Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Isolatie expert moet kritischer kijken, er waren onverwachte problemen

goed werk geleverd, aardige werklieden

Wat viel u in positieve zin op?

ondanks tegenslagen werd het werk afgemaakt

Monteurs waarmee verbaal gecommuniceerd kan worden

Het informatiegesprek verliep prima. De uitvoering werd gedaan door twee jongens uit het oostblok waarmee ik nauwelijks kon communiceren. Na afloop was het luik dicht geisoleerd waardoor ik niet... Het informatiegesprek verliep prima. De uitvoering werd gedaan door twee jongens uit het oostblok waarmee ik nauwelijks kon communiceren. Na afloop was het luik dicht geisoleerd waardoor ik niet zelf kon inspecteren.

prima informatiegesprek

Ik vond het erg vervelend dat ik een afspraak had gemaakt en bevestigd om er vervolgens achter te komen dat het door een onder aannemer uitgevoerd zou worden en dus ook een andere datum. Als er een... Ik vond het erg vervelend dat ik een afspraak had gemaakt en bevestigd om er vervolgens achter te komen dat het door een onder aannemer uitgevoerd zou worden en dus ook een andere datum. Als er een afspraak gemaakt is en bevestigd verander het dan niet.

Het werk was goed gedaan door een vriendelijke en kundige jongeman

Dat het snel ging

Nvt

Niks

Niets

Zoek deskundig personeel

Zeer ondeskundig personeel na diverse dak inspecties waarbij alles dik in orde was, ons laten stikken en gewoon vertrokken. Zonder enige feedback of oplossing. Na een klacht werd min of meer de... Zeer ondeskundig personeel na diverse dak inspecties waarbij alles dik in orde was, ons laten stikken en gewoon vertrokken. Zonder enige feedback of oplossing. Na een klacht werd min of meer de schuld bij ons neer gelegd. Achteraf blijkt dat ze zich 16m2 hebben verrekend!!! Zo gaat nederland isoleert met klanten om, en worden ook nog eens door essent aanbevolen!!! Heb nu wel ontdekt dat rond kijken loont, gelukkig een betrouwbaar bedrijf gevonden.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat ze wel veel koffie lusten, maar geen offerte kunnen maken.

Ga zo door

Concurrerende prijs, goed advies, snelle uitvoering en nette uitvoering van de werkzaamheden.

Vakkundig personeel

Plan minder klussen op 1 dag

Na afloop lagen er door de gehele voortuin bolletjes en werd er niet goed opgeruimd. Wij waren de laatste klus en ik kreeg het idee dat het wel heel snel gedaan wordt.

Wat viel u in positieve zin op?

Het maken van de afspraak ging eenvoudig en ze kwamen op de afgesproken dag

Jea Gaspersz

deze vloerisolatie aanbevelen,omdat deze isolatie effectief is.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs waren vriendelijk en correct

Alles is zeer vlot verlopen, daarvoor chapeau, maar net deze week aanbieding voor collectieve actie via gemeente, dan hadden we dezelfde bodemisolatie voor 32 euro de vierkante meter gehad, dat had... Alles is zeer vlot verlopen, daarvoor chapeau, maar net deze week aanbieding voor collectieve actie via gemeente, dan hadden we dezelfde bodemisolatie voor 32 euro de vierkante meter gehad, dat had 400 gescheeld, jammer maar helaas

Snelheid

Nvt

is ons uitstekend bevallen. Leveren goed werk

Wat viel u in positieve zin op?

weten wat ze moeten doen