Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Bij het maken van de adviesafspraak is er veel heen en weer gebeld, daarbij heb ik dezelfde informatie verschillende keren moeten herhalen, dat kan denk ik beter

Het advies was helder en de afspraken zijn allemaal nagekomen. Er is proactief meegdacht

Wat viel u in positieve zin op?

Vanaf het adviesgesprek liep alles moeiteloos

Hoe na betaling subsidie traject verloopt

Goeie service, eerlijk en helder advies gesprek

snelle montage

C. Hopstaken

Vlotter inplannen van uitvieringsdatum

Advies, opdracht en uitvoering vrijwel probleemloos verlopen

Wat viel u in positieve zin op?

Rommel netjes opgeruimd en afgevoerd na uitvoeren werkzaamheden

Onduidelijkheid over planning. Voorkeuren doorgegeven en reactie bleef uit. Vervolgens word ik gebeld in de ochtend met de vraag of het nog dezelfde dag kan, dat zou goed uitkomen voor het bedrijf.... Onduidelijkheid over planning. Voorkeuren doorgegeven en reactie bleef uit. Vervolgens word ik gebeld in de ochtend met de vraag of het nog dezelfde dag kan, dat zou goed uitkomen voor het bedrijf. Ik gooi mijn eigen planning om zodat het mogelijk is. Opeens staat het bedrfijf in de ochtend al voor de deur. Geen manier van afspraken maken.

Vervolgens heeft het bedrijf, ik vermoed een aannemer, het werk niet goed afgeleverd. Er ontbreken nog roosters en er is geen speciale tape achtergelaten om het isolatiemateriaal af te dichten.

Op dit moment is mijn ingediende klacht ook nog niet in behandeling genomen. Wel.netjes een bevestiging van ontvangst gekregen maar wacht nog op het vervolg.

Nederland isoleert doet er denk ik goed aan kwaliteitsinspecties uit te voeren onder haar mederwerkers of aannemers.

W Weerstand

Kom de afspraken beter na en sta de mensen beter te woord als het misgaat.

Contact met de organisatie over het inplannen en organiseren van de werkzaamheden is uitermate slecht. Op het moment dat je als klant daarover je ongenoegen uit wordt je uiterst onfatsoenlijk te... Contact met de organisatie over het inplannen en organiseren van de werkzaamheden is uitermate slecht. Op het moment dat je als klant daarover je ongenoegen uit wordt je uiterst onfatsoenlijk te woord gestaan en blijkt dat de termijn voor de werkzaamheden al voor dit seizoen voorbij is. Je wordt doorgeschoven naar het volgende seizoen. En dan moet jezelf weer achter het inplannen aan gaan want Nederland isoleert is heel goed in het afbellen van afspraken maar niet in het weer contact opnemen over het opnieuw inplannen van van de afgezegde afspraken.

Wat viel u in positieve zin op?

Het advies gesprek vooraf met de adviseur

Reactie Nederland Isoleert:

Ik vind het vervelend om te horen dat u het gehele proces als zo onplezierig ervaren heeft. Dit had zeker niet nodig hoeven zijn. Ik neem contact met u op om te kijken of ik nog iets voor u kan... Ik vind het vervelend om te horen dat u het gehele proces als zo onplezierig ervaren heeft. Dit had zeker niet nodig hoeven zijn. Ik neem contact met u op om te kijken of ik nog iets voor u kan betekenen.

Bakker

Zie boven

Stenen zijn verwijderd en teruggeplaatst ivm schoonmaken spouw kwaliteit hiervan vindt ik matig geen bescherming gebruikt nu cement in het grind was niet nodig geweest
Tip zichtbaar...
Tip zichtbaar kleurverschil bij de boorgaten
Na het drogen even met een staalborstel er overheen daarna bijna geen kleurverschil meer

Nvt

Reactie Nederland Isoleert:

Mogelijk kunt u ons een email sturen via contact@nederlandisoleert.nl. Als u dan wat foto`s meestuurt van de verontreiniging in het grind, dan kunnen wij kijken of we hier een oplossing voor kunnen... Mogelijk kunt u ons een email sturen via contact@nederlandisoleert.nl. Als u dan wat foto`s meestuurt van de verontreiniging in het grind, dan kunnen wij kijken of we hier een oplossing voor kunnen aanbieden. Mijn excuses voor het ongemak.

Rie lensen

Ze hadden mij beloofd dat ik foto’s kreeg op de mail, maar dat is niet gebeurd.

Zo te zien lijkt mij dat het prima isoleert op deze manier

Wat viel u in positieve zin op?

Het materiaal en de leuke groep mannen die het werk deden

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze diensten. Wij vinden het spijtig dat u verkeerd bent voorgelicht over de foto's, wij sturen deze in principe alleen op verzoek toe. Ik zal de... Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze diensten. Wij vinden het spijtig dat u verkeerd bent voorgelicht over de foto's, wij sturen deze in principe alleen op verzoek toe. Ik zal de foto`s echter voor u opzoeken en ze u toesturen.

Dat er mensen uit limburg naar het noorden komen/...is slecht voor het mileu

was wel erg snel klaar...

snel geregeld

Lodder

Nee

Duidelijke voorlichting en goede kwaliteit

Kwaliteit

Hilgevoord

snelle service en afwikkeling.

Wat viel u in positieve zin op?

meedenken vertegenwoordiger en snelle afwikkeling