Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Beloof niets dat je niet waar kunt maken

Snelle reactie op aanvraag, snel bezoek van adviseur, snelle offerte,
Snelle reactie op aanvraag, snel bezoek van adviseur, snelle offerte,
Zeer trage uitvoering, belofte was binnen 6 weken maar wij hoorden niets meer. Is uiteindelijk ruim 5 maanden later uitgevoerd. Niet netjes, zeker gezien het feit dat een goedgekeurde offerte niet geannuleerd mag worden?

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid tot aan uitvoering

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat het niet na tevredenheid is verlopen. Onze excuses hier voor. Hopelijk bent u tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Nogmaals onze excuses voor alle ongemak.

Winkel

Kom afspraken goed naar

Als je 3 keer een vrije dag moet opnemen en 3 keer wordt de afspraak een dag van te voren afgezegd was ik er al klaar mee.

Wat viel u in positieve zin op?

Het gesprek met de adviseur

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat het net naar tevreden is verlopen. Onze excuses hier voor. We doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren. Nogmaals onze excuses.

Arenz

Afspraken na komen en ‘binnen 24 uur contact’ en ‘binnen 1 maand isolatie afspraak’ weg halen

Afspraken worden niet nagekomen

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat u het minder heeft ervaren. Onze excuses hier voor. Hopelijk bent u tevreden over de werkzaamheden van uw bodem isolatie. Nogmaals excuses voor alle ongemak.

Betere tijd van installatie aangeven. Monteurs waren pas 17:45 uur aanwezig

Nette en behulpzame service

Wat viel u in positieve zin op?

Goed proces via mail en/of telefoon

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt Voor de goede cijfer. Helaas kan het soms uit lopen met de vorige werkzaamheden. Onze excuses hier voor. Bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

het wordt goed geregeld

alles

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling en dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Ouwens

Beter de gemaakte afspraken nakomen!
Beter de gemaakte afspraken nakomen!
Niet ons drie dagen aan kostbare uren vrij laten nemen voor niets, ons steeds moeten laten bellen terwijl Nederland Isoleert zou bellen, berichtje van tevoren over dagdeel van uitvoering dan ook werkelijk krijgen, en dan korting ook werkelijk doorvoeren na belofte zonder dat we dit nu weer zelf moeten oplossen.

Komt afspraken niet na.

Wat viel u in positieve zin op?

Uiterst vriendelijke jongens die de isolatie aanbrachten.

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat u het zo heeft moeten ervaren onze excuses hier voor. Compensatie bedrag zal ik verhogen en door geven aan de finance afdeling zo dat ze het over maken naar u. Nogmaals onze... Jammer om te horen dat u het zo heeft moeten ervaren onze excuses hier voor. Compensatie bedrag zal ik verhogen en door geven aan de finance afdeling zo dat ze het over maken naar u. Nogmaals onze excuses voor alle ongemak.

Gewoon doorgaan op deze manier

Communicatie met Nederland iso goed, duidelijk, komen afspraken na, werkzaamheden snel en vakkundig uitgevoerd

Wat viel u in positieve zin op?

Eerder genoemd communicatie met Ned.Iso, goed overleg qua planning etc

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Dat horen we graag! Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Meesters AF

Ga zo door

Ze attendeerden ons zelfs op een lekkage onder het huis en lieten het zien middels een filmpje. Ze werken zeer accuraat. Zijn netjes en beleefd. Een van de werknemers sprak zeer goed Engels.
Een dikke 👍 voor de 2 werknemers.

Wat viel u in positieve zin op?

De netheid en vriendelijkheid van de werknemers

Reactie Nederland Isoleert:

Goede voorlichting over soorten isolatie. Snelle planning van vloerisolatie. Goede en snelle aanleg met vriendelijke vakkundige monteurs.

Prettig en betrouwbaar contact

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling en bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Jullie moeten nog maar eens goed nadenken of jullie verder willen met deze Poolse manier van isolatie aanbrengen.

Mijn timmerman is niet zo heel erg blij met deze Poolse manier van isolatie bevestigen op zolder. Er is geen houten frame aangebracht, de isolatie is met lange schroeven op het hout van het dak... Mijn timmerman is niet zo heel erg blij met deze Poolse manier van isolatie bevestigen op zolder. Er is geen houten frame aangebracht, de isolatie is met lange schroeven op het hout van het dak geschroefd. De medewerker vertelde zelfs nog dat de gipsplaten ook met lange schroeven op het dak vast gemaakt konden worden. Mijn timmerman denkt hier anders over. Hij zegt dat de gipsplaten kunnen doorbuigen over een paar jaar en naar beneden komen zonder houten frame. Hij moet nu als nog een houten frame aanbrengen om de gipsplaten te kunnen bevestigen en hij is niet blij met jullie.
Voor de vloerisolatie is het minder erg om met tape te werken, omdat je daar toch niet leeft. En als je de kruipruimte in en uit moet dan kun je de tape makkelijk losmaken en weer vastmaken. De zolder is een ander verhaal, daar moet je leven en is een slaapkamer. Dit moet afgewerkt worden met gipsplaten en daar heb je een houten frame voor nodig.
Er werd al gewaarschuwd voor malafide isolatieburo's, maar de Nederland Isoleert hier ook onder valt had ik niet verwacht.

Wat viel u in positieve zin op?

Bij de vloerisolatie hoefde ik pas te betalen als de isolatie helemaal klaar was inclusief alles.

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat u het minder heeft ervaren. U kunt altijd ons klantenservice bellen om uw verhaal te doen. Mocht er iets zijn watten kunnen oplossen staan we er zeker voor klaar. Excuses voor... Jammer om te horen dat u het minder heeft ervaren. U kunt altijd ons klantenservice bellen om uw verhaal te doen. Mocht er iets zijn watten kunnen oplossen staan we er zeker voor klaar. Excuses voor alle ongemak.