Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

JLT

Geef de monteur een bezem mee zodat na afloop niet de gang vol zand ligt. Zorg dat als subsidieaanvraag gewenst is ook gecontroleerd wordt dat dat op de offerte en faktuur staat, de klant kon nu... Geef de monteur een bezem mee zodat na afloop niet de gang vol zand ligt. Zorg dat als subsidieaanvraag gewenst is ook gecontroleerd wordt dat dat op de offerte en faktuur staat, de klant kon nu niet zien dat dat ontbrak, en zorg dat dat hersteld kan worden als de isolatie expert het vergeet, Zorg dat merk en type isolatie op de ISDE website te vinden is, nu was dat niet zo, alleen dankzij de meldcode kon ik de aanvraag voltooien maar de info bleef tegenstrijdig.

Duidelijk gesprek met isolatie expert, snelle uitvoering werkzaamheden 1 week later binnen 2 uur. Minpunt was dat de expert geen subsidie hulp had aangevinkt op offerte zodat ik dat zelf moest doen,... Duidelijk gesprek met isolatie expert, snelle uitvoering werkzaamheden 1 week later binnen 2 uur. Minpunt was dat de expert geen subsidie hulp had aangevinkt op offerte zodat ik dat zelf moest doen, en doordat de info op de faktuur niet klopte met de keuzes op de ISDE website was dat niet eenvoudig. Ik heb eea per mail gemeld en werd dezelfde dag nog teruggebeld en eea werd duidelijk uitgelegd en verbetering in het proces voor volgende klanten werd beloofd.

Wat viel u in positieve zin op?

Werkzaamheden snel uitgevoerd, erg snel teruggebeld door klantenservice

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het vervelend om te horen dat wij niet op alle vlakken hebben voldaan aan uw verwachtingen. Hoewel wij hier nu niet meer zoveel aan kunnen veranderen zullen wij er in elk geval voor zorgen... We vinden het vervelend om te horen dat wij niet op alle vlakken hebben voldaan aan uw verwachtingen. Hoewel wij hier nu niet meer zoveel aan kunnen veranderen zullen wij er in elk geval voor zorgen dat wij uw feedback meenemen in het verder verbeteren van onze dienstverlening. Helaas ligt de kwestie van de ISDE website(RVO.nl) buiten onze macht. Dit is een website van de rijksoverheid. Mogelijk kunt u bij het RVO melding maken van de verwarrende website?

Geen tips voldoende info

gewoon heel goed advies gegeven

alles goed

MG Beijk van der Drift

Ga zo door!

Ik beveel eigenlijk nooit iets aan. Maar mijn ervaring met holland isoleert was zeer positief

Zo snel aan de beurt!

Rijkaart

goede voorlichting, tijd genomen voor het gesprek. Opties besproken en aangegeven. Daarna snel te realiseren.

Wat viel u in positieve zin op?

De mannen zaten onder het zand, maar gingen zonder morren door!

Tanja

Richt de back en of frontoffice goed in zodat mensen niet tussen wal en schip vallen.

Ik ben vergeten, niet actief benaderd en als ik werd benaderd dan met de verkeerde vraag. Er was totaal geen zicht op wie ik was, wat de status vd offerte was. Daarnaast geen telefonisch excuses... Ik ben vergeten, niet actief benaderd en als ik werd benaderd dan met de verkeerde vraag. Er was totaal geen zicht op wie ik was, wat de status vd offerte was. Daarnaast geen telefonisch excuses maar meer een geïrriteerde dame die mij het gevoel gaf dat ik lastig was. Bijna 6 maanden gewacht op uitvoering.

Wat viel u in positieve zin op?

De uitvoerder, een bedrijf uit Apeldoorn, heeft goed werk geleverd denk ik.

Mieke Greefhorst

Vriendelijke werknemers en betrouwbaar bedrijf, ook de telefoon wordt goed opgenomen met kundige werknemers waarbij je antwoord op je vragen krijgt.

Wat viel u in positieve zin op?

De werknemers zijn zoals een werknemer hoort te zijn

Het hele proces vanaf eerste adviesgesprek tot en met isolatie verliep prettig en vakkundig.

Wat viel u in positieve zin op?

Adequate en vriendelijke reactie bij vragen van mijn kant.

J.Oostwold

????

goede prijs en snel aangebracht

snelle levering

Boren met directe stof-afzuiging.

Vwb vloer-isolatie, zeker aanbevelen. Echter spouwmuur werkzaamheden slordiger ( boren en gaten voegen ), was een grote stofbende.

Vloer-isolatie monteurs

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het jammer om te horen dat u niet op alle vlakken positief bent in uw beoordeling. Aangaande het boorstof kan ik u echter wel verzekeren dat hoewel het nu misschien niet zo netjes staat,... We vinden het jammer om te horen dat u niet op alle vlakken positief bent in uw beoordeling. Aangaande het boorstof kan ik u echter wel verzekeren dat hoewel het nu misschien niet zo netjes staat, dit stof bij de eerste komende regenbui(hopelijk vanavond) zal wegspoelen. Hierna zou u hier niets meer van moeten zien.