Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Fam. Bakker

Prima op deze manier

Flexibel, precies en vakbekwaam werk

N.van Wolferen

In e mails s,v,p, met respect mensen aanspreken, ik heb niet met jullie op school gezeten. Voor jullie ben ik "u".

welten

Nederlandse taal en stof vrij boren. wat een stof zooi.

Zie punten boven.
Succes

Niet professioneel, veel troep achter gelaten

Johan Cujé

Ga zo door.

Werk goed en vlot uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid van de medewerkers en vlotte uitvoering.

Rene de Vos

Gewoon zo doorgaan!

zeer vriendelijk en duidelijk over de kosten en tijd, ik zou zeker Nederland Isoleert wel aanbevelen aan anderen.

snelheid en duidelijkheid

Mr TJC Spijkervet

Communicatie callcenter Twee keer voor niets voor niets op de afgesproken tijd van elders teruggekomen (waar wel tevreden over Tina die de zaken correct oppakte .

Verkoper _ adviseur heeft situatie onjuist ingeschat dan wel geadviseerd Zie rapport Was stellig dat drie ruimten ( kamer,hal ,keuken )geheel zou kunnen worden geïsoleerd ) Zelfs kamer kon maar... Verkoper _ adviseur heeft situatie onjuist ingeschat dan wel geadviseerd Zie rapport Was stellig dat drie ruimten ( kamer,hal ,keuken )geheel zou kunnen worden geïsoleerd ) Zelfs kamer kon maar gedeeltelijk zijnde 50 m2 worden
geïsoleerd . Voor zover kunnen nagaan hebben uitvoerders hun werk wel goed verricht

Wat viel u in positieve zin op?

Uitvoerders incl timmerman van een goed niveau

Francis Hermsen

Omdat zowel het expert gesprek als het isoleren van de vloer door prettige en vakkundige mensen is gedaan.

Wat viel u in positieve zin op?

Er wordt met je meegedacht en klant is bij hen nog echt koning!

Pauline Niezen

De offerte was met 70 euro korting, ivm snel beslissen, dat heb ik nog niet teruggezien bij de bevestiging, Ik ga er vanuit dat we daar geen sicussie over krijgen.

Duidelijkheid, netjes gewerkt en prima communicatie

Wat viel u in positieve zin op?

Correcte medewerkers, waren zeer lovend over de voorbereidingen die er waren getroffen.

Peter van der Heide

Vooral zo doorgaan op dezr weg

Snelle levering en laagdrempelig

Wat viel u in positieve zin op?

Uitstraling van de verschillende teams: clientgericht, vriendelijk en gemotiveerd