Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Erik van Loon

Afspraken beter nakomen - een keer niet komen opdagen

Kundig advies

Adequate levering

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses dat het niet verlopen is zo als gewenst. We doen ons best om onze diensten te verbeteren. Excuses voor alle ongemak.

Nvt

snel geregeld en goed gedaan

Nvt

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling.

Betere informatie vooraf, en als de monteurs voor je deur staan niet laten bellen met een nummer uit Kroatië want dat neemt niemand op

Ik zou ze wel aanbevelen maar had wel beter geïnformeerd willen worden

vriendelijke monteurs

Reactie Nederland Isoleert:

U reactie nemen we zeker in acht en maak er gelijk een melding van. Excuses voor het ongemak.

R. Schaft

Zorg voor alternatief als een methode niet kan.

Zeer tevreden met de professionaliteit

Wat viel u in positieve zin op?

Ook aandacht voor ventilatie na isoleren

Reactie Nederland Isoleert:

Helaas is het niet mogelijk om de bodem te isoleren als het lager dan 35 cm is. Excuses dat we u niet verder konden helpen.

de vries

Niets

snelle en nette levering

Wat viel u in positieve zin op?

de rust en netheid tijdens het werken

Duidelijk en eerlijk advies

Duidelijk en snel

Vooral doorgaan

Kan het aanbevelen het helpt echt isolatie

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid van de werknemers prima

Frank

Geen. Zie hier boven

Er is iemand bij mij thuis geweest. Na een maand bel ík hem. Wanneer komen ze.zijn antwoord ík kan wel zeggen dat het druk is.maar ja daar koop ik niks voor. En vervolgens wordt ik de zelfde dag nog... Er is iemand bij mij thuis geweest. Na een maand bel ík hem. Wanneer komen ze.zijn antwoord ík kan wel zeggen dat het druk is.maar ja daar koop ik niks voor. En vervolgens wordt ik de zelfde dag nog gebeld. Of ze volgende week vrijdag konden beginnen. Dus ja. Ik had gelijk dit is niet goed. En ja donderdag werd ik gebeld. Dat het niet goed was in gemeten. Want het moest anders gedaan worden.en vervolgens krijg ik een offerte die honderd euro duurder. Tewel hij zij het wordt niet duurder. Maar gelukkig was ik wel blij met de mensen die het werk gedaan hebben.wel jammer dat het twee maanden later was. Dus ik geef wel het bedrijf door aan mensen om me heen. Maar jammer genoeg niet Essent

Wat viel u in positieve zin op?

Het bedrijf wat hier het werk heb gedaan

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses dat het niet verlopen is na wens. We proberen zeker onze diensten te verbeteren.

Na een kort gesprek en opmetingen werd onmiddellijk terplekke (thuis) een offerte gemaakt, inclusief de te verwachte susidie. Daarna ging alles - isolatie, financiele afwikkeling en aanvraag van de... Na een kort gesprek en opmetingen werd onmiddellijk terplekke (thuis) een offerte gemaakt, inclusief de te verwachte susidie. Daarna ging alles - isolatie, financiele afwikkeling en aanvraag van de subsidie - snel en correct.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid en vriendelijke mensen die snel werkten.

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling.

De afhandeling waar om gevraagd wordt door de klant wat belangrijk is (in mijn geval de foto's) aan deze vraag te voldoen.
Ik hoop dat het goed komt.

Ik heb een klacht over de afwikkeling. Er zijn foto's gemaakt op het moment van isolatie toebrengen door een werknemer en deze zouden mij toegestuurd worden. Nadat ik de verkeerde foto's toegestuurd... Ik heb een klacht over de afwikkeling. Er zijn foto's gemaakt op het moment van isolatie toebrengen door een werknemer en deze zouden mij toegestuurd worden. Nadat ik de verkeerde foto's toegestuurd kreeg gebeld met de vraag de juiste foto's toe te sturen ivm aanvraag subsidie. Tot op heden niets meer gehoord.

Wat viel u in positieve zin op?

De handelingen en uitleg van de 3 werknemers was duidelijk en wekte vertrouwen.

Reactie Nederland Isoleert:

Ik heb het gelijk door gegeven aan de juiste persoon voor de foto s van de uitvoering. Excuses dat het wat langer duurt dan verwacht.