Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Betere info over de subsidie

Enthousiaste monteurs

r . everts

Geen tips

goed werk afgeleverd, qua isolatie

Wat viel u in positieve zin op?

de leggers van isolatie zijn bekwaam en werken geheel zoals verwacht mag worden.

A. Willemsen-OOstendorp

Betere inschatting werkzaamheden. Mail ontvangen dat men er om 07.30 uur zou zijn en de hele dag zou duren. werd 8.30 en 12.00 uur klaar

Ik heb het idee dat het snel en vakkundig is aangebracht.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van het aanbrengen

Reactie Nederland Isoleert:

Wij proberen inderdaad altijd van te voren zeer gegeneraliseerd een inschatting te doen van de omvang van de werkzaamheden puur op basis van vierkante meters. Soms echter kan het langer, of korter... Wij proberen inderdaad altijd van te voren zeer gegeneraliseerd een inschatting te doen van de omvang van de werkzaamheden puur op basis van vierkante meters. Soms echter kan het langer, of korter duren. Met name in uw geval van de vloerisolatie is dit nog al eens onzeker. De ene kruipruimte hangt helemaal vol met leidingen en is hierdoor lastig te isoleren, de andere is een stuk leger, met een schone betonnen bak om in te werken. Dit kan een grote invloed hebben op het gemak waarmee de werkzaamheden kunnen worden uitgevoerd.

Het opleiden van het personeel binnen de klantenservice is een goed idee. Vriendelijkheid en klantgerichtheid is onder de knie, nu het probleemoplossend denken nog.
De afdeling planning zal...
De afdeling planning zal bekeken moeten worden, want klanten terugbellen zou een prio moeten zijn. Ook moeten beide afdeling op de hoogte zijn van vakantie sluitingen en werktijden van de onderaannemers.

Het vloerisolatie team werkt professioneel en is zeer vriendelijk. De klantenservice (zeer vriendelijk), afdeling planning en afdeling klachtafhandeling is óf onbereikbaar óf niet op de hoogte wat... Het vloerisolatie team werkt professioneel en is zeer vriendelijk. De klantenservice (zeer vriendelijk), afdeling planning en afdeling klachtafhandeling is óf onbereikbaar óf niet op de hoogte wat ze met bepaalde situaties moeten doen. Daarbij worden afspraken helaas niet nageleefd.

Wat viel u in positieve zin op?

De montage van de vloerisolatie verliep vlot. De mannen waren zeer vriendelijk en professioneel.

Ga zo door

Snelle service

Wat viel u in positieve zin op?

Snel reactie op alle vlakken

Jasper Bielders

Er bleef bij mij verschrikkelijk veel stof, parels en andere rotzooi achter. Eenmaal klaar is het wegwezen. Geen puntjes op de i

Vriendelijke en professionele benadering

Snelheid van uitvoering

komen afspraken na

Wat viel u in positieve zin op?

doen wat van ze verlangt wordt

Zorgvuldigheid en professionaliteit: wanneer er een fikse meetfout wordt gemaakt bij het opmeten voorafgaand aan de offerte, dient degene die de fout maakt de kosten ook voor zijn rekening te nemen.... Zorgvuldigheid en professionaliteit: wanneer er een fikse meetfout wordt gemaakt bij het opmeten voorafgaand aan de offerte, dient degene die de fout maakt de kosten ook voor zijn rekening te nemen. De meerkosten (20% minimaal) werden nu bij de opdrachtnemer neergelegd. Zeer kwalijk.

Het geoffreerde bedrag kwam in het geheel niet overeen met het daadwerkelijk gerekende bedrag door een meetfout van degene die de offerte opmaakte. We kregen uiteindelijk een korting, maar dat... Het geoffreerde bedrag kwam in het geheel niet overeen met het daadwerkelijk gerekende bedrag door een meetfout van degene die de offerte opmaakte. We kregen uiteindelijk een korting, maar dat betekende nog steeds dat we 20% meer moesten betalen. Zeer onzorgvuldig en zeer onprofessioneel.
De jongens die de isolatie aanbrachten (niet van Nederland Isoleert, maar onderaannemers, waren overigens zeer professioneel en zorgvuldig.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren zeer professioneel en communicatief.

Lips

Geef de monteurs de juiste offerte mee! De monteurs hadden een offerte voor minder vierkante meters dan wij hadden opgegeven.

niets

Reactie Nederland Isoleert:

Ik heb zojuist telefonisch met u gesproken. Het is inderdaad vervelend dat zij een verkeerde werkbon bij zich hadden. Gelukkig hebben de monteurs dit direct gesignaleerd en hebben we de zelfde dag... Ik heb zojuist telefonisch met u gesproken. Het is inderdaad vervelend dat zij een verkeerde werkbon bij zich hadden. Gelukkig hebben de monteurs dit direct gesignaleerd en hebben we de zelfde dag alsnog de werkzaamheden zoals afgesproken kunnen voltooien.

Heijboer

Als gezegd word eerste werk, ook eerste werk komen

ze hebben snel en vakkundig geïsoleerd

Wat viel u in positieve zin op?

het samenwerken van de monteurs en de vakkundigheid

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses voor het ongemak. Er was inderdaad wat interne miscommunicatie over het juiste tijdstip. We willen u wel bedanken voor uw verder positieve oordeel.