Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Theuns

Wij vinden echter nog wel overal korreltjes, onze vraag is wat voor effect hebben deze op de natuur?

vriendelijkheid monteurs en profesionaliteit

Reactie Nederland Isoleert:

Helaas kunnen wij niet altijd voorkomen dat er een paar isolatieparels ontsnappen bij de isolatiewerkzaamheden. Wel doen wij altijd ons best om deze zo goed mogelijk op te ruimen. Onze excuses voor... Helaas kunnen wij niet altijd voorkomen dat er een paar isolatieparels ontsnappen bij de isolatiewerkzaamheden. Wel doen wij altijd ons best om deze zo goed mogelijk op te ruimen. Onze excuses voor het ongemak indien dat niet gebeurd is.

Monteurs die de isolatie kwamen plaatsen spraken geen of heel erg gebrekkig Nederlands. Dat hadden we van te voren wel willen weten. Gewoon om te weten wie er over de vloer komt.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van offerte, en plaatsingsdatum en uiteindelijk de uitvoering.

Reactie Nederland Isoleert:

We nemen uw review zeker acht. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Niks ga zo door

Goede service eerlijk

Vriendelijk

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede punten. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Jenny gokke

vriendelijkheid

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede punten en dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

H.Hover

Ga zo door

Prettig contact en vriendelijke werknemers.Netjes gewerkt en

Rustige efficiënte werknemers

Reactie Nederland Isoleert:

Zeker! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Koster

Afspraken beter na komen

Nou het ergste vind ik dat je de afspraken die je maakt niet na gaat komen.
Nou het ergste vind ik dat je de afspraken die je maakt niet na gaat komen.
Heb twee jaar moeten wachten door dat er bij jullie iemand is die vergeet ons te berichten of er nog na het het isoleren de muren nog geïmpregneerd moet worden.
En dan ook nog telefonisch een afspraak maken en dan ook nog de tijden zomaar te veranderen.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het personeel die het uitvoeren moest vriendelijk waren

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw review. We does ons uiterste best om onze diensten te verbeteren. Excuses voor alle ongemak.

Geen ider

Het is goed bevallen.

De afspraak

F.H. Verneulen

De interne communicatie binnen jullie onderneming inzake contact met onderaannemers ervaarde ik als slecht

De heer van Straten (isolatie expert) had een veel beter
verhaal dan de accountmanager van een concurrent.

Geen commentaar

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat u het zo heeft ervaren. We doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren. Excuses voor alle ongemak.

Kees Langeveld

De mensen die het intakegesprek doen, moeten bij inspectie van de kruipruimte aan de klant vragen of zij de WC willen doorspoelen en kranen in een andere verdieping open zetten, om lekkage in de... De mensen die het intakegesprek doen, moeten bij inspectie van de kruipruimte aan de klant vragen of zij de WC willen doorspoelen en kranen in een andere verdieping open zetten, om lekkage in de kruipruimte te herkennen. Geef de klant ook aanwijzingen om foto's van de werkzaamheden te maken.

De inspectie van de kruipruimte was niet goed verricht. Toen de vloerisolatie aangebracht zou worden bleek er vlak bij de toegang tot de kruipruimte een grote lekkage te zijn van de afvoer van de... De inspectie van de kruipruimte was niet goed verricht. Toen de vloerisolatie aangebracht zou worden bleek er vlak bij de toegang tot de kruipruimte een grote lekkage te zijn van de afvoer van de badkamer naar het riool. Daardoor kon de vloerisolatie niet doorgaan. Bij de afrekening van de spouwmuurisolatie bleek dat ik een foto had moeten maken van de werkzaamheden om subsidie te ontvangen. Niemand die mij dat gezegd heeft, nu heb ik geen foto als bewijs. Ik vind dit erg onzorgvuldig en mijn vertrouwen in Nederland Isoleert is daarmee geschaad. Jullie expert had een glad verkooppraatje, maar heeft zich er te gemakkelijk vanaf gemaakt.

Wat viel u in positieve zin op?

De installatie van de spouwmuurisolatie ging snel en de overlast bleef beperkt. De uitleg na afloop was goed.

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw review. We nemen uw review, advies zeker in acht.

M.C.Meijer

Zou niet weten ik heb al alles gezegd

Ik zou het wel aanbevelen omdat het goed wert uitgelegd.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat ze alles nakomen wat ze zeggen

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor review.