Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Betere informatie over de verplichtingen waaraan je moet voldoen om subsidie te krijgen.

Op zich prima isolatie advies. Alleen jammer dat niet is aangegeven dat het voor het verkrijgen van subsidie noodzakelijk is om tijdens de werkzaamheden foto's te maken. Voor mij ging het slechts om... Op zich prima isolatie advies. Alleen jammer dat niet is aangegeven dat het voor het verkrijgen van subsidie noodzakelijk is om tijdens de werkzaamheden foto's te maken. Voor mij ging het slechts om € 135,00 subsidie die ik mis ben gelopen omdat ik geen foto's heb gemaakt en kan ik deze schade wel opvangen. Ik kan me echter voorstellen dat anderen bij wie meer isolatiemaatregelen zijn aangebracht en die daardoor een hoger bedrag aan subsidie mislopen door het mislopen van de subsidie in de problemen komen.

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

professionele aanpak , goede uitleg , snel geregeld

goede samenwerking

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling.

Ik denk dat mijn klacht genoeg zegt. Om te beginnen: communiceer en reageer op klachten.

De spouw is pas bij de 5e afspraak geïsoleerd... en dat omdat de monteurs het zelf ook gênant vonden dat wederom geen steiger of hoogwerker geregeld was. De voorgaande 4 afspraken zijn op initiatief... De spouw is pas bij de 5e afspraak geïsoleerd... en dat omdat de monteurs het zelf ook gênant vonden dat wederom geen steiger of hoogwerker geregeld was. De voorgaande 4 afspraken zijn op initiatief van Nederland Isoleert op de dag zelf of de dag ervoor geannuleerd. Op mijn diverse uitingen van onvrede is niet adequaat gereageerd, zelfs toezeggingen om telefonisch contact op te nemen werden niet waargemaakt. Dit alles leidde tot schade omdat ik als zelfstandige 4 dagen zinloos moest vrij plannen en natuurlijk door hogere stookkosten afgelopen winter. Ik wacht op een reactie en afhandeling van mijn reeds ingediende klacht.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs die uiteindelijk de spouw isoleerden. Deze hebben meer gedaan dan redelijkerwijs van ze verwacht mocht worden.

Reactie Nederland Isoleert:

Uw klacht is in behandeling en mijn collega s nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Wat minder vaak de afspraak verzetten (maar ivm ziekte waarschijnlijk gewoon niet mogelijk).

Leveren prima werk en goed advies vooraf.

Goed & gedegen advies

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat het qua afspraken niet spoel is gelopen. Onze excuses hier voor. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

B vd Wardt

Meer uitleg over het traject van de subsidie en het bedrag van de hoogte van de subsidie.

Helder advies vooraf en werkzaamheden worden (voor zover ik kan beoordelen als leek) goed en zorgvuldig uitgevoerd door vriendelijk personeel

vriendelijkheid personeel

Reactie Nederland Isoleert:

We nemen uw review zeker in acht. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Niet zomaar een SMS sturen met een tijd erin staat wanneer jullie de volgende dag komen terwijl er vanuit de klant niets is bevestigd

Omdat de communicatie niet soepel verliep

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van de monteurs

Reactie Nederland Isoleert:

Na het maken van een afspraak samen met onze klanten geven we aan dat er een dag van te voren van de uitvoering een sms verstuurd zou worden met de dag deel wanneer de monteurs lang zullen komen.... Na het maken van een afspraak samen met onze klanten geven we aan dat er een dag van te voren van de uitvoering een sms verstuurd zou worden met de dag deel wanneer de monteurs lang zullen komen. Mocht het niet zo geweest zijn, excuses voor het ongemak.

alie engels v geemen

Zo doorgaan

wel aanbevelen ik zeer tevreden en aardige mannen

eigenlijk niets

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling en dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Annot

Goed advis gekregen

Vriendelijk snel en vakkundig

Beoordeling spreekt voor zich

Beernink

Duidelijk en eerlijk advies en deskundige uitvoering.

snelle uitvoering (bodemisolatie)