Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Jeannette Soudijn

De mensen goed inlichten over bodemisolatie

Op 23-2-2022 is de bodemisolatie gedaan na een afspraak op 11-2-2022. De medewerker heeft toen parels (bodemisolatie) afgesproken alhoewel heel duidelijk was dat ik geen vloerisolatie had en ook... Op 23-2-2022 is de bodemisolatie gedaan na een afspraak op 11-2-2022. De medewerker heeft toen parels (bodemisolatie) afgesproken alhoewel heel duidelijk was dat ik geen vloerisolatie had en ook geen vloerverwarming. Nu heb ik een heel koude vloer en huis en een natte buitenmuur. Een wanprestatie van de medewerker die op bezoek kwam.

Niets positiefs te melden

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses dat het niet verlopen is na wens. Aan de hand van uw e mail adres heb ik u gegevens niet kunnen vinden had u graag willen bellen. Mochten we u ergens mee kunnen helpen horen we het graag.

Buitelaar

Verkoop geen onzin en handel m’n klachten svp af.

U komt uw afspraken niet na en vervolgens worden mijn klachten wel opgenomen maan niet afgehandeld. Ik heb zelden zo een slechte service ontvangen.

Snelheid van leveren

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses dat het niet verlopen is na tevredenheid, dat is zeker niet de normale gang van zaken. Uw klacht is in behandeling door de klachten afdeling. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Wim Oomkes

Twee keer afspraak afgezegd, moet niet kunnen.

Goed werk verricht

Hoe georganiseerd gewerkt werd

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses dat het niet %100 is verlopen naar wens. We doen zeker ons best om alle diensten van ons te verbeteren. Bedankt dat u voor Nederland isoleert heeft gekozen.

Betere afspraken communicatie

Netheid

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw reactie. We doen inderdaad ons best om onze diensten verbeteren. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Jef Oude Reimer

Niet

Netjes gedaan met super resultaat

Wat viel u in positieve zin op?

Vlot klaar en gewoon doorgaan terwijl het regende

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor u goede beoordeling.

Omschrijving van gemaakte kosten op factuur

Gewoon goed

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw goede beoordeling. Alle benodigde informatie staat op uw factuur. Bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

G. Huisman

Laat je goed adviseren.

Zeer klantvriendelijk, goede service en vriendelijk personeel..

Wat viel u in positieve zin op?

Dat men hoe moeilijk het soms was ( kleine kruipruimte voor vloerisolatie) toch perfect werk heeft geleverd.
Petje af voor de jongens die onder de vloer bezig waren !

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw goede beoordeling en dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Ekke Niewijk

Op tijd komen

Isolatie is belangrijk

Snel

Reactie Nederland Isoleert:

Het kan zijn dat de vorige werkzaamheden wat uitgelopen zijn excuses daar voor. Bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Prive

Zorg ervoor dat er in de woning beschermend materiaal gebruikt wordt voor de vloer en wanden/plinten

Het werk is netjes gedaan, alleen ertoe wat zorgvuldiger met de slang door de woning gegaan worden. Nu zijn er diverse plinten beschadigd. Ook zijn de door de installateur toegezegde foto’s niet... Het werk is netjes gedaan, alleen ertoe wat zorgvuldiger met de slang door de woning gegaan worden. Nu zijn er diverse plinten beschadigd. Ook zijn de door de installateur toegezegde foto’s niet toegestuurd en die heb je nodig voor je subsidie aanvraag!

Wat viel u in positieve zin op?

Er kon redelijk snel geïsoleerd worden

Reactie Nederland Isoleert:

We zullen u reactie in acht nemen. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Niet beloven wat je niet waar kunt makenwat
Betreft de tijd van uitvoering.

Komen niet na wat ze beloven.
Het duurde 3 maanden voordat de isolatie werd uitgevoerd.
Veel langer dan beloofd werd.

Wat viel u in positieve zin op?

De uitvoering opzich was goed

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat het niet na wens is verlopen. We doen ons best om ons dienste te verbeteren. Nogmaals excuses.