ze kregen de indruk dat ik achter hun rug om aan het klagen was over hun werk. Terwijl het tegendeel waar is. Gelukkig kon ik ze dat snel duidelijk maken.

Ik moest veel te lang (ongev 10 minuten) wachten op een antwoord op het moment dat ik met vragen over het verschil in verhaal tussen de adviseur en de monteurs belde. Echt belachelijk. Ook het terugbellen door de teamleider duurde in dit geval te lang, want in dat gesprek kon ik wel snel duidelijk maken waarom ik belde.

de toezegging van de teamleider om met de adviseur te gaan praten is prima,Maar ik heb er weinig aan.

Conclusie
Ik snap niet dat niemand van Nederland isoleert mij heeft verteld dat deze monteurs niet onder de vloer hoefden te zijn.

Ik ben erg geïrriteerd door de afspraken over de begintijd die wel zijn gemaakt, maar die niet zijn opgeschreven en doorgegeven. Twee maal.

Ik ben zeer ontevreden over de afhandeling van mijn vragen hierover.

De hele ervaring met Nederland isoleert vond ik erg vervelend.

Goeie monteurs!

C. Zoeter-Cogneaux

Meer professionalisme en duidelijkheid.

De werkzaamheden zijn niet in overeenstemming met wat mij werd verteld over de professionalisme van deze organisatie:
==> de eerste medewerker heeft meer gerekend over de oppervlakte dan het in...
==> de eerste medewerker heeft meer gerekend over de oppervlakte dan het in de werkelijkheid was. Hoe komt dat?
==> Het werd verzekerd dat wij het factuur op dezelfde dag als die van de werkzaamheden via de mail zouden krijgen (3 december); dit hebben wij echter op 10 december gekregen. Waarom kostte het zo veel tijd om het factuur te versturen?
==> Er zijn onderdelen van het plafond die niet bedekt zijn; ik kan foto's erbij sturen als u dat wilt. Zal dan het certificaat van isolatie wel gelden?
==> De informatie die wij achteraf via de telefoon kregen, correspondeert niet met wat op de offerte stond. Er werd ineens gesproken over een basisoppervlakte hoewel niks hiervan is vermeld in de offerte (ook niet in het voorafgaande gesprek).
==> Volgens de onderstaande vraag zouden wij een rol hebben kunnen spelen met de keus van een leverancier; dit is echter het geval niet. Was het de bedoeling dat wij een lijst ontvingen, van bedrijven die de werkzaamheden konden uitvoeren? Er kwamen mensen uit Oss in een bestelbus zonder naam; vreemd dat een leverancier geen eigen reclame maakt op zijn eigen bus...

Wat viel u in positieve zin op?

Graag wil ik dat u op mijn vermelde vragen via de mail reageert. Waarschijnlijk is er een duidelijke verklaring op wat gebeurd is.

de vries

Dat het fijn is als je bericht krijgt dat alles keurig is betaald.

top service en alles was snel geregeld.
wanneer het ons het beste uit komt.

Wat viel u in positieve zin op?

bekwame medewerkers die zich keurig aan de belofte hebben gehouden.
zeker de dag en de tijd . top

Iets langer vooraf bericht over tijdstip van komst monteurs

deskundig; prettige benadering

prettige en beschaafde mannen

Jh van der Veld

Zeer goed geholpen en goed werk geleverd

Wat viel u in positieve zin op?

Beschikbaarheid en snelheid van handelen

Afzeggen van geplande uitvoering en het vervolgens geen zekerheid willen geven over definitief doorgaan van volgende afspraak viel bij mij helemaal verkeerd. (Als dat nog een keer zou zijn gebeurd,... Afzeggen van geplande uitvoering en het vervolgens geen zekerheid willen geven over definitief doorgaan van volgende afspraak viel bij mij helemaal verkeerd. (Als dat nog een keer zou zijn gebeurd, had ik afgezegd.

Gecertificeerd en procedure maakt goede indruk

Vriendelijke en behulpzame uitvoering

Vakkundig , snel en netjes.

algehele werk