Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Isata

Bij de oriëntatie gesprek was niet gezegd wat voor documenten dat u nodig had bij de aanvraag dat vind ik heel jammer

Wat viel u in positieve zin op?

Het werk is netjes gedaan

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer dat u het minder heeft ervaren. Voor subsidie zijn er altijd vaste documenten nodig zoals uitvoering foto s ( wat gemaakt wordt door onze monteurs) meldcode (wat op uw factuur staat, betaal... Jammer dat u het minder heeft ervaren. Voor subsidie zijn er altijd vaste documenten nodig zoals uitvoering foto s ( wat gemaakt wordt door onze monteurs) meldcode (wat op uw factuur staat, betaal bewijs en de naam van de expert. Mocht u hulp nodig hebben helpen we u graag, u kunt altijd contact op nemen met onze klantenservice.
Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Jan

Afspraken nakomen

Personeel is aardig

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat het niet na tevredenheid is verlopen. We doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren. Excuses voor alle ongemak.

Richard Kamminga

De genen die de offerte komt maken beter laten kijken naar de Spouwmuurisolatie.

Afspraken waren snel gemaakt

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat het niet na tevredenheid verlopen. Er is helaas meer spouwvuil aangetroffen tijden de werkzaamheden. De expert neemt contact met u op om dit te bespreken. Excuses voor het... Jammer om te horen dat het niet na tevredenheid verlopen. Er is helaas meer spouwvuil aangetroffen tijden de werkzaamheden. De expert neemt contact met u op om dit te bespreken. Excuses voor het ongemak.

Kok

Niets

Het advies leek ons zeer terzake. NI beoordeelde kritisch enkele isolatie mogelijkheden en toonde ons wat dat voor ons zou betekenen. Uiteindelijk zijn uitvoering en nota conform het advies. Keurig.... Het advies leek ons zeer terzake. NI beoordeelde kritisch enkele isolatie mogelijkheden en toonde ons wat dat voor ons zou betekenen. Uiteindelijk zijn uitvoering en nota conform het advies. Keurig. Of het werkt, zal echter pas in de toekomst blijken.

Wat viel u in positieve zin op?

Uitleg, advies, afspraak, uiteindelijk resultaat en kosten waren helemaal met elkaar in overeenstemming. Je weet dus vantevoren waar je aan begint. Erg netjes.

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling.

Afspraak...

De prijs...

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw review.

CTG Leenen

De monteurs mogen een effectievere opleiding in "schoonmaken " volgen. Restproducten bleven na het spuiten met water te veel achter. (spatjes op het raam. vastgeplakt lijm op de brievenbus Een vrouw... De monteurs mogen een effectievere opleiding in "schoonmaken " volgen. Restproducten bleven na het spuiten met water te veel achter. (spatjes op het raam. vastgeplakt lijm op de brievenbus Een vrouw bij het team die hier verstand heeft zou goed zijn voor de nacontrole.

Betreffend bedrijf kan zich niet permitteren om rommelig te werken

snelle afwerking

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat het qua schoonmaken niet na wens is geweest, onze excuses hier voor maar we nemen uw advies zeker in acht! Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

F Graf

Adviseur weet waar hij het over heeft,de mensen die het werk uitvoeren zijn ook goed bezig.

Wat viel u in positieve zin op?

Het meedenken van de adviseur.

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling.

Aniel Ramesar

Keep up de good work!

Duidelijk verteld of een isolatie maatregel wel of niet nodig is, zonder het wel bekende verkooppraatje gevoel.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid, professionaliteit, stiptheid en het nette werken van de installateurs. Ook de verkoper nam tijd voor mij, waardoor het niet een gehaaste opname was, maar was er genoeg tijd voor... De vriendelijkheid, professionaliteit, stiptheid en het nette werken van de installateurs. Ook de verkoper nam tijd voor mij, waardoor het niet een gehaaste opname was, maar was er genoeg tijd voor vragen en uiteraard de toelichting.

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Telefonisch contact kan een heel stuk beter. Had een vraag over factuur. Kreeg via mail geen reactie. Daarna bellen en Optie 2 van jullie 0900 nummer was na 8 x bellen niet te bereiken kreeg geen... Telefonisch contact kan een heel stuk beter. Had een vraag over factuur. Kreeg via mail geen reactie. Daarna bellen en Optie 2 van jullie 0900 nummer was na 8 x bellen niet te bereiken kreeg geen gehoor. Vervolgens optie 1 genomen en die wilde me ook niet verder helpen. Daar stond ik dan.

Bij ons is alles goed gegaan. Onze buren hadden ook interesse. Isolatie expert gaf aan de de buren hem eventueel mochten benaderen. Ze hebben echter nooit een reactie of contact gehad met deze man.... Bij ons is alles goed gegaan. Onze buren hadden ook interesse. Isolatie expert gaf aan de de buren hem eventueel mochten benaderen. Ze hebben echter nooit een reactie of contact gehad met deze man. Reactie op persoonlijke mail niet evenals telefonisch geen reactie. Voelde me wel bezwaard ook al kan ik er niets aan doen.

Wat viel u in positieve zin op?

De mannen die hier aan de gang gingen heel vriendelijk en harde werkers! Heel netjes gedaan de installatie!

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat u geen goed contact heeft kunnen krijgen. Normaal gesproken zijn we tussen 09:00 en 18:00 telefonisch goed bereikbaar. Hartelijk bedankt voor uw 10 sterren en dat u voor... Jammer om te horen dat u geen goed contact heeft kunnen krijgen. Normaal gesproken zijn we tussen 09:00 en 18:00 telefonisch goed bereikbaar. Hartelijk bedankt voor uw 10 sterren en dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Aanvraag subsidie zou voor 35 euro geregeld kunnen worden, later bleek dat voor meer dan 1 isolatiemaatregel te gelden en niet voor 1

Werk goed en deskundig

Snelle afhandeling

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses voor het misverstaand. Hopelijk bent u tevreden over het uitgevoerde werkzaamheden. U kunt subsidie aanvragen via deze link : https://mijn.rvo.nl/eloket/login-start.html
Hartelijk...
Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.