Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Vlotte afwerking

Reactie Nederland Isoleert:

hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Niels

Voorkom onjuist advies en biedt oplossingen voor mensen die hier het slachtoffer van zijn

Verkeerd advies ontvangen over kruipruimte. Isolatie-expert gaf aan dat het mogelijk was, maar installateurs konden de taak niet uitvoeren, waardoor ik honderden euro's subsidie misloopt (1... Verkeerd advies ontvangen over kruipruimte. Isolatie-expert gaf aan dat het mogelijk was, maar installateurs konden de taak niet uitvoeren, waardoor ik honderden euro's subsidie misloopt (1 maatregel ipv 2). Geen oplossing geboden.

Vriendelijke installateurs

Reactie Nederland Isoleert:

Helaas kon de bodem isolatie niet uitgevoerd worden i.v.m. de hoogte van de kruipruimte. Het moet namelijk minimaal 35cm hoog zijn. Onze excuses voor alle ongemak.

Willem de Fockert

Doe geen valse belofte om werk binnen te halen

Afspraak in oktober was binnen 6 weken geïsoleerd, werd april zonder op de hoogte te worden gehouden

Wat viel u in positieve zin op?

Op werk niets aan te merken,was prima

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses dat de uitvoering niet ingepland kon worden op de genoemde termijn.

Gooijer

Bij ons en onze buren was een hoogwerker nodig. Deze zakte bij ons op de oprit met grind 10cm weg. Rijplaten hadden dit voorkomen. Het vervelende is dat daar ergens onder ook onze riolering moet... Bij ons en onze buren was een hoogwerker nodig. Deze zakte bij ons op de oprit met grind 10cm weg. Rijplaten hadden dit voorkomen. Het vervelende is dat daar ergens onder ook onze riolering moet lopen. We hopen daar geen schade van te ondervonden. Ook konden we de volgende dag pas bemerken dat ons toegang hek iets was verzakt door de zware hoogwerker. Dit is opgelost middels opnieuw stellen van ons hek. MAAR het vervelendste was doordat de hoogwerker bij ons op de rek stond (gedeeld met onze buren). Dat de hoogwerker pas maandag dus totaal 3 dgn na op de oprit bij onze buren bleef staan werd opgehaald. En de garage er blokkeerde. niemand was te bereiken of schoof het probleem naar elkaar.

Over het isoleren zelf zijn wij tevreden.

Wat viel u in positieve zin op?

Isolatie afspraak goed aangekomen.

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat het zo verlopen is. Uw klacht is in behandeling door mijn collega van de klachten afdeling. Zij zal contact met u opnemen hierover.
Onze excuses voor alle ongemak.

Voor vertrek samen met de klant de werkzaamheden doorlopen.

Opname en afspraak maken verliep prima. Maar de werkzaamheden niet afgerond volgens afspraak en er is schade aangebracht aan onze woning. De klacht is dan wel weer snel opgepakt. Nu afwachten hoe... Opname en afspraak maken verliep prima. Maar de werkzaamheden niet afgerond volgens afspraak en er is schade aangebracht aan onze woning. De klacht is dan wel weer snel opgepakt. Nu afwachten hoe jullie beide punten gaan oplossen...

Snel in contact komen.

Reactie Nederland Isoleert:

Dat is ook zeker de bedoeling. Onze excuses dat het niet gebeurt is. Hopelijk is alles na wens verlopen qua uitvoering. Bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Voor mij is deze vorm van isoleren prima, past bij de woonomstandigheden. Ik ben goed voorbereid, heb een fijn vooraf gesprek gehad en de uitvoering is goed en naar tevredenheid geweest.

Deskundigheid

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling.

Driedonks

Nederlands sprekende monteurs

Accuratesse

Reactie Nederland Isoleert:

We nemen u advies zeker in acht. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland isoleert heeft gekozen.

De foto's die de monteurs hebben gemaakt ook toezenden naar de opdrachtgever.

Werken snel en schoon.

Snelheid van levering.

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses voor het ongemak. Ik heb gelijk de foto s van de uitvoering naar u door gemaild. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

carolien

Betaaltermijn iets langer

snel, goede communicatie

snelheid

Reactie Nederland Isoleert:

We nemen u advies in acht. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Marco

Als je belt om een afspraak eerder te doen en je dan aangeeft tussen 10 en 11 uur er te zijn zorg dan dat je er bent, nu was het 15 uur, en heb ik hier zelf veel achteraan gebeld.

Vriendelijke mensen, en snel voor elkaar

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle werkers, en vriendelijke mensen

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses voor het ongemak. Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling en bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.