Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Get your shit together!

Komt afspraken niet na, slechte communicatie.

Aardig personeel

Reactie Nederland Isoleert:

Doe wat er beloofd word, zeg sorry als er iets verkeerd gaat.

Nee echt niet, van begin tot het einde was het zeer moeizaam, energie vretend en enorm frustrerend hoe alles ging. Meer dan een half jaar duurde het. 4 afspraken gemaakt, 4 x ochtend vrij gehouden... Nee echt niet, van begin tot het einde was het zeer moeizaam, energie vretend en enorm frustrerend hoe alles ging. Meer dan een half jaar duurde het. 4 afspraken gemaakt, 4 x ochtend vrij gehouden en alles ontruimt.Toen is het nog niet gelukt door Nederland isoleert.
Enige wat positief was, dat het uit handen werd gegeven. Toen was het binnen 1,5 week geregeld. Korte lijntjes en plezierig contact door deze partner.

Niks bij ned. Isoleert

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat het niet is verlopen na wens. Onze excuses hier voor. Hopelijk bent u tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden.- Nogmaals excuses voor alle ongemak.

Kan nıets bedenken

heel goed geholpen, vrıendelıjke personeel

klantvrıendelıjkheıd

Geen.

Vanaf het eerste gesprek met de expert tot de installatie is alles prima verlopen. Een aanbeveling aan een ieder die isolatie overweegt.

Wat viel u in positieve zin op?

Kennis en vakmanschap van de monteurs

Heleen van Klink

Ga zo door

Zulke lieve jongens die kwamen,keurig gewerkt en opgeruimd.
Ook de man die thuis uitleg en advies kwam geven, heel nette man en deskundig. Niks dan lof over het bedrijf. TOP

De rust en vriendelijkheid

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Hartelijk bedankt!

het hele proces, van adviesgesprek tot installatie, verloopt probleemloos

zeer vriendelijke medewerkers

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling.

Kleine lettertjes groter maken. Wij hebben 1e offerte binnen 2 weken goedgekeurd, zijn toch terug gekomen op beslissing en moesten nu 425 euro boete betalen om een gemaakte afspraak die 3 maanden... Kleine lettertjes groter maken. Wij hebben 1e offerte binnen 2 weken goedgekeurd, zijn toch terug gekomen op beslissing en moesten nu 425 euro boete betalen om een gemaakte afspraak die 3 maanden later zou plaats vinden, en we een week buiten de bedenktijd zaten betalen.
Wees realistisch in dit soort afzeggingen.

Slechte communicatie. Althans vaak dubbel wat verwarring geeft. Daarnaast was de vraag vloerisolatie en kruipruimte vullen met zand. Was aangegeven bij eerste contact dien we beiden. Toen expert... Slechte communicatie. Althans vaak dubbel wat verwarring geeft. Daarnaast was de vraag vloerisolatie en kruipruimte vullen met zand. Was aangegeven bij eerste contact dien we beiden. Toen expert kwam bleek.niet het geval. Expert, keurig, veel expertise, realistisch.

Wat viel u in positieve zin op?

Expert die langs kwam veel expertise

De samenwerking van de medewerkers

Vriendelijk personeel, goede uitleg van de werkzaamheden.

Desamenwerking van de uitvoerders

Gerard

Ga zo door

Goede info van de isolatie-expert en vakkundige mensen welke de isolatie aan hebben gebracht.

Wat viel u in positieve zin op?

de gemoedelijkheid van de mensen

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor u goede beoordeling.

Zet betalingstermijn op rekening

Een van de weinige bedrijven die bodemisolatie doet

Reactie Nederland Isoleert:

Mochten we u ergens mee kunnen helpen verzoek ik u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice.