Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Even een tip: dat de monteurs een asbak meenemen in de bus zodat ze hun eigen filters mee kunnen nemen... lagen nu op de oprit. Verder zeer vriendelijke monteurs!

Zeer snelle service en zeer correcte behandeling

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid en de snelheid van de monteurs. Ze kwamen later echter terug want ze waren vergeten om de groene folie van de vloerisolatie af te halen.. haha

Reactie Nederland Isoleert:

Dank u wel voor uw positieve feedback. Uiteraard zullen we het stukje van de filters ook meenemen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, en zal worden doorgegeven aan de betreffende persoon.

Goed naar kieren en gaten kijken, zodat er niet zoveel stof binnenkomt waar je het niet verwacht

vriendelijke mensen, maken na het werk de omgeving schoon en helpen met problemen

vriendelijkheid

Spiridon

Look for the companies who dont damage nothing durring the proces

The company who made my roof isolation destroyed some parts of the walls with they're ladders
And now it will cost me money to fix it back

Isolation was placed

F.J.C.Helder

ik ben zeer tevreden over hun werk

correctheid en vriendelijkheid

Top

Keurig gewerkt bij het isoleren van de woning

Wat viel u in positieve zin op?

De uitvoerende dachten mee met bepaalde plekken die lastig te bereiken waren tijdens de klus

Strakke en duidelijke afspraken

Netjes werken

Elles

Geen (verander de dienstverlening niet!)

Heldere comminucatie, fantasische klantservice, werkzaamheden worden snel en netjes uitgevoerd

Wat viel u in positieve zin op?

Iedereen die ik heb gesproken is zeer hulpvaardig

De verwachte tijd was bij mij ruim 2.5 uur later dan gepland. Er was wel gebeld op een gegeven moment maar toch.
Verder zou er vooraf nog een check komen maar dit hoorde ik pas de vrijdag voor de dinsdag dat ze zouden starten. Dit was wel vervelend, ik was hier niet van op de hoogte en dit kon dus ook niet meer ingepland worden. De mannen die dinsdag waren gestart vonden dit ook jammer.

Prima advies

Arend Luyendijk

Kom afspreken na

Had problemen aangegeven en deze werden pas na inschakelen advocaat opgelost. Ook is het uitvoeren van afspraken op de afgesproken tijd een groot probleem. 5 keer geweest 4 keer verkeerde rijd dan... Had problemen aangegeven en deze werden pas na inschakelen advocaat opgelost. Ook is het uitvoeren van afspraken op de afgesproken tijd een groot probleem. 5 keer geweest 4 keer verkeerde rijd dan afgesproken

Snelheid van werken

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses dat het lang heeft moeten duren. Voor het impregneren van uw muren moet het helaas een tijdje droog zijn geweest. Wanneer de muur nog vochtig is op het moment van impregneren kan dit... Onze excuses dat het lang heeft moeten duren. Voor het impregneren van uw muren moet het helaas een tijdje droog zijn geweest. Wanneer de muur nog vochtig is op het moment van impregneren kan dit grote problemen veroorzaken. Helaas hebben we een zomer gehad met veel wisselvallige periodes. Hierdoor hebben wij niet zoveel impregneer-klussen kunnen uitvoeren als wij hadden willen doen. Gelukkig lees ik wel dat het uiteindelijk vorige week nog gelukt is om uw muur te impregneren.

Goed inplannen volgende keer en afspraken nakomen

Slechte afhandeling en planning van werk

Wat viel u in positieve zin op?

De laatste van de 3 keer dat er 2 mannen waren die wel onder de fundering groeven terwijl dit al 2 keer was afgezegd door andere collega's

Reactie Nederland Isoleert:

Van wat ik uit de werkbon begrijp is het inderdaad de eerste tweemaal niet gelukt om de doorgang te graven. Doordat het in deze tijd erg nat was lukte het op dat moment niet om door de kleiige grond... Van wat ik uit de werkbon begrijp is het inderdaad de eerste tweemaal niet gelukt om de doorgang te graven. Doordat het in deze tijd erg nat was lukte het op dat moment niet om door de kleiige grond te komen. Toen zij op een later tijdstip terug kwamen was het gelukkig droger, en lukte dit wel. Door klei graven is helaas een zeer intensieve klus, zeker wanneer dit in een kruipruimte moet gebeuren waar je geen gebruik kan maken van schep met een lange steel. Wij zijn in elk geval blij dat het uiteindelijk toch gelukt is.