Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Niets

Is gewoon goed

Wat viel u in positieve zin op?

Dat ze er zoveel over konden vertellen

Corrie Kustusz

Geen tips , het is prima zo .

omdat het een vakundig bedrijf is ,met vriendelijk personeel,
en een goede prijs

Wat viel u in positieve zin op?

er kwamen 3 mannen die ieder hun eigen taak hadden, en precies op elkaar afgestemd waren , ze hoefden niet op elkaar te wachten, en het werk liep als een trein . ALLE LOF voor de mannen.

Zo doorgaan.

Fijne vakkundige uitvoering.
Afspraken worden goed nagekomen.
Beleefde en correcte monteurs.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid, positieve houding en afspraken nakomen.

Boren met afzuiging

Voorlichting hoeveelheid muurisolatie niet helemaal duidelijk, afspraken nagekomen, werk bij vloerisolatie netjes afgehandeld. Aanbrengen muurisolatie minder,ev boren met afzuiging? Gebeurt bij... Voorlichting hoeveelheid muurisolatie niet helemaal duidelijk, afspraken nagekomen, werk bij vloerisolatie netjes afgehandeld. Aanbrengen muurisolatie minder,ev boren met afzuiging? Gebeurt bij andere bedrijven.

Behulpzaamheid offerte

Monteurs waren van Roemeense afkomst; beheersing van het nederlands was soms een probleem

uitleg ter plekke

Dat degene die de offerte maakt aan de monteurs doorgeeft hoe lang de slang moet zijn die nodig is. Bij ons was dat een flinke afstand daar wij aan een plantsoen wonen met alleen een wandelpad. Door... Dat degene die de offerte maakt aan de monteurs doorgeeft hoe lang de slang moet zijn die nodig is. Bij ons was dat een flinke afstand daar wij aan een plantsoen wonen met alleen een wandelpad. Door over het gras te rijden is het gelukt.

Om energiekosten te besparen en er nu met 2 of meer maatregelen subsidie kan worden aangevraagd.

Wat viel u in positieve zin op?

Vooral dat bij de afspraak direct een offerte opgemaakt werd en bij akkoord gaan onzer zijde, meteen een datum werd gepland voor uitvoering.

Fan van der Zande

keurige nette jongens hebben hier de kruipruimte geisoleerd,Wij zijn een ouder echtpaar dus ze hebben fotos laten zien van hun werk zag er goed uit..

Wat viel u in positieve zin op?

Nederland isoleert heeft keurig en netjes werkend personeel in dienst.

W.J.M. Janssen

Isoleer je kruipruimte met de folie van Nederland isoleert

Ik wil absoluut geen pur in m'n kruipruimte

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid waarmee alles geregeld kon worden

L. van der Hel

duidelijkheid, prima voorlichting, vlotte afwerking

afspraken klopten

Professioneel worden

zeer zeker niet aanbevelen, om 40 mtr. te isoleren moest men 3 keer komen omdat er te weinig materiaal was meegegeven. tot 3 keer toe verlof op moeten nemen en dat willen jullie dan afdoen met € 50... zeer zeker niet aanbevelen, om 40 mtr. te isoleren moest men 3 keer komen omdat er te weinig materiaal was meegegeven. tot 3 keer toe verlof op moeten nemen en dat willen jullie dan afdoen met € 50 niemand die telefonisch reageert en eenstuk of 8 verschillende mensen die per mail reageren. wel dreigen met een deurwaarder als er niet tijdig betaald wordt. Ik kan niet anders dan het een waardeloze kl.... bedrijf te vinden. maar dat deert blijkmaar niemand bij jullie.

Wat viel u in positieve zin op?

de adviseur die langs kwam