Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

In 1x juiste advies komen, en afspraken nakomen. Niet 5x niet op komen dagen.

Begon met verkeerd advies, daarna 4x op de dag zelf afgebeld, ook nog een keer niet op komen dagen, daardoor ipv in oktober vorig jaar, april dit jaar geïsoleerd. En nu zitten er nog gaten in de... Begon met verkeerd advies, daarna 4x op de dag zelf afgebeld, ook nog een keer niet op komen dagen, daardoor ipv in oktober vorig jaar, april dit jaar geïsoleerd. En nu zitten er nog gaten in de muur, waar men nog voor terug moet komen. Had ik dit geweten, waren we zeker naar een andere partij gegaan.

Wat viel u in positieve zin op?

De tweede adviseur die langs is gekomen, die een goed en eerlijk advies gaf

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat u het zo heeft moeten ervaren. We doen ons best om ons diensten te verbeteren. Ik heb het door gegeven aan mijn collega die u klacht in behandeling heeft genomen. Nogmaals... Jammer om te horen dat u het zo heeft moeten ervaren. We doen ons best om ons diensten te verbeteren. Ik heb het door gegeven aan mijn collega die u klacht in behandeling heeft genomen. Nogmaals onze excuses voor alle ongemak.

Geen directe

Goed voorbereid

Vriendelijke contactengeen

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling.

Particulier

Zorgvuldig gewerkt, aardige mensen

Maakten na afloop schoon

Alex Bosboom

Aan telefoon werd gedaan dat alle isolatie optie snel uitgevoerd konden worden echter met dak plus afwerking niet. Was een tegenvaller.

Bij vloer isolatie is geen rol tape achter gelaten...

Bij vloer isolatie is geen rol tape achter gelaten in Luik en klein Stanley mes. Gemiste kans is wel gebeurd op mijn vorige woning de Termeerweg 1C in Maarssen en is een zeer nette service die de klant waardeert. En wat zijn de kosten?

Sommige dingen erg positief maar ook wel wat verbeter punten

Helder en duidelijk verhaal

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor de 8 sterren! Fijn om te horen dat er op de adres Termeerweg 1c nette service is geleverd. Wij doen helaas geen dak afwerkingen meer wat ook op uw offerte staat met alle kosten.... Bedankt voor de 8 sterren! Fijn om te horen dat er op de adres Termeerweg 1c nette service is geleverd. Wij doen helaas geen dak afwerkingen meer wat ook op uw offerte staat met alle kosten. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Zorg dat alles vlekkeloos verloopt. En dat iedereen dezelfde informatie heeft en gebruikt.

Goed advies, maar rommelig verloop van planning enbuitvoer werkzaamheden. Wel weer goed opgelost.

Wat viel u in positieve zin op?

Fijn contact met adviseur en degene die belde voor de afspraken e.d.

Reactie Nederland Isoleert:

We nemen u review zeker in acht. We doen zeker ons best om onze diensten te verbeteren. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Iets vroiendelijker personeel, ook al lijkt de klus soms een beetje moeilijker. De klant kan daar niets aan doen...

spuwmuur isolatie was perfect, ook de bodemisolatie wel, maar wel een beetje een rommeltje en personeel niet even vriendelijk. Op zich echter prima

Wat viel u in positieve zin op?

het bedrijf komt zijn afspraken na. De offerte is ook de prijs en er wordt zeer professioneel werk afgeleverd

Reactie Nederland Isoleert:

Het is zeker niet de bedoeling dat u het op deze manier moest ervaren. Onze excuses hier voor.

S. van der Goes

Communicatie naar klant toe kan duidelijker en vlotter.
Uitvoering werkzaamheden kan netter.

Wel adviseren: Adviseur geeft uitgebreid advies. Met voorbeelden en veel achtergrondkennis.
Niet adviseren: Adviseur is niet op de hoogte van praktijk mbt aanpak spouwmuur rijtjes woning. Uitvoerders werken gehaast en slordig. Gaten blijven na afdichten duidelijk te zien.
Adviseur verzekerde me dat uitvoering door eigen mensen gedaan wordt. Na navraag, omdat ik tijd niks hoorde, werd ik doorverwezen naar ander bedrijf die de uitvoering ging doen.
Pas na zelf contact opnemen verneem ik datum werkzaamheden.

Adviseur neemt de tijd.

Michel Yosef

Er zijn apart kosten in rekening gebracht voor het zetten van een steiger, maar er werd alleen een ladder gebruikt????

De adviseur

Reactie Nederland Isoleert:

Mocht het zijn dat er geen steiger is gebruikt zouden we dat zeker het bedrag in vermindering brengen. Ik heb het gelijk door gezet naar mijn collega s van de klachten afdeling en zij zouden contact... Mocht het zijn dat er geen steiger is gebruikt zouden we dat zeker het bedrag in vermindering brengen. Ik heb het gelijk door gezet naar mijn collega s van de klachten afdeling en zij zouden contact met u opnemen.

A.P.Jeup

Geen ga zo door

het is snel en vakkundig gedaan

Wat viel u in positieve zin op?

snelheid van werken en de netheid

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling. Bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Ga zo door

Wel Omdat alles soepel en professioneel verlopen is en de heren die langs kwamen voor het isoleren waren vriendelijk en erg beleefd.

Wat viel u in positieve zin op?

De beleefdheid en de snelheid

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor u goede beoordeling en dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.