Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

g.de nijs

ben tevreden met de uitvoering.

dat het snel ging

gerard in't veld

snel contact gelegd en snel geregeld.

Wat viel u in positieve zin op?

vriendelijkheid in het contact.

Doorgaan

snel

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijke dank voor uw positieve review.

van abkoude

Na werkzaamhedeb alles netter achterlaten de hele tuin en vijver zat vol bolletjes met hars voordat er iemand beneden was om te kijjen waren monteurs al weg

nvt

Afspraken wirdenniet nagekomen, mails niet goed groezen/beantwoord en na ongevraagde uitbesteding krijg ik wel een factuur terwijl werkzaamheden nog niet naar tevredenheid zijnn afgerond.... Afspraken wirdenniet nagekomen, mails niet goed groezen/beantwoord en na ongevraagde uitbesteding krijg ik wel een factuur terwijl werkzaamheden nog niet naar tevredenheid zijnn afgerond. Waardeloos!!!!

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze keuze om de werkzaamheden uit te besteden aan een onderaannemer. Ik kan u er echter van verzekeren dat wij enkel samenwerken met... We vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze keuze om de werkzaamheden uit te besteden aan een onderaannemer. Ik kan u er echter van verzekeren dat wij enkel samenwerken met gecertificeerde partijen en kwalitatief goed werk leveren. Uiteraard is het wel vervelend dat u een factuur krijg terwijl de werkzaamheden nog niet voltooid waren. Helaas heeft ons systeem de factuur automatisch verzonden terwijl dit nog niet had gemoeten. Uiteraard hebben wij de betaalverplichting opgeschort zodra wij uw melding hierover ontvangen hebben.

van Komen

Ga aub op alle punten verbeteren want dit is echt beschamend slecht

Adviseur geeft slecht advies en voert inspectie niet voldoende uit, meerdere malen afspraak niet nakomen, administratief geklungel, eigen voorwaardes niet naleven door factuur 1,5 maand voor... Adviseur geeft slecht advies en voert inspectie niet voldoende uit, meerdere malen afspraak niet nakomen, administratief geklungel, eigen voorwaardes niet naleven door factuur 1,5 maand voor uitvoering werkzaamheden te sturen (plus aanmaningen).

Wat viel u in positieve zin op?

Van begin tot eind niets

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het vervelend om te horen dat door een fout in ons systeem de factuur vroegtijdig verstuurt is. Uiteraard is het zo dat u de factuur pas hoeft te betalen wanneer de werkzaamheden voltooid... We vinden het vervelend om te horen dat door een fout in ons systeem de factuur vroegtijdig verstuurt is. Uiteraard is het zo dat u de factuur pas hoeft te betalen wanneer de werkzaamheden voltooid zijn. Ik lees in ons systeem dat wij u naast het stopzetten van de betaalverplichting ook een financiële tegemoetkoming geboden hebben voor het door u ervaren ongemak.

Zie boven

Ben tevreden over het werk dat Nederland Isoleert heeft geleverd.
Ben tevreden over het werk dat Nederland Isoleert heeft geleverd.
Keurig personeel.Het enige wat ik als minpunt wil noemen is, de onderlinge communicatie met degene die de afspraak heeft gemaakt.Van hem moesten wij voor het huis een mooie rij skimmias
rooien want anders konden zij er niet bij. Maar toen jullie kwamen zeiden de medewerkers van Nederland Isoleert dat dat helemaal niet nodig was geweest. Wij vonden het jammer dat wij de struiken hebben moeten rooien en weer nieuwe hebben moeten kopen wat een paar honderd euro heeft gekost . Tevens zei de man van Essent dat er iemand van Nederland Isoleert van tevoren kwam kijken of het droog genoeg was onder de vloer. Maar toen wij aan jullie gevraagd hebben zeiden jullie dat doen wij nooit, veel te duur. Het gevolg was dat toen er in maart geisoleerd zou worden en er 2 autos van jullie bij ons op het erf stonden er 1 weer naar huis ging omdat de vloer te nat was. De isolatie van de muur is wel doorgegaan.

Keurige mensen

Nvt

netjes te woord gestaan en alles volgens afspraak

alles werd netjes opgeruimd

Bas Huizing

N.v.t.

Duidelijk advies en zeer professionele mensen die isolatie aangebracht hebben. Netjes gewerkt, duidelijke uitleg en alles netjes opgeruimd en achter gelaten.

alles

X

Alles was goed geregeld

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid waarmee alles geregeld is.