Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Bruinink

Alles is goed verlopen, afspraken zijn correct nagekomen en na een klacht(je) van ons over een onderdeel van de werkzaamheden werd één en ander vlot en naar tevredenheid opgelost.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat iedereen hard werkte en ook, indien er weinig Nederlands werd gesproken door werknemers, dat iedereen zijn best deed om uit te leggen welke werkzaamheden er precies gedaan zouden worden.

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor de goede cijfers!

Van den berg

Geen tips

Snel geregeld zonder poespas

Wat viel u in positieve zin op?

Erg gedreven personeel , zeer serieus

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor de goede cijfers!

Hartman

Nee

Ze hebben goed hun best gedaan maar wel ons plat dak op de garage beschadigd . Hebben we gemeld maar nog niks gehoord.

Wat viel u in positieve zin op?

Ze wisten hoe het moest.

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw review.

Iets duidelijker zijn over de subsidieaanvraag service. Ik wist niet dat dit 35€ zou kosten en het geschatte bedrag was dubbel zo hoog als ik kreeg.

Snel duidelijk advies en installatie!

Wat viel u in positieve zin op?

Heel snel en keurig werk. Alles schoon achtergelaten zelfs het puin uit de spouw nam hij mee!

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses voor het misverstand. Ik zou het zeker doorgeven. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Robert schipper

Beter plannen de afspraken na komen

De afspraken komen ze niet na niet komen opdagen op de afspraak of de planning gaat verkeerd er is steeds een smoes of ze te druk hebben.
En vaktuur valt duurder uit dan is afgesproken

Uit eindelijk huis geïsoleerd

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat u het minder heeft ervaren. We doen ons uiterste best onze diensten te te verbeteren. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

De vertegenwoordiger moet wat beter inschatten qua kosten.

Goed aan de tijd gehouden, de werkers zijn snel en netjes.
Goed aan de tijd gehouden, de werkers zijn snel en netjes.
Helaas was de intro en belofte van de vertegenwoordiger aan prijs verkeerde opgave, de prijs was 2x zo duur dan de vertegenwoordiger vertelde.

Ze waren snel en optijd

Reactie Nederland Isoleert:

De offerte en uw factuur komt overeen met prijs. -Mocht u vragen hebben over uw factuur kunt u contact op nemen met onze klantenservice.

Beter informeren bij eerste bezoek wat de aanpassingen moeten zijn ivm isoleren. Wij konden bijv alles laten zitten maar moesten vlakker start nog even de cv ketel omhangen en knieschijf... Beter informeren bij eerste bezoek wat de aanpassingen moeten zijn ivm isoleren. Wij konden bijv alles laten zitten maar moesten vlakker start nog even de cv ketel omhangen en knieschijf verwijderen. Wat bij eerste bezoek was meegedeeld dat dit kon blijven zitten.

Vriendelijke en behulpzame monteurs

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer dat u het zo heeft ervaren. Expert had duidelijker kunnen zijn. Hij had wel genoteerd in zijn opnamen dat u er voor zou zorgen dat de monteurs overal bij kunnen maar inderdaad had het beter... Jammer dat u het zo heeft ervaren. Expert had duidelijker kunnen zijn. Hij had wel genoteerd in zijn opnamen dat u er voor zou zorgen dat de monteurs overal bij kunnen maar inderdaad had het beter kunnen uitleggen. Onze excuses hier voor.

M.L. Terwal

Beter communiceren en afspraken na komen

Communicatie verloopt moeizaam of helemaal niet. Komen afspraken niet na. Tot 3 kee toe zijn de monteurs niet op komen dagen terwijl ik een afspraak had ingepland. Ze hebben hun zaken niet goed op... Communicatie verloopt moeizaam of helemaal niet. Komen afspraken niet na. Tot 3 kee toe zijn de monteurs niet op komen dagen terwijl ik een afspraak had ingepland. Ze hebben hun zaken niet goed op orde.

Wat viel u in positieve zin op?

Medewerkers aan de telefoon zijn wel vriendelijk maar niet iedereen is even goed ingewerkt lijkt het

Reactie Nederland Isoleert:

Uw mening nemen we zeker in acht. We doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren. Excuses voor al het ongemak.

Masereeuw

Even opruimen na afloop zou fijn zijn. Maak geen afspraak en kom dan zonder aankondiging 's morgens vroeg ipv aan het einde van de middag

werken snel

Snel gewerkt

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses voor het ongemak. We doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren. We nemen uw review, uw mening zeker in acht.

Nvt

Snel en vakkundig

Nvt

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling en dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.