Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Eric Joosten

Blijf verbeteren

Klantvriendelijk,nette werkers,eerlijk, kwaliteit

Het totaal plaatje

Reactie Nederland Isoleert:

Daar zijn we zeker mee bezig! Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling.

Van de Voort

Kom je afspraken na

Zeer slechte communicatie, komen afspraken niet na.

De opname monteur

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat u minder heeft ervaren onze excuses hier voor. Het is zeker niet de bedoeling dat de afspraken niet na gekomen worden. We doen ons uiterste best om onze diensten te... Jammer om te horen dat u minder heeft ervaren onze excuses hier voor. Het is zeker niet de bedoeling dat de afspraken niet na gekomen worden. We doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren. Nogmaals excuses voor al de ongemak.

De zaak opdoeken - of anders : de klant voorop stellen; eerlijk zijn in communicatie; klant vriendelijk communiceren, afspraken nakomen.

Ik ben nog nooit zo slecht behandeld - niet geholpen worden door helpdesk, telefoon opgooien, niet op komen dagen, en maar uitstellen. Dit is de meest stressvolle ervaring die ik ooit gehad heb met... Ik ben nog nooit zo slecht behandeld - niet geholpen worden door helpdesk, telefoon opgooien, niet op komen dagen, en maar uitstellen. Dit is de meest stressvolle ervaring die ik ooit gehad heb met een "aannemer" - verschrikkelijk.

Wat viel u in positieve zin op?

De verkoper heeft ons uiteindelijk geholpen in het escaleren, zorgen dat de organisatie reageerde omdat het kantoor niets deed.

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat u het zo heeft moeten ervaren. Onze Excuses hier voor. Aan de hand van uw e mail adres kon ik geen gegevens vinden. U kunt ons mailen met uw klacht. Graag samen met uw klanten... Jammer om te horen dat u het zo heeft moeten ervaren. Onze Excuses hier voor. Aan de hand van uw e mail adres kon ik geen gegevens vinden. U kunt ons mailen met uw klacht. Graag samen met uw klanten nummer zo dat we u gegevens erbij kunnen halen. Nogmaals excuses voor alle ongemak.

Evers

Dringend training volgen over planning, opvolging, hoe ga je om met klanten, hoe kom je afspraken correct na, betrouwbaarheid en service-mindedness.... WAT EEN COMPLEET DRAMA IS DIT !!!!!!!!!!!!!!!!

Wij hebben maar liefst 3 maanden onophoudelijk moeten wachten terwijl we schriftelijke bevestigingen hadden van de afgesproken data dat er zou worden geisoleerd, waarbij we de week ervoor werden... Wij hebben maar liefst 3 maanden onophoudelijk moeten wachten terwijl we schriftelijke bevestigingen hadden van de afgesproken data dat er zou worden geisoleerd, waarbij we de week ervoor werden verzocht te zorgen dat deruimte LEEG was voor werkzaamheden om dan op maandag erop te horen te krijgen dat we niet in de planning stonden en over 2 maanden aan de beurt zouden komen, dat zijn er uiteindelijk 3 geworden en we hebben dus 3 maanden in een leeg huis moeten leven. De werkzaamheden zouden 3 dagen duren, dit is echter verspreid over 3 weken !!!!!! Blij dat het af was, en niets aan te merken op de vakmensen die het werk kwamen doen, maar de planning lijkt nergens op en voor ons : NOOIT MEER !!!!!

Reactie Nederland Isoleert:

Planning beter op orde krijgen. beide isolatie klussen werden ad-hoc ingepland en uitgevoerd. dit voelde chaotisch aan.

groot profesioneel bedrijf

Wat viel u in positieve zin op?

meerdere keren contact met de verkopend adviseur toen we er nog niet uit waren.

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat u het minder heeft ervaren. Wij doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren. Excuses voor al de ongemak.

Voor mij was alles prima

Gemakkelijk, duidelijk en snel

Wat viel u in positieve zin op?

Jongens waren constant aan het werk hebben alles keurig opgeruimd en toen ik ze een kopje koffie aan wilde bieden hadden ze daar geen tijd voor

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Laat in ieder geval 1 persoon meekomen die toelichting en overleg kan plegen (in het Nederlands)

Werkzaamheden zijn prima verricht doch de communicatie met de uitvoerders laat te wensen over o.v.m. taalproblemen.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede inzet van de uitvoerenden.

Reactie Nederland Isoleert:

We nemen u advies zeker in acht. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Essers

Afspraken nakomen dat was de dumper bij mij

Eigenlijk was alles top....... alleen het steeds weer afzeggen van jullie kant heeft mij gefrustreert want ik had mijn vakantie en andere Firma die mij weer helpen zouden het Terrassen dak erweer op... Eigenlijk was alles top....... alleen het steeds weer afzeggen van jullie kant heeft mij gefrustreert want ik had mijn vakantie en andere Firma die mij weer helpen zouden het Terrassen dak erweer op te leggen.

Wat viel u in positieve zin op?

Een heel leuk Team die bij mij thuis waren ,heb alleen niet gezien de zogenaamde borstels tussen de buren dat ze die ingezet hebben ......

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat het niet soepel is gelopen met afspraken maken. Onze excuses hier voor. We doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren. Nogmaals onze excuses.

De planning van de afspraken beter uitvoeren.

Wat viel u in positieve zin op?

2 hard werkende niet Nederlands sprekende jonge mannen die zonder twijfel zeil legden en de nog iets natte vloer op gingen

Reactie Nederland Isoleert:

We nemen uw review, advies zeker in acht. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Zorg voor klantvriendelijke en goed geïnstrueerde medewerkers aan de telefoon. en zo mogelijk ook goed communicerende medewerkers die de klus uitvoeren. De 2 heren spraken geen Nederlands en een van... Zorg voor klantvriendelijke en goed geïnstrueerde medewerkers aan de telefoon. en zo mogelijk ook goed communicerende medewerkers die de klus uitvoeren. De 2 heren spraken geen Nederlands en een van hen was helemaal niet communicatief...

Over het algemeen tevreden (contact met isolatieadviseur en de afwikkeling) echter 2 contacten met NL Isoleert die ik had, verliepen vreemd; de dame die ik op die momenten aan de telefoon kreeg was... Over het algemeen tevreden (contact met isolatieadviseur en de afwikkeling) echter 2 contacten met NL Isoleert die ik had, verliepen vreemd; de dame die ik op die momenten aan de telefoon kreeg was bepaald niet professioneel. Uit de manier waarop ze mijn telefoontje / vragen die ik had beantwoordde, maakte ik op dat ze niet veel zin had. Ze was nog uitgebreid in gesprek met iemand terwijl ik al verbinding had. En tot mijn verbijstering gaapte ze uitgebreid terwijl ze met mij in gesprek was. erg slecht en geen visitekaartje. Onlangs echter kreeg ik iemand van de servicedesk die wél professioneel en erg meewerkend was.

Wat viel u in positieve zin op?

Het laatste contact met mijn vraag over de factuur en subsidieservice. Bijzonder vriendelijke en professionele dame

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat u het zo heeft moeten ervaren. Onze excuses hiervoor.