Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Kenny Meikle

Neem fatsoenlijk mensen in dienst, nl taal een eis!

Werknemers waren slecht te verstaan!(zeer slecht nederlands taal!). Liet een bende achter ( overal op oprit rotzooi van het product en karton/ plastic laten liggen). Toen gevraagd als het wordt... Werknemers waren slecht te verstaan!(zeer slecht nederlands taal!). Liet een bende achter ( overal op oprit rotzooi van het product en karton/ plastic laten liggen). Toen gevraagd als het wordt opgeruimd konden hun heel slechte NL praten en rotzooi onder hun bus geveegd en weggereden!!!). Teleurgesteld, boos en melding gemaakt op hoofdkantoor! Verwacht minimaal excuses en werkzaamheden wordt gecontroleerd voordat ik betaal! Zeer slecht gevoel hierover.

Weinig

Opruimen na de klus

Zal best goede isolatie zijn, maar de werknemers hebben een bende achtergelaten.
Dakgoten vol met isolatie korrels, en overal rondom huis korrels in het groen waar ook de vogels etc van eten

Gaten allemaal netjes gedicht

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses hier voor. We nemen u review zeker in acht.

E.A.Minderhoud

Kan het zijn dat ik nog in afwachting ben van enige foto's ten behoeve van de subsidieaanvraag RVO ? het duurde wel wat langer dan vooraf aangekondigd voordat onze woning was ingepland.

ik ben zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en de schouw vooraf.

Wat viel u in positieve zin op?

ik vond dat men keurig te werk ging.

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses voor het lang laten wachten. Zo juist zijn de foto s van de werkzaamheden per mail naar u door gestuurd. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

goed advies, perfecte uitvoering, klantvriendelijk

zie boven

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling.

Kees Verbeek

Wat wel tegenviel is de voorinformatie van de te verkrijgen subsidie
die blijkbaar veel lager zal zijn dan de beloofde € 11 per m2 en ca €3.50 per m2 gaat bedragen

vakkundige aanpak en goede en voorspoedige afhandeling

Wat viel u in positieve zin op?

dat alles goed op elkaar aansloot

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat de inschatting niet overheen kwam met het daadwerkelijke. Uiteindelijk bepaalt de rijks overheid het bedrag wat u terug krijgt. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert... Jammer om te horen dat de inschatting niet overheen kwam met het daadwerkelijke. Uiteindelijk bepaalt de rijks overheid het bedrag wat u terug krijgt. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Goed advies en de werkzaamheden prima uitgevoerd

Wat viel u in positieve zin op?

Goede service en net werk afgeleverd

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw goede beoordeling.

De persoon die ons heeft geadviseerd ik twijfel aan zijn inzicht en kennis . wij hebben gevallen gehoord,onze therapeute waar niet goed gekeken resultaat in de muur een rioolbuis gevuld met alle... De persoon die ons heeft geadviseerd ik twijfel aan zijn inzicht en kennis . wij hebben gevallen gehoord,onze therapeute waar niet goed gekeken resultaat in de muur een rioolbuis gevuld met alle gevolgen van dien. Ons huis jullie hebben de foto.s is oud en nieuw achter aan gebouwd. in de overgang van oud naar nieuw zitten schuifdeuren.Ik wist dat de deuren in een bak gingen wat die zitten in de spouw. die persoon is bij ons binnen geweest om alles door te nemen heeft dat niet gezien .Ik heb een vragen lijst toen ingevuld wilt die verwijderen.

isoleren is goed

Wat viel u in positieve zin op?

uitleg van vullen daar hadden wij bedenkingen over

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses dat u het minder heeft ervaart. Mochten we u ergens mee kunnen helpen verzoek ik u vriendelijk contact op te nemen met onze klanten service.

Kom je afspraken na!!

Isolatie is goed , maar de afspraken komen ze niet na. Halen zo afspraken uit de agenda zonder overleg.

Isolatie is goed

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses dat het niet verlopen is zo als gewenst. We doen ons best om onze diensten te verbeteren. Excuses voor alle ongemak.

C. Bosma

Eigenlijk geen

Goede service en duidelijke informatie

Wat viel u in positieve zin op?

Kundigheid van de monteurs en de goede afwerking nadien

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor u goede beoordeling.

Niet van toepassing, alles was goed.

Prima service en netjes gewerkt.

Vriendelijk personeel.

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling.