Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Betere vakmensen

Uiterst slordige manier van werken. Resultaat daar gelaten.

1e gesprek was positief

Beter checken of e-mailadressen (of andere gegevens) kloppen, want bij mij kwam eerst de e-mail niet aan. Ik moest zelf bellen hoe of wat. Dat was een klein minpuntje

Snelle duidelijke device en info. Vriendelijke hulpverlening!

Vriendelijke medewerkers

Reactie Nederland Isoleert:

We nemen u advies zeker in acht. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

snelle afhandeling

vriendelijk personeell

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling.

De Vries

Beter communiceren. En misschien handig als de gemaakt filmpjes en foto's ook doorgestuurd worden naar de cliënt. Deze moet ze nl opsturen voor de subsidie. En anders moet je meteen de isolatie weer... Beter communiceren. En misschien handig als de gemaakt filmpjes en foto's ook doorgestuurd worden naar de cliënt. Deze moet ze nl opsturen voor de subsidie. En anders moet je meteen de isolatie weer een stuk weghalen om het te fotograferen

Het werk ziet er netjes uit, alleen kwamen ze bijna 3 uur later dan afgesproken.

Werken hard.

Reactie Nederland Isoleert:

Zo juist heb ik de foto s van de uitvoering naar u gemaild. Hopelijk bent u tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

De agenda beter indelen. Medewerkers uitzoeken die hun werk wel willen doen als het wat moeilijker wordt. Als er een afspraak niet door kan gaan die niet 1 dag van te voren afmelden.

Omdat de afspraak voor de bodem isolatie 1 keer een dag van te voren is afgezegd en ze 2 keer bij ons thuis zijn geweest en de isolatie niet afgemaakt hebben omdat ze zeiden dat het te lang zou... Omdat de afspraak voor de bodem isolatie 1 keer een dag van te voren is afgezegd en ze 2 keer bij ons thuis zijn geweest en de isolatie niet afgemaakt hebben omdat ze zeiden dat het te lang zou duren. De derde keer dat ze bij ons thuis waren hadden ze binnen een uur het gat geboord en nog een uur later waren ze klaar. Ook is er een afspraak voor de spouwmuur isolatie een dag van te voren afgezegd. Al bij al hebben wij 4 dagen vrijgehouden voor niets waarvan wij 2 dagen de boel hebben moeten leegmaken voor niets.

Wat viel u in positieve zin op?

De keren dat het wel goed ging waren het aardige gasten die hun werk goed deden.

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat u het zo heeft moeten ervaren dat is zeker niet de bedoeling Onze excuses hier voor. Als excuses is er ook een compensatie aangeboden wat u van uw factuur kan afhalen.... Jammer om te horen dat u het zo heeft moeten ervaren dat is zeker niet de bedoeling Onze excuses hier voor. Als excuses is er ook een compensatie aangeboden wat u van uw factuur kan afhalen. Nogmaals onze excuses voor alle ongemak.

S Loonstra

Iets duidelijker zijn over het exacte tijdstip dat de monteurs komen.

Goede isolatie

De vlotte communicatie

Reactie Nederland Isoleert:

Exacte tijd stip aan geven is helaas wat mogelijk voor ons i.v.m. de werkzaamheden die langer kunnen duren of file onderweg. Daar door dat we een dag deel door geven aan de klanten. Hartelijk... Exacte tijd stip aan geven is helaas wat mogelijk voor ons i.v.m. de werkzaamheden die langer kunnen duren of file onderweg. Daar door dat we een dag deel door geven aan de klanten. Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling en dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Schroots

alles

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling.

Duidelijker communiceren over deel afwerking dat klant zelf moet doen.

De isolatie is goed, maar ik vind de afwerking met gipsplaten slecht uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren vriendelijk en beleefd

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses voor alle ongemak. We nemen uw advies zeker in acht.

Familie Van den Berg

Communicatie over wat we kunnen verwachten en doen om ons voor te bereiden op de afspraak, alsook bevestiging via mail/sms ontvangen.

Onze afspraak was door Nederland Isoleert 3x verzet....

Onze afspraak was door Nederland Isoleert 3x verzet. Een keer zaten we na sms/mail om 7:30 klaar, om vervolgens na 9:00 's ochtends gebeld te worden om te zetten dat de afspraak toch niet doorging. Dat was erg vervelend.

Bij het maken van de laatste afspraak, kregen wij vervolgens GEEN sms/mail meer. Wij wisten daardoor niet waar we aan toe waren (wel of niet een afspraak?). Ook hadden wij door het ontbreken van de bevestiging onze buren niet op de hoogte gesteld van de werkzaamheden vroeg op de ochtend. Het boren in de muren en het feit dat de installateurs de tuin van onze buren in moesten om onze uitbouw te laten isoleren, zorge leidde tot veel gedoe en het kostte veel energie om hen te managen. Dit had voorkomen kunnen worden door tijdige communicatie.

Verder waren wij helemaal niet op de hoogte gesteld van het feit dat de installateurs in de tuin van de buren moesten, om onze uitbouw te kunnen isoleren, en dat de slangen met isolatiemateriaal door onze woonkamer gelegd moeten worden. Als we dat hadden geweten, hadden we de buren beter kunnen informeren en ons huisdier elders kunnen onderbrengen. Die was nu van slag door de werkzaamheden.

Het traject tot en met de getekende offerte verliep prettig. We hadden een prettige adviseur die vanuit onze wensen advies gaf over welke isolatie bij ons paste. Onze afspraak is 3x verzet door de... Het traject tot en met de getekende offerte verliep prettig. We hadden een prettige adviseur die vanuit onze wensen advies gaf over welke isolatie bij ons paste. Onze afspraak is 3x verzet door de organisatie, dat vonden we jammer. Hierdoor ging er veel tijd verloren. De installateurs die de isolatie aanbrachten waren vriendelijk en kundig in hun vak. Ze werkten vlot en hebben hun werkplek zo netjes als maar kon achtergelaten.

Wat viel u in positieve zin op?

Persoonlijk advies in het offertetraject; vriendelijke en kundige installateurs die hun werkplek netjes hebben achtergelaten.

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses voor alle ongemak. Het is zeker niet de normale gang van zaken. We doen zeker ons best om onze diensten te verbeteren. Nogmaals onze excuses voor alle ongemak.

Peter

Offerte ging niet direct goed via email, daarna wel goed opgelost.

Goed advies en snel uitgevoerd

Duidelijk, snel gewerkt

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat het opgelost is. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.