Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Kennis van de regelgeving verbeteren

Alles snel en correct afgehandeld

Wat viel u in positieve zin op?

de kennis en vriendelijkheid van het (ingehuurde) bedrijf

Kreutzer

Zorg dat er een iemand goed nederlands spreekt. Zorg dat de subsidieaanvraag gratis wordt voor klanten, julie zijn al duurder dan de rest, om dan nog 50 euro te vragen voor een subsidieservice is... Zorg dat er een iemand goed nederlands spreekt. Zorg dat de subsidieaanvraag gratis wordt voor klanten, julie zijn al duurder dan de rest, om dan nog 50 euro te vragen voor een subsidieservice is niet ok.

Erg dwingend met het maken van een installatie afspraak, Tevens waren de monteurs de nederlandse taal niet machtig, communicatie was absoluut niet mogelijk.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs werkten goed door

J. Valkier

Kijk beter onder de vloer, bekijk letterlijk alle hoeken goed en geef daar goed advies over.

Ik twijfel, maar de medewerker van Nederland Isoleert die bij mij lang kwam had niet goed gekeken en beoordeeld of er tussen/langs de pvc buizen in de kruipruimte geisoleerd kon worden. Maar daar is... Ik twijfel, maar de medewerker van Nederland Isoleert die bij mij lang kwam had niet goed gekeken en beoordeeld of er tussen/langs de pvc buizen in de kruipruimte geisoleerd kon worden. Maar daar is wel z'n advies op gebasseerd. Het bedrijf dat uiteindelijk kwam isoleren liepen hier dus tegen aan. Uiteindelijk met heel veel kruip en schuifwerk is het wel gelukt. Maar dit had op voorhand beter door de medewerker van Nederland Isoleert gezien moeten worden.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het bedrijf dat de vloer geisoleerd heeft, goed werk geleverd hebben en goed advies en uitleg gegeven hebben.

Edwin ekens

Extra bijlage voor het subsidiebedrag.wel gezegd ,niet op papier.

Wel snel gewerkt,netjes beleefd,offerte goed.

Wat viel u in positieve zin op?

Goed advies,3 monteurs netjes beleeft,geen rotzooi van gemaakt.

J.Hoogeveen

Niet

Weet niet

de Rooij

Zo doorgaan

komen afspraken na, snel geregeld, werken netjes, vriendelijk

achteraf betaling

Peter

Alles volgens afspraak

Snelheid

Beter adviseren en niet de klant met half werk te laten zitten. Kijken naar oplossingen. In gesprek gaan met de klant.

Slecht advies, waardoor nu voor maar een klein gedeelte is geïsoleerd. Het overige is niet interessant voor jullie.

M Janse

Bij de rekening van technisol zat een verwijzing naar subsidie aanvragen bij rijksoverheid dit zou door essent worden geregeld knap verwarrend

geen familie bij ESSENT

prima

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat betreft uw subsidieaanvraag. Als u telefonisch contact met ons opneemt via 033 472 02 52, dan kunnen wij dit voor u oplossen.

Ik ben van mening dat iedereen zelf zijn beslissingen moet nemen; ik zal daarom niet gauw ongevraagd advies geven. Dat neemt niet weg dat ik wel tevreden ben over Ned. Is.

Wat viel u in positieve zin op?

de soepele gang van zaken