Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Geert de

Beter onderzoeken na de woning

Ben niet tevreden hoe is gelopen. Er ging te veel mis.

De uitvoerders wel

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses dat het i.v.m. de luik niet direct is goed gelopen. We nemen u advies zeker in acht.

Dat je energieverbruik behoorlijk naar beneden gaat.

Knap werk geleverd. Alles netjes achter gelaten.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat alles vlot verlopen is.

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling!

Eerder duidelijkheid geven over uitvoerings datum en aanhouden!

Alleen zeer ontevreden over hé herhaaldelijk verplaatsen van de uitvoerings datum! Uiteindelijk ook niet gehouden aan het tijdstip op de dag zel!

Uitvoering verliep vlekkeloos

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses dat u het zo heeft ervaren. I.v.m. privé omstandigheden van de monteurs was de uitvoering afspraak geannuleerd. Kort daar na is het weer ingepland en uitgevoerd hopelijk bent u te vrede over... Excuses dat u het zo heeft ervaren. I.v.m. privé omstandigheden van de monteurs was de uitvoering afspraak geannuleerd. Kort daar na is het weer ingepland en uitgevoerd hopelijk bent u te vrede over de uitgevoerde isolatie.

Gemak en begeleiding

Vlotte realisatie

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw goede beoordeling.

Nadat ik akkoord had gegeven dat het mocht duurde het meer dan een maand voordat er een afspraak gemaakt werd, en dit was ook pas nadat ik zelf een mail had gestuurd met de vraag waarom er geen... Nadat ik akkoord had gegeven dat het mocht duurde het meer dan een maand voordat er een afspraak gemaakt werd, en dit was ook pas nadat ik zelf een mail had gestuurd met de vraag waarom er geen afspraak gemaakt werd. Dus misschien iets sneller de afspraken inplannen nadat er akkoord is gemaakt.

Niet iedereen wil per se isoleren, en vaak zoeken ze het toch liever zelf uit.

Ze waren snel klaar.

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw review. We doen ons uiterste best om ons alle klanten zo snel mogelijk in te kunnen inplannen. Bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen/

Zooi echt opruimen inplaats van de plantenborder inspuiten

Afspraak nakomen, matig opruimen na afloop

Prettig advies bij intake

Sylvia van Schaik

Ga werken aan jullie communicatie. Ik ben namelijk niet de enige bij wie het zo gelopen is.

Ik beveel het niemand aan omdat ik de communicatie erg slecht vind. De afspraak voor het isoleren is twee keer niet doorgegaan. De tweede keer heeft niemand mij iets laten weten en ben ik een week... Ik beveel het niemand aan omdat ik de communicatie erg slecht vind. De afspraak voor het isoleren is twee keer niet doorgegaan. De tweede keer heeft niemand mij iets laten weten en ben ik een week bezig geweest om een nieuwe afspraak te maken. Helaas moest ik hier zelf achteraan. Toen het na één dag niet af was moest ik ook zelf weer bellen om te vragen wanneer ze terug zouden komen.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs werkte heel netjes en hadden veel kennis.

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses voor alle ongemak. Jammer om te horen dat de communicatie niet goed verlopen is. We doen ons uiterste best om onze dienst te verbeteren. Nogmaals excuses.

Rijk

Vlotte en vriendelijke service; dienstverlening oogt professioneel en deskundig

Snelheid van de service

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling.

Danny

Niet

Komen afspraken na, denken mee voor de klant als er eerdere mogelijkheden zijn, goed en deskundig advies, ook over de subsidies en met name een goede adviseur die bij ons was. En de uitvoerders... Komen afspraken na, denken mee voor de klant als er eerdere mogelijkheden zijn, goed en deskundig advies, ook over de subsidies en met name een goede adviseur die bij ons was. En de uitvoerders waren zeer capabele mensen. Gewoon top!

Gewoon alles.

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw goede beoordeling.

Smit

Voor het uitbrengen van de offerte vermelden dat de onderaannemer mogelijk nog niet in het bezit is van een certificaat

Netjes en ordelijk uitgevoerd. Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel

Reactie Nederland Isoleert:

Ik wou u informatie geven i.v.m. de certificaat maar aan de hand van uw e mail adres kon ik geen gegeven terug vinden. Mocht u informatie willen hebben kunt u contact met ons op nemen. Hartelijk... Ik wou u informatie geven i.v.m. de certificaat maar aan de hand van uw e mail adres kon ik geen gegeven terug vinden. Mocht u informatie willen hebben kunt u contact met ons op nemen. Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling en dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.