Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

goede product prijsverhouding, goede voorlichting en snelle en goede uitvoering.

x

van der Weiden

Communicatie tussen monteurs en planning aanscherpen

Snel een afspraak gemaakt en goed uitgevoerd.

al gezegd..

Leo philipse

Op deze korte termijn kan ik niet beoordelen of het de comfort geeft welke ik verwacht te zullen krijgen.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid waarmee de werkzaamheden werden uitgevoerd.

Na spouwmuur vullen beter opruimen kreeg ruzie met buren teveel balletjes in de tuin kan niet de bedoeling zijn.

Wat viel u in positieve zin op?

Mensen weten hoe ze moeten werken

Reactie Nederland Isoleert:

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen maar kreeg u helaas niet te pakken. Graag komen wij in contact met u om een oplossing te zoeken voor het probleem. Indien nodig kunnen wij langs komen om de... Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen maar kreeg u helaas niet te pakken. Graag komen wij in contact met u om een oplossing te zoeken voor het probleem. Indien nodig kunnen wij langs komen om de parels te verwijderen en eventuele gaten in de muur te dichten. Mogelijk kunt u hierover contact met ons opnemen?

Is goed uitgevoerd geen klachten

Wat viel u in positieve zin op?

Dat alles ging zoals het moet gaan

Nee

Accuraat, vriendelijk.

Snel en toegankelijk.

Essent

Wel dat alles gedaan wordt ook de vloer roosters geplaatst worden en niet in 2 keer

komt de afspraak na

goede uitleg

Blijf communiceren over het verloop van het traject. Geef mensen duidelijkheid.

op zich niets mis mee, maar duurt wel erg lang voordat er iets gedaan wordt. Door ziekte kan er vertraging ontstaan, begrijpelijk. Meldt het dan wel, wij hebben nu zelf gevraagd om opheldering.

Wat viel u in positieve zin op?

op het moment dat duidelijk is wanneer het werk uitgevoerd gaat worden, kloppen de afspraken.

Reactie Nederland Isoleert:

Ik vind het jammer om te horen dat het traject niet zo soepel verlopen is. Hoewel ik uiteraard niets kan veranderen aan wat er gebeurd is, hoor ik het graag als ik iets kan doen om uw verdere... Ik vind het jammer om te horen dat het traject niet zo soepel verlopen is. Hoewel ik uiteraard niets kan veranderen aan wat er gebeurd is, hoor ik het graag als ik iets kan doen om uw verdere ervaring te verbeteren. Indien ik u ergens mee kan helpen kunt u ons een email sturen naar contact@nederlandisoleert.nl T.a.v Rowan.

Lars Braspenning

Nakomen wat je afspreekt en op voorhand waarschuwen voor rommel zodat daar eventueel rekening mee gehouden kan worden met afdekken van spullen. Betere communicatie onderling

Na verkeerd advies is er 3x een afspraak niet nagekomen. Is daarna een oplossing beloofd die niet kon worden nagekomen en is na de plaatsing enorm veel rommel achter gelaten en zijn er ook spullen... Na verkeerd advies is er 3x een afspraak niet nagekomen. Is daarna een oplossing beloofd die niet kon worden nagekomen en is na de plaatsing enorm veel rommel achter gelaten en zijn er ook spullen beschadigd

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw ervaring met ons zo tegen valt. Ik zie dat er al een klachtenmedewerker is toegewezen aan uw klacht. Deze zal zo spoedig contact met u opnemen om met u... We vinden het erg vervelend om te horen dat uw ervaring met ons zo tegen valt. Ik zie dat er al een klachtenmedewerker is toegewezen aan uw klacht. Deze zal zo spoedig contact met u opnemen om met u opzoek te gaan naar een oplossing. Mijn excuses voor het ongemak.

Geweldige service... vriendelijk geholpen aan de telefoon en vakkundige mensen die de bodem van mijn kruipruimte hebben geïsoleerd.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van iedereen die ik bij Nederland isoleert heb gesproken