Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Kort

Ga zo door

Klant vriendelijk goede uitleg

Deskundigheid

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw beoordeling!

Afschaffen van de beperkte tijdspanne tussen verstrekking en uitvoering van de opdracht.

Nederland Isoleert lijkt mij betrouwbaar en vakkundig.
Het isolatiewerk wordt op tijd, snel en degelijk uitgevoerd.
De geadviseerde PIF isolatiefolie heeft ook mijn voorkeur in verband met...
Nederland Isoleert lijkt mij betrouwbaar en vakkundig.
Het isolatiewerk wordt op tijd, snel en degelijk uitgevoerd.
De geadviseerde PIF isolatiefolie heeft ook mijn voorkeur in verband met de afwezigheid van uitdampen van giftige stoffen.

Wat viel u in positieve zin op?

Het geadviseerde isolatiemateriaal en het voorstel om de maximaal mogelijke kruipruimte-isolatie te realiseren door het kappen van een doorgang naar een niet-bereikbaar deel van de kruipruimte.

Van Dijk

Geef van te voren aan dat de isolatie wordt aan gebracht door mensen met wie je moeilijk kunt communiceren

gewerkt conform afspraken en verwachtingen

Wat viel u in positieve zin op?

er werd snel en adekwaat gewerkt. communicatie met de poolse medewerkers is lastig

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het vervelend om te horen dat uw communicatie met de monteurs door taalbarrières stroef verliep. Normaliter proberen wij er altijd voor te zorgen dat er een Nederlands sprekende medewerker... We vinden het vervelend om te horen dat uw communicatie met de monteurs door taalbarrières stroef verliep. Normaliter proberen wij er altijd voor te zorgen dat er een Nederlands sprekende medewerker mee is. Onze excuses voor het ongemak.

Netjes op tijd en keurige mensen alles weer netjes opgeruimd.

De werkzaamheden.

A. Jansen

Op deze wijze doorgaan

service en snelheid

Wat viel u in positieve zin op?

vakbekwaamheid, service, uitleg en keurig netjes werken inclusief schoonmaak

Kom afspraken na!!!!!

Ik heb 2 keer een afspraak gemaakt die niet nagekomen is. Dit heeft mij 2 vakantiedagen gekost.

Niets.

Ga zo door

duidelijk gesprek en goede voorlichting

Wat viel u in positieve zin op?

correcte en vriendelijke medewerkers. geven uitleg wat er gaat gebeuren.

Dank u wel. Doen we!

TIP: op site aangegeven dat wij wilden isoleren, geen mogelijkheid om aan te geven dat het om bodem isolatie ging. De dag erop werden wij gebeld met melding dat ons huis voor 1920 is gebouwd (was... TIP: op site aangegeven dat wij wilden isoleren, geen mogelijkheid om aan te geven dat het om bodem isolatie ging. De dag erop werden wij gebeld met melding dat ons huis voor 1920 is gebouwd (was bekend) en dat isoleren om die reden niet mogelijk was. Vraag eerst wat de bedoeling is, dan een mening verkondigen. Is goed gekomen.

het hele proces was helder

Wat viel u in positieve zin op?

alle gemaakte afspraken zijn vlekkeloos nagekomen

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het vervelend om te horen dat er enige miscommunicatie was over de uitvoerbaarheid van isolatie in uw woning. Wij hebben inderdaad als beleid om geen woningen van voor 1925 te isoleren,... We vinden het vervelend om te horen dat er enige miscommunicatie was over de uitvoerbaarheid van isolatie in uw woning. Wij hebben inderdaad als beleid om geen woningen van voor 1925 te isoleren, daar deze buiten onze expertise valt. Het is wel fijn om te horen dat wij u uiteindelijk toch verder hebben kunnen helpen.

Schuurman

GA ZO DOOR

Super aardige werknemers werken goed en snel ruimen alles netjes op

Spontane mensen

Doorgaan met kwaliteit.

Goede informatie, redelijke prijs, keurig gemaakt, leuke mensen.

I formatie