Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Michelle

Communiceer en los problemen op ipv te vermijden

Slechte communicatie, weinig verstand van bepaalde zaken

Wat viel u in positieve zin op?

monteurs waren erg vriendelijk, eerlijk en behulpzaam

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat het niet na tevredenheid is gelopen. Er is contact geweest met u over de vloer die er uit zou gaan en dat u daarna contact met ons zou opnemen over de kruipruimte. We horen... Jammer om te horen dat het niet na tevredenheid is gelopen. Er is contact geweest met u over de vloer die er uit zou gaan en dat u daarna contact met ons zou opnemen over de kruipruimte. We horen het graag van u.

Marcel

Planning
Monteurs waren er om 9.00 uur indicatie was 7.30-8.00 later per mail 8.00-12.00 uur. Geen goed materiaal in de bus ruim uur beide monteurs weg om schep te halen…

Heb buren ook overtuigd

Snelheid van de levering

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat het niet is verlopen na u wens. Aan de hand van u klanten kaart zag ik dat het uitgevoerd is hopelijk bent u tevreden over de werkzaamheden. Bedankt dat u voor Nederland... Jammer om te horen dat het niet is verlopen na u wens. Aan de hand van u klanten kaart zag ik dat het uitgevoerd is hopelijk bent u tevreden over de werkzaamheden. Bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Judy Fien-Wielandt

Rekening over de post zou fijn zijn

Prima geholpen

Snel en netjes gewerkt

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw goede beoordeling en dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Vincent

Wat te verwachten is kwa geluid overlast.

Goede ervaringen

Snel gedaan.

Reactie Nederland Isoleert:

Tja ik zou het niet weten.
Ik ben tevreden zo

Netjes en snel werk verricht , vriendelijke jongens.

Vriendelijkt

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

H.Vermeulen.

Hoe dit nu verder gaat met de subsidie?

Ik merk dat het nu al helpt , met het vasthouden van de warmte.

Wat viel u in positieve zin op?

Vakmanschap en de snelheid van de installatie.

Reactie Nederland Isoleert:

Aan de hand van uw klanten kaart zag ik dat mijn collega s u verder helpen met de subsidie. Bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Van der Graaf

Reageer op klachten en terugbelverzoeken en niet te veel werken met onderaannemers.

Komen niet gemaakte afspraken na. Voor de vloerisolatie zijn jullie 4x geweest voor het werk goed is uitgevoerde fouten zelf moeten constateren. Voor de spouwmuur 2x geweest en 7x afspraak verzet?... Komen niet gemaakte afspraken na. Voor de vloerisolatie zijn jullie 4x geweest voor het werk goed is uitgevoerde fouten zelf moeten constateren. Voor de spouwmuur 2x geweest en 7x afspraak verzet? Werk uiteindelijk half jaar later uitgevoerd dan afgesproken.

Wat viel u in positieve zin op?

Verkoper probeert van alles en denkt mee.

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat het niet na wens is verlopen. We doen ons best om ons dienste te verbeteren. Nogmaals excuses.

Ringo van der Velden

Maak gebruik van Nederlands sprekende monteurs, of faciliteer een cursus Nederlands voor buitenlandse monteurs.

Je betaalt veel geld, advies is goed. Uitvoering door monteurs die geen Nederlands spreken.

Isolatie is snel geplaatst

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw reactie. We nemen u mening zeker in acht.

Het verbaasde mij dat het uitvoerend bedrijf uit Wijchen kwam. Ik zou het dichter bij huis zoeken. Er ging nu veel rijtijd verloren.

De communicatie verliep prettig.
De communicatie verliep prettig.
De afspraak was dat er een steiger geplaatst zou worden in de “brandgang”. De steiger was niet meegenomen en werd ook de volgende dag niet geplaatst. De medewerkers gaven aan, dat het met een ladder ook kon.
Er werd 299 euro in mindering gebracht op de rekening. Dit is financieel gezien prettig, maar ik had liever gezien dat de steiger wel geplaatst was. Dan was ik meer overtuigd van het feit, dat de zijmuur tot bovenaan goed gevuld was.
Ook zouden er voor en achter twee ventilatieroosters gemaakt worden dus in totaal 4 om de kruipruimte van de spouwmuur te isoleren.
Er waren al twee roosters en volgens de medewerkers was dit voldoende.
Ik neem aan dat de spouwscheider wel geplaatst is aan één van de muren. De andere muur is immers een buitenmuur, zodat mijn buren geen probleem krijgen als zij spouwmuurisolatie willen aanbrengen.
Ik heb dit gemeld bij het uitvoerende bedrijf “ Technisol” en de dienstdoende receptioniste Kim verzekerde mij dat dit zo in orde is.
Bij mij blijft er twijfel mede gezien de hoogte en het boven hun hoofd moeten boren etc. Arbo technisch lijkt mij deze manier van werken ook niet geheel verantwoord.

Wat viel u in positieve zin op?

De duidelijke uitleg van uw vertegenwoordiger / adviseur van Nederland Isoleert.
Uit eigen beweging het in mindering brengen van de kosten van de steiger

Reactie Nederland Isoleert:

De communicatie moet veel beter! Ik begrijp dat de expert misschien wat te optimistisch was met zijn 6 weken, maar als ik uiteindelijk maanden moet wachten zonder enig bericht van jullie, dan gaat... De communicatie moet veel beter! Ik begrijp dat de expert misschien wat te optimistisch was met zijn 6 weken, maar als ik uiteindelijk maanden moet wachten zonder enig bericht van jullie, dan gaat er echt wat fout.

Mijn cijfer is niet van toepassing op de jongens die de isolatie kwamen plaatsen, zij hebben goed werk geleverd.
Het lage cijfer is voor het hele proces. Ik heb in oktober 2022 een isolatie...
Het lage cijfer is voor het hele proces. Ik heb in oktober 2022 een isolatie expert over de vloer gehad en hij zei dat mijn bodemisolatie na ongeveer 6 weken geplaatst kon worden. Het is uiteindelijk geplaatst op 24 februari 2023. In november en december heb ik meerdere malen gemaild en gebeld. Ik kreeg steeds te horen dat er een afspraak gepland ging worden, maar ik hoorde maar niks. Toen kreeg ik een datum voor in januari, maar deze datum kwam mij niet goed uit. Dus ik had de datum niet bevestigd (in de mail stond dat ik dan een nieuwe datum zou krijgen). Een dag voor die niet bevestigde datum wordt ik gebeld dat de monteur ziek is en hij niet langs kan komen. Ik vond het raar, want ik had de datum niet bevestigd. Waarom zou hij überhaupt langskomen? Toen een nieuwe afspraak gepland en vanaf daar ging het wel goed. De jongens waren op tijd en hebben goed werk geleverd. In de factuur werd ik echter weer aangesproken als Mevrouw (ik ben een man). Het is een lang en frustrerend proces geweest en gebaseerd op mijn ervaring kan ik mensen in mijn omgeving Nederland Isoleert niet aanraden

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren op tijd en snel klaar