Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Wieldraaijer

Geen tips

Goede afspraken

Na komen van afspraken

Isolatie beperkt zich niet tot vloer, muur of dak ook het glas is een Isolatie middel. Jammer dat daar geen advies over is. Anders had ik 2 maatregelen kunnen toepassen ivm de subsidieregelingen.... Isolatie beperkt zich niet tot vloer, muur of dak ook het glas is een Isolatie middel. Jammer dat daar geen advies over is. Anders had ik 2 maatregelen kunnen toepassen ivm de subsidieregelingen. Ook vind ik het jammer dat er geen advies is wat betreft het warmtefonds waar eventueel een lening is te verkrijgen. Ook zou ik het op prijs stellen dat iemand dat mij uit handen neemt net als de subsidieregeling.

Beperkt aanbod van isolatie maatregelen

Reactie Nederland Isoleert:

Het is inderdaad spijtig dat we op dit moment geen glas aanbieden. Helaas is dit wel een hele aparte tak van 'isolatie' en vereist hierom een andere expertise. Wel kan ik u melden dat het zeker... Het is inderdaad spijtig dat we op dit moment geen glas aanbieden. Helaas is dit wel een hele aparte tak van 'isolatie' en vereist hierom een andere expertise. Wel kan ik u melden dat het zeker mogelijk is om deze maatregelen samen te voegen voor 1 subsidieaanvraag. De enige keerzijde hierbij is dat u geen gebruik kunt maken van onze aanvraagservice.

Evt. een betalingskenmerk toevoegen aan de factuur.

Vriendelijk, duidelijk advies en zeer vriendelijke en vakbekwame installateur. Levering is snel.

Professionaliteit

S.Wilkens

Ga zo door

Geeft goed vertrouwen , vakkundig gedaan . Goede voorlichting , netjes achtergelaten en vriendelijke werknemers .

Wat viel u in positieve zin op?

Eerlijkheid van personeel , alleen wat nodig is betaal je voor en netjes werken , uiterst tevreden!

G van den Berg

Goed contact

Wat viel u in positieve zin op?

Kort traject tussen offerte en uitvoering

Betere communicatie en personeel

zie dossier

niets nul komma nul

Liever gewoon vakbekwaame werknemers inhuren

Zeer onprofessioneel, groepje jongere mannen die schijnbaar gewoon het eigendom van de buurvrouw hebben gebruikt voor water af te nemen! Ventilatie roosters in de voortuin scheef en niet eens over... Zeer onprofessioneel, groepje jongere mannen die schijnbaar gewoon het eigendom van de buurvrouw hebben gebruikt voor water af te nemen! Ventilatie roosters in de voortuin scheef en niet eens over het gat heen!

Niks

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het heel vervelend om te horen dat uw ervaring niet zo positief geweest is als hij had kunnen zijn. Wij gaan de onderaannemer in elk geval inschakelen om terug te komen voor de... We vinden het heel vervelend om te horen dat uw ervaring niet zo positief geweest is als hij had kunnen zijn. Wij gaan de onderaannemer in elk geval inschakelen om terug te komen voor de ventilatieroosters.

Rechtstreeks contact met de planning, zeg tegen de klant dat werktijden ruimer ingeschat moeten worden. Nu had ik middag vrij genomen omdat ze middag zouden komen, staan ze al om 10.30 op de stoep... Rechtstreeks contact met de planning, zeg tegen de klant dat werktijden ruimer ingeschat moeten worden. Nu had ik middag vrij genomen omdat ze middag zouden komen, staan ze al om 10.30 op de stoep en zijn ze boos dat ik er niet ben. Reageer op mailtjes!

Vriendelijk en man met kennis van zaken toen hij bij ons thuis kwam kijken. legde alles duidelijk uit! Uiteindelijk weken later zelf maar gebeld voor een afspraak, die werd 's morgens afgebeld... Vriendelijk en man met kennis van zaken toen hij bij ons thuis kwam kijken. legde alles duidelijk uit! Uiteindelijk weken later zelf maar gebeld voor een afspraak, die werd 's morgens afgebeld vanwege de regen. Toen ik terug belde voor een nieuwe afspraak kon hij toch doorgaan en stonden ze dus half uur later op de stoep voor een gesloten deur.(ik wist niet beter dat we de laatste klant waren en ze in de middag zouden komen, dat zeiden ze ook aan de telefoon). Paar dagen later kwamen ze alsnog een woning impregneren, die werklui zeiden dat het 2 dagen droog moest zijn en 's avonds ging het dus flink regenen....ik heb gelijk een mail gestuurd maar nog niets gehoord. Wel de afgelopen dagen de rekening ontvangen en nu jullie onderzoek. Maar geen antwoord op mijn vraag of het impregneren nu wel gelukt is??? Het maken van een nieuwe afspraak ging heel onhandig, ze gaan zelf met de planning contact opnemen en kijken dan wanneer het kan, als je dan niet kan gaan ze weer terug overleggen. Ik heb 15 minuten in de wacht gezeten en toen heb ik opgehangen en terug gebeld. Ze waren nog aan het overleggen...

Wat viel u in positieve zin op?

vriendelijk vakman kwam bij ons kijken en advies geven. Door hem hebben we voor ned.isoleert gekozen

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het vervelend om te horen dat onze inschatting van het tijdslot niet overeen bleek te komen met de werkelijke aankomsttijd. Het valt u in dat geval uiteraard niet kwalijk te nemen dat u... We vinden het vervelend om te horen dat onze inschatting van het tijdslot niet overeen bleek te komen met de werkelijke aankomsttijd. Het valt u in dat geval uiteraard niet kwalijk te nemen dat u niet aanwezig was. Wij hopen dat de werkzaamheden inmiddels wel naar tevredenheid zijn uitgevoerd.

Fotos voor subsidie aanvraag waren beloofd, maar die heb ik niet gehad. Tip, afspraak nakomen

Slecht bereikbaar

Goed adviesgesprek

Groenewegen

Intake verliep haperend door wederzijds afzeggen / verzetten afspraken, wellicht op kortere termijn geeft minder kans op dat er wat tussen komt

Vriendelijk personeel, vlotte werkers, nette werkers, alles gaat in onderling overleg, ook bescherming van dak pannen en goten , onzichtbaar boorgatenherstel, offerte en factuur komen overeen!

Informatief, niet opdringerig