Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

De mannen lieten na de werkzaamheden nog veel stof en korrels liggen. Nadat mijn man ze had aangesproken hierover hebben ze het alsnog opgeruimd.

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de werkzaamheden. Hartelijk bedankt dat u gekozen heeft voor Nederland Isoleert.

Leijssenaar

Meer subsidie voor mensen met een laag inkomen. Zoals in onze buurt. (Jaren 60) Eventueel een gespreide betaling.

Omdat wij nu al het verschil merken aan de temperatuur in de woonkamer.

Duidelijkheid

Reactie Nederland Isoleert:

Helaas gaan wij niet over het bedragen van subsidie. Dat bepaald de Rijks overheid. Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling en dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Geef nog iets meer voorlichting over de alternatieve vormen van isolatie.

Enthousiaste en adekwate adviseur en professionele, verantwoordelijke en klantvriendelijke medewerkers die de isolatie hebben aangebracht

Wat viel u in positieve zin op?

De professionaliteit en vriendelijkheid van de medewerkers

Reactie Nederland Isoleert:

We nemen uw review zeker in acht. Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling en dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Jolanda

Zo doorgaan

Goed en snel contact. Ook het maken vd afspraak verliep soepel. Er wordt netjes gewerkt. Mannen waren aardig. Hadden foto's en filmpje gemaakt voor de aanvraag vd subsidie.

Professioneel

Reactie Nederland Isoleert:

Nadat de 1e afspraak afgezegd werd i.v.m. Ziekte werd snel een 2e gepland.

Het gebeurt vakkundig.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles werd netjes opgeruimd.

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat er snel een nieuwe afspraak is in gepland. Bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Als er in Groningen geïsoleerd moet worden is 8 uur wat vroeg voor mensen die van ver moeten komen om het uit te voeren. Kan iets beter gepland worden.

De mensen die het uitvoerden waren echte vaklui.

Wat viel u in positieve zin op?

De jongens die het werk uitvoerden.5 sterren is nog te weinig. Die jongens verdienen meer sterren.

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw review. We nemen u advies zeker in acht. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Geen bedry_polstra

Ga zo door

Wel aanbevelen heb al 3peronen jullie adres gegeven

Een goed gevoel

M.de Krijger

Bij langdurige afwezigheid van adviseur niet meerdere afspraken op het laatste moment afzeggen. Ik heb twee werkdagen voor niets vrijgenomen.

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer enthousiaste en aardige medewerkers van de leverancier, en leuke adviseur.

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses dat het zo verlopen is. We doen ons best om onze diensten verbeteren. Nogmaals onze excuses.

Nvt

goede communicatie

communicatie met de medewerkers

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling.

Geen tips.

Wij hadden al een goede ervaring met Nederland Isoleert. En dat gaf ook de doorslag om met hen verder te gaan.

Wat viel u in positieve zin op?

kennis en ervaring van degene die het isolatiewerk deden. dit was gedaan door de firma Rouwenhorst Isolatie. Alle complimenten!

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling!