Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

ned.isoleert Amersfoort

N.t.v.

minder kosten,koud en warm

de uitvoering

Hans van den Berg

Vooraf iets duidelijker over subsidie (on)mogelijkheden

goed advies, snelle afspraak, alles volgens afspraak afgehandeld

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid, doen wat ze zeggen en zelfs meer, niet zeuren over tegenvallers

Kom afspraken na, neem deskundige experts in dienst die de offertes maken, neem vriendelijk personeel aan voor aan de telefoon .

Omdat de expert die van te voren kwam slecht geadviseerd heeft. De spouwmuur zou gevuld worden. Toen de mannen hier vanochtend kwamen, bleken ze er helemaal niet bij te kunnen en kon het niet door... Omdat de expert die van te voren kwam slecht geadviseerd heeft. De spouwmuur zou gevuld worden. Toen de mannen hier vanochtend kwamen, bleken ze er helemaal niet bij te kunnen en kon het niet door gaan. De twee telefoontjes die ik hierover met jullie gepleegd heb, vond ik onprettig qua inhoud en toon. Bv tsja als uw buurman de schuur niet wil afbreken kunnen we er niets aan doen....

Wat viel u in positieve zin op?

De mannen die kwamen waren deskundig.

nolles

De medewerkers waren erg vroeg 07:15 en gingen meteen aan de gang. Het lawaai die de klus veroorzaakt viel mij tegen. Als ik het eerder wist had ik de buren kunnen informeren.

goede afspraken, snel geregeld en goede prijs en advies.

Wat viel u in positieve zin op?

aardige medewerkers die hard doorwerken, dus geen gelummel.

snelheid van werken

Cornet

SNELHEID W.B.T UITVOERING.

Laat monteurs zelf kijken en offerte opmaken, dan weet je als klant iig waar je voor tekent. Van hun begreep ik dat het regelmatig voorkomt dat Nederlandisoleert, in dit geval de heer Smit, een... Laat monteurs zelf kijken en offerte opmaken, dan weet je als klant iig waar je voor tekent. Van hun begreep ik dat het regelmatig voorkomt dat Nederlandisoleert, in dit geval de heer Smit, een belofte doet waarvoor je tekent en dat dit dan in praktijk niet mogelijk blijkt. Overigens schrijft dhr. Smit zijn telefoonnummer en naam niet op de offerte.

Ik heb op uw advies een offerte getekend, maar het staat Nederlandisoleert blijkbaar vrij om daarna te kijken of en wat ze daarvoor leveren. Alles wat Nederlandisoleert verzint qua alternatief wordt... Ik heb op uw advies een offerte getekend, maar het staat Nederlandisoleert blijkbaar vrij om daarna te kijken of en wat ze daarvoor leveren. Alles wat Nederlandisoleert verzint qua alternatief wordt wel in rekening gebracht bij mij. Je komt als klant niet meer onder de eerste offerte uit. Ook al belooft u iets wat u niet kunt waarmaken.
De persoon die bij je thuis komt staat helemaal los van de rest en is niet meer aanspreekbaar, aan de telefoon krijg je iedere keer een andere medewerker aan de lijn.

Wat viel u in positieve zin op?

Niets positiefs, bovendien is er nog niets geleverd. Deze vraag voor feedback wordt automatisch verzonden bij een mail bedankt dat u voor Nederlandisoleert heeft gekozen maar bij een factuur die... Niets positiefs, bovendien is er nog niets geleverd. Deze vraag voor feedback wordt automatisch verzonden bij een mail bedankt dat u voor Nederlandisoleert heeft gekozen maar bij een factuur die ingetrokken is omdat het niet is geleverd.

Jan bouw

Snel en goed

Goed personeel

Boxum

Zie opmerkingen.
Een korting op de factuur kan een deel vh ongemak verzachten

Twee keer afspraak gemaakt maar niet gekomen. Derde keer wel; veel stenen beschadigd met boren, niet alle gaten gevuld, niet alle gaten netjes geborsteld na het vullen, spouwborstels voor bestaande... Twee keer afspraak gemaakt maar niet gekomen. Derde keer wel; veel stenen beschadigd met boren, niet alle gaten gevuld, niet alle gaten netjes geborsteld na het vullen, spouwborstels voor bestaande ventilatie geplaatst en een bende rondom huis en tuin. Bij aanvang moest ik zelf aangeven dat er opmerkingen waren geplaatst op de offerte mbt de uitvoering. Medewerkers wisten van niks..?
Stukken tape en defect gereedschap zwerven nog om het huis en moeten allen nog opgeruimd worden. De oprit ligt onder het cement en voegsel. Kortom snel gewerkt maar wat een zooi. Het geeft te denken over de kwaliteit van het werk.

Wat viel u in positieve zin op?

Prijs is concurrerend maar achteraf niet reeel

j b labeij

Gaat zo door

Wat viel u in positieve zin op?

de vriedelijk heid van de werk ui