Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Niet elke keer bellen als je een eerdere datum heb. En graag noteren als aangegeven wordt je alleen op een vrijdag kan.

Ik heb het al gedaan de buurman en de buren daarnaast hebben het ook besteld via jullie

Wat viel u in positieve zin op?

Vakkundig advies van de verkoper en van de installatie monteurs

Reactie Nederland Isoleert:

Het spijt ons dat wij u te vaak gebeld hebben met het voorstel om eerder langs te komen. Wij krijgen doorgaans veel verzoeken van klanten om de afspraak waar mogelijk te vervroegen. Om deze reden... Het spijt ons dat wij u te vaak gebeld hebben met het voorstel om eerder langs te komen. Wij krijgen doorgaans veel verzoeken van klanten om de afspraak waar mogelijk te vervroegen. Om deze reden proberen wij klanten altijd te benaderen wanneer er een gat in de planning ontstaat, en bij u in de buurt moeten zijn.

Communicatie.

Vriendelijk gesprek gehad met adviseur. Haalde de fouten uit van voorgaande adviseurs die kwamen checken.
Offerte kwam snel akkoord. Akkoord gegeven op offerte. Eerste keer afspraak puin verwijderen kwam er een man te kort. Opvolgende afspraak maken was moeilijker. (vakantieperiode). Afspraak daarna kwam er 2 man sterk maar na een tijdje, weer weg gegaan zonder iets te zeggen. Daarna niets van gehoord. Zelf moeten bellen. Konden puin niet verwijderen.

Vervelend om het mee te maken.

Uiteindelijk niets

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het vervelend om te horen dat de monteurs niet op een juiste manier met u gecommuniceerd hebben over de uitkomst van de afspraak. Dit zal ik zeker doorgeven aan onze afdeling uitvoering.... We vinden het vervelend om te horen dat de monteurs niet op een juiste manier met u gecommuniceerd hebben over de uitkomst van de afspraak. Dit zal ik zeker doorgeven aan onze afdeling uitvoering. Helaas hebben de monteurs wel moeten concluderen dat het niet mogelijk is om het vuil volledig te verwijderen. Bij dit soort situaties zijn wij helaas soms genoodzaakt om de afspraak te annuleren. Wanneer wij toch zouden uitvoeren zou het risico op vochtproblemen en koudebruggen in de toekomst te groot zijn. Desondanks mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Geef de werknemers gehoorbescherming voor als ze moeten boren en leer ze welke maatregelen nodig zijn bij het betreden van een besloten ruimte.

Onvriendelijke werknemers die nauwelijks Nederlands spreken, slechte arbeidsomstandigheden voor de werknemers, foto's (nodig voor subsidie) die ze namen heb ik niet gekregen, resultaat ziet er... Onvriendelijke werknemers die nauwelijks Nederlands spreken, slechte arbeidsomstandigheden voor de werknemers, foto's (nodig voor subsidie) die ze namen heb ik niet gekregen, resultaat ziet er slordig uit

niets

Reactie Nederland Isoleert:

Het is zeker niet de bedoeling dat de medewerkers zich niet aan de nodige veiligheidsregels houden. Wij zullen dit zeker doorgeven aan onze onderaannemer. Ik heb u bij deze wel de foto`s toegestuurd... Het is zeker niet de bedoeling dat de medewerkers zich niet aan de nodige veiligheidsregels houden. Wij zullen dit zeker doorgeven aan onze onderaannemer. Ik heb u bij deze wel de foto`s toegestuurd van de werkzaamheden.

correcte manier van advies en uitvoering werkzaamheden

correcte werkwijze

Snelle reacties en korte levertijd.

Snelheid van installatie.

Erwin de Jonge

Nvt

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijke info, snelle en vakkundige afhandeling.

A.P.C.

Nee

Alle afspraken worden nagekomen en telefonisch zijn ze prima bereikbaar, klantvriendelijk en service gericht

Wat viel u in positieve zin op?

Naast de toelichting hierboven de buitenlandse installateurs, waarmee je kan communiceren in het Engels.

Mekkelholt

Soepelheid bij aanbeveling

Toegankelijkheid

AAJ van Riel

Maak zelf een opname over het aanbrengen. Ga zelf niet in de kruipruimte

houden zich aan de afspraak

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteurs uitspraken onze gastvrijheid zo te waarderen. maken ze niet overl mee

Ingmar Uijl

Werken aan je communicatie en zorgen dat de afspraken die gemaakt worden ook nagekomen worden.

De communicatie is slecht, mensen van hetzelfde bedrijf zeggen verschillende dingen. Tot 2x toe afspraak afgezegd en ook de factuur klopte niet. Een bedrijf wat uitblinkt in slechte communicatie.... De communicatie is slecht, mensen van hetzelfde bedrijf zeggen verschillende dingen. Tot 2x toe afspraak afgezegd en ook de factuur klopte niet. Een bedrijf wat uitblinkt in slechte communicatie. Prijs/kwaliteitverhouding duidelijk niet op orde.

eigenlijk niks