Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Jan

Nog wat netter opruimen na de werkzaamheden, doorgeven vooraf dat er voor de subsidieaanvraag foto's van de uitvoerende werkzaamheden gemaakt moeten worden

Prima service, werkzaamheden volgens afspraak

Vakkennis en vriendelijkheid

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Foto s zijn gemaakt door de monteurs. Zo juist heb ik ze naar u gemaild. Bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Mischien 1 nederlands sprekend monteur bij instalatie

vriendelijke en vakkundig personeel

Reactie Nederland Isoleert:

We nemen uw review zeker in acht. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

1) Wees transparanter in prijzen. 2) Sta je klanten vriendelijker en behulpzamer ter woord aan de telefoon in plaats van de hoord erop te gooien als het te moeilijk word. 3) Wees beter ingelicht... 1) Wees transparanter in prijzen. 2) Sta je klanten vriendelijker en behulpzamer ter woord aan de telefoon in plaats van de hoord erop te gooien als het te moeilijk word. 3) Wees beter ingelicht over wachttijden tot montage. Er werd gezegd dat er wachttijd van ongeveer 2 maanden was, dit bleek in werklijkeheid 5 a 6 maanden te zijn. 4) Onze installateurs van de spouwmuurisolatie moesten bij onze buren op het dak staan. Helaas waren ze "vergeten" (na overigens veel gemopper) om de dakpakken terug te leggen. Dit resulteerde erin dat ik savonds zelf het dak van mijn oudere buren weer op mocht om de dakpakken terug te leggen, om lekkage te voorkomen. Nog een geluk dat we het per toeval zagen..

Ik had Nederland Isoleert aanbeveeld bij familie. Echter, daar kwam een zeer negatieve ervaring uit bij mijn familie. Ik heb in totaal 4x zelf geprobeerd om hierover met Nederland Isoleert te... Ik had Nederland Isoleert aanbeveeld bij familie. Echter, daar kwam een zeer negatieve ervaring uit bij mijn familie. Ik heb in totaal 4x zelf geprobeerd om hierover met Nederland Isoleert te praten, maar helaas werd ook ik zeer onklantvriendelijk te woord gestaan. En dat terwijl de agent bij mij thuis (Wim van Straten) wel zeer vriendelijk was! Dus wel de complimenten voor Dhr. van Straten, maar na deze vetoning zal ik Nederland Isoleert helaas niet aanbevelen.

Wat viel u in positieve zin op?

Wij kregen een mooie prijs berekend voor de werkzaamheden.

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat het niet is verlopen na wens. Onze excuses hier voor. We doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren. Nogmaals excuses.

Opvolging als de opdracht is uitgevoed. Hiernaast geen communicatie tussen uitvoerder en verkoper met als gevolg dat mijn zijgevel nog steeds niet is gevuld terwijl dat het grootste opervlak is.

bij de opname van de offerte werd aangegeven dat de zijgevel geisolleerd zou kunnen worden en dat zou ook gebeuren. 1 eeste afspraak kwam niemand opdagen en maken nieuwe afspraak zat 6 weken tussen... bij de opname van de offerte werd aangegeven dat de zijgevel geisolleerd zou kunnen worden en dat zou ook gebeuren. 1 eeste afspraak kwam niemand opdagen en maken nieuwe afspraak zat 6 weken tussen waar ik drie verschillende tijdstippen kreeg doorgegeven. Als laatste punt kon de zijgevel niet worden geisolleerd omdat er geen ruimte zou zijn mbt opbouw steigers (wat sowieso niet aangegeven was in de opdrachtformulieren bij de uitvoerder).

ze zouden dan wel tot manhoogte isoleren (1 verdieping) wat ook niet is gebeurd.

de vriendelijkheid

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses voor alle ongemak. Ik heb in uw klanten kaart gekeken en in overleg met u is de zij gevel niet geïsoleerd i.v.m. dat er geen ruimte is voor een opbouw steiger. Hopelijk u voldoende... Excuses voor alle ongemak. Ik heb in uw klanten kaart gekeken en in overleg met u is de zij gevel niet geïsoleerd i.v.m. dat er geen ruimte is voor een opbouw steiger. Hopelijk u voldoende geïnformeerd te hebben.

Egbert kleine

Kom afspraken na

Slechte service en comunicatie

Weinig

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses voor alle ongemak. We doen ons uiterste best om onze diensten te verbeteren. Nogmaals excuses voor het ongemak.

hans geurtsen

Geen gewoon doorgaan

Telefonisch zeer goed en vakkundig geholpen

vriendelijkheid van het personeel

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

R.A Gijsbertse

Eerdere levering.

Werken professioneel.

Duidelijke offerte.

Moermond

Goed georganiseerd. Ik ben goed geïnformeerd en word netjes op de hoogte gehouden middels de stappen per mail. Vakkundig personeel ook en alles keurig netjes afgewerkt en achtergelaten.

Wat viel u in positieve zin op?

Het stappenplan per mail, goed vooronderzoek door de adviseur en vakmanschap van de monteurs.

Hendrik

Trek zelf je lering hier op uit.

Afspraken werden niet na gekomen, advies was ook niet goed.

Wat viel u in positieve zin op?

Onderaannemer heeft goed werk geleverd en goed advies.

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat u het minder heeft ervaren. Onze excuses voor het ongemak.

De opmetingen en het plaatselijk onderzoek voorafgaand aan de installatie is gebrekkig tot onvoldoende/ineffectief.
Heb me het meest gestoord aan de telefonist die het begrip procenten niet...
Heb me het meest gestoord aan de telefonist die het begrip procenten niet beheerste.

Ben nog niet overtuigd van het werkelijke effect

Wat viel u in positieve zin op?

Er wordt voortvarend opgetreden en flink doorgewerkt

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses dat u het zo heeft moeten ervaren. Het is zeker niet de bedoeling dat er geen begrip getoond word. Mijn excuses hier voor.