Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Mindere punten:
communicatie was eerst met Haan ipv de Haan, later heer de Haan ipv mevrouw de Haan.
Mindere punten:
De hoogwerker heeft het hele weekeinde in ons straatje gestaan, terwijl de omgeving zich niet leent voor zon gevaarte: graag afspraken daarover tussen jullie en het betreffende bedrijf.
Er liggen nog een paar grote platen ( van jullie of het hoogwerkersbedrijf) op onze stoep.

Prima, vlotte dienstverlening. Deskundig ( voor zover ik dat kan inschatten), vriendelijke mensen.

zie boven

Reactie Nederland Isoleert:

Ik ga er voor zorgen dat de rijplaten zo snel mogelijk op gehaald worden. Ik zal u daarnaast opbellen om de tenaamstelling juist te krijgen voor de factuur.

vriendelijkheid medewerkers

Duidelijke communicatie en afspraken van begin tot einde

Plezier in hun vak

Monteurs beter laten voorbereiden

Mindere communicatie en professionaliteit op dag van isoleren

Wat viel u in positieve zin op?

Afspraak inplannen was duidelijk en snel geregeld

Maak gebruik van Nederlands sprekende monteurs en van monteurs die een beetje normale fatsoen hebben.

Installatie uitgevoerd door een tweetal niet Nederlands sprekende monteurs. Waren wel vriendelijk, maar erg vrijpostig. Ongevraagd gebruik makend van badkamer voor toiletbezoek en om zich te wassen... Installatie uitgevoerd door een tweetal niet Nederlands sprekende monteurs. Waren wel vriendelijk, maar erg vrijpostig. Ongevraagd gebruik makend van badkamer voor toiletbezoek en om zich te wassen bij de wastafel om zich op te frissen. Dit nog nooit meegemaakt.

Adviesgesprek was prima

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het vervelend om te horen dat onze monteurs niet gedragen hebben zoals wij graag zouden zien. Ik heb dit doorgegeven aan de desbetreffende afdeling en ga er vanuit dat zij hier zeker op... We vinden het vervelend om te horen dat onze monteurs niet gedragen hebben zoals wij graag zouden zien. Ik heb dit doorgegeven aan de desbetreffende afdeling en ga er vanuit dat zij hier zeker op aangesproken zullen worden. Onze excuses voor de situatie!

Christiaan Stiphout

Geen.

Goed en snel geholpen. Installatie binnen 2 uur verricht.

Wat viel u in positieve zin op?

Vlotte installatie, informatie voorziening vooraf.

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze snelle uitvoering!

J. Van der Windt

Andere leverancier liezen.

Komen de gemaakte afspraken niet na.

Niets

Noordervliet

Betere afstemming opname en uitvoering

Opname van de werkzaamheden niet kloppend uitgevoerd daardoor konden de werkzaamheden de eerste keer niet uitgevoerd worden. De keer daarop zijn de werkzaamheden uitgevoerd maar was de hoogwerker... Opname van de werkzaamheden niet kloppend uitgevoerd daardoor konden de werkzaamheden de eerste keer niet uitgevoerd worden. De keer daarop zijn de werkzaamheden uitgevoerd maar was de hoogwerker niet nodig. De factuur reflecteerd dit echter niet!

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs zijn oplossings gericht!

Convallaria bv

Nvt

factor arbeid is maar een fractie van geoffreerde bedrag, dus betaald erg veel voor het materiaal

nvt

van Duijn

Communicatie kan beter, vooral wanner je medewerkers krijgt die geen om minder goed nederlands spreken.

Niet omdat het pas de 3e keer gelukt is.
Wel vanwege de goede afhandeling van de laatste collega.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de laatste monteur het gelukkig voor elkaar heeft gekregen waar de vorige 2 pogingen mislukt waren.

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het vervelend om te horen dat de uitvoering zo moeizaam verliep. Wij zullen deze feedback zeker meenemen in het verder verbeteren van onze dienstverlening. Onze excuses voor het ongemak.