Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Wees bereikbaar en maak helder wie je kunt bellen ivm geplande afspraken, dat vond ik onduidelijk

Snel en zorgvuldig geholpen

Snelheid en vakbekwaamheid

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Ook de verbeterpunten zullen wij zeker meenemen in het verbeteren van onze dienstverlening in de toekomst.

Meijer-Akkerman

Zou het niet weten

Wat viel u in positieve zin op?

Zoals het ging vriendelijk en netjes werken je hoefde zelf niks te doenalles werd weer opgeruimd en op de plaats gezeten als laatste met de stofzuiger en de klus was geklaard

Erik Luken

Verkoop goed. Prijs goed. Planning goed. Uitvoering goed.

Wat viel u in positieve zin op?

Montage ploeg gaf uitleg hoe ik zelf eea kan aftimmeren. Keurig.

Werken met externe partners creeert verstoring op communicatie

Slechte communicatie

...

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het vervelend om te horen dat u de samenwerking tussen ons en onze onderaannemers als chaotisch ervaren hebt. Wij nemen deze feedback ter harte en zullen proberen dit in de toekomst te... We vinden het vervelend om te horen dat u de samenwerking tussen ons en onze onderaannemers als chaotisch ervaren hebt. Wij nemen deze feedback ter harte en zullen proberen dit in de toekomst te verbeteren.

G. J. Visscher

Laura Dagnusen had zich gemeld als contactpersoon, maar was in de praktijk niet te bereiken!
Uw expert Hiddinga heeft het feit dat er twee ventilatieroosters in de woonkamer aanwezig waren, alsmede één vanuit de keuken, niet verwerkt in het advies, waardoor de uitvoerders ter plekken de oplossing moesten bedenken.

Snelle en nette manier van werken door de uitvoerders

Professionaliteit van de uitvoerders

van den Brink

Goede voorlichting

N Vredenbregt

Ga zo door.

We zijn goed en zeer snel geholpen. De subsidiehulp heeft mijn twijfel.

Rustig, vriendelijk en vakkundig

Aandacht voor de materialen: waar komt het vandaan, hoe afbreekbaar is het?

Ik hoorde gisteren iets over milieuvriendelijk isoleren. Toen dacht ik: oeps, hoe milieuvriendelijk is mijn spouwmuurisolatie?

De ervaring

Bij vloerisolatie aanbieden om tevens kabels te trekken (in alle redelijkheid natuurlijk). Dat kost 15 minuten werk en kan je als service pakket toevoegen. Klant blij , nl isoleert blij

Goed advies, algemene prijs, snelle uitvoering

Wat viel u in positieve zin op?

Goed samenspel van de monteurs.

Zo doorgaan top bedrijf

Prima service en uitleg van de werkzaamheden die ook nog eens goed worden uitgevoerd

Het geheel