Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

kuiper

Ga zo door erg goed geregeld

goede uitleg en niets moet
heb je vragen dan krijg je duidelijk antwoord en uitleg

snel klaar aardige mannen

J.A.G. Jansen

Snelle reactie. Vakkundige voorlichting. Uitvoering meer dan goed.

helderheid

Sytze van der Veen

Ga zo door

Vanwege zowel het contact tijdens het verkennend onderzoek als, met name, de vlotte, bekwame en prettige uitvoering

Het prettige contact.

J Huisken

Nvt

Wij kunnen direct merken dat het werkt

ze zijn netjes

Mevr. M. Troe

Prettig voor gesprek, deskundigheid, vlotte service

deskundigheid

Evert Bergsma.

Het zou goed zijn dat er een goed Nederlands sprekende monteur
bij zou zijn geweest.

Kreeg een goede voorlichting enz

Wat viel u in positieve zin op?

het overleg van de monteurs naar ons toe.

Gasse

Wel

Netheid

M. Luijten

Zorg dat (interne) communicatie op orde komt. Er werd mij bijvoorbeeld steeds beloofd dat er contact met me opgenomen zou worden, gebeurde niet. Het enige dat heel snel ging was het versturen van de... Zorg dat (interne) communicatie op orde komt. Er werd mij bijvoorbeeld steeds beloofd dat er contact met me opgenomen zou worden, gebeurde niet. Het enige dat heel snel ging was het versturen van de facturen.
Kom gemaakte afspraken na.
Zorg dat de ‘expert’ juiste informatie verstrekt en de monteurs niet onverrichterzake weg hoeven gaan omdat info niet klopt

Niet, omdat communicatie zowel intern als met mij als klant niet goed verloopt. En er komt vooraf een ‘expert’ langs en die blijkt verre van een expert te zijn, allemaal foutieve informatie

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteurs vriendelijk waren

Controleer de werkzaamheden!

Komen niet na wat afgesproken was, laten veel rotzooi achter gaten zijn groter dan kleine proefgaten, terwijl gezegd werd dat gaten nog kleiner zouden zijn, veel in steen geboord i.p.v. voegen,... Komen niet na wat afgesproken was, laten veel rotzooi achter gaten zijn groter dan kleine proefgaten, terwijl gezegd werd dat gaten nog kleiner zouden zijn, veel in steen geboord i.p.v. voegen, rotzooi op straat laten liggen, mensen spreken mij hierop aan. Ik zal deze firma zeker niet aanbevelen en hoop dat het werk in de muren goed gedaan is want dat kan ik helaas niet controleren

Niks positiefs

L.A. Grutterink

de hele zaak op de schop !!!!!!!!!!!!!!!!!

Uw verkoper heeft mijn e-adres verkeerd opgeschreven, en deze ondanks mijn latere telefonische melding aan hem daarover, niet gewijzigd. Daardoor heb ik nooit een factuur ontvangen, maar wel na 2... Uw verkoper heeft mijn e-adres verkeerd opgeschreven, en deze ondanks mijn latere telefonische melding aan hem daarover, niet gewijzigd. Daardoor heb ik nooit een factuur ontvangen, maar wel na 2 maanden een zeer onprettige aanmaningbrief met daarin vermeld de dreiging met aanzienlijke deurwaarderskosten ! Blijkt dat er door uw firma een willekeurige dame met haar e-adres er is bijgezocht,die de factuur wel heeft toegezonden gekregen. Ik heb na uw eerste ! (dus dreig) brief per ommegaande betaald, zoals ik dat al een halve eeuw doe. Ondanks mijn bezwaar tegen de door uw firma gevolgde werkwijze, kreeg ik telefonisch te horen, dat bij uw firma correct de interne procedures zijn gevolgd. Desondanks werd bij u mijn naam gewijzigd van Grutterink naar Gruttebink !
Het gedane werk (isolatie houten zoldervloer) lijkt door de twee medewerkers goed, en zeker vriendelijk gedaan te zijn. De kurken opvullingen van de gemaakte gaten zijn echter bij normaal gebruik van de zolder naar binnen gelopen, waardoor weer gaten zijn ontstaan. Op mijn klacht daarover kwam speciaal een hersteller, die de zaak zou klaren, na een rit van een uur (!) een half uur te laat nadat ik c.f. de met uw firma de hele ochtend voor hem beschikbaar had gehouden. Volgens hem was op kantoor een foute ritplanning gemaakt.
Toen ik hem desgevraagd vertelde wat mijn klacht was, bleek dat hij een hele andere klacht van u had doorgekregen, en dus de goede materialen niet bij zich had. Ik heb daarna via hem maar aangeboden zelf de kurken vullingen vast te zetten voor Eur 100,-, een schijntje in relatie met de door u te maken kosten van herstel, maar ik was het geblunder van Nederland Isoleert, zo zat, dat ik alle banden met u wou verbreken. En zo is geschied. "Nederland Isoleert" was een ramp, die ik mij niet langer wil toestaan. Ondanks mijn herstel- pogingen (Ik heb daarover met uw firma zowel gebeld, als later nog een e-mail gestuurd) is ook deze brief nog steeds met de foute naam verzonden !
P.S. Ik ben inmiddels 70 jaren jong, maar u permitteert uzelf mij ongevraagd te tutoyeren !

NOOIT WEER NEDERLAD ISOLEERT !!!!!!!!!!!!!!!

L.A. Grutterink

Wat viel u in positieve zin op?

De prettige omgang met de isoleerders en de hersteller die de gaten aanvankelijk zou herstellen.