Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Jan Berbee

Veel! Bel maar 0651575113

Duur, slechte afwerking.

Communicatieve medewerkers bij installatie

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses dat het niet verlopen is na u wens. Er is een technische inspectie ingepland om de klacht te verhelpen. Nogmaals excuses.

A. Kolk

Gemaakte afspraak nakomen. En niet tot 2 keer toe een afspraak verzetten. Daarbij ook de gemaakte afspraak nakomen op de tijd die dag van te voren zelfs door wordt gegeven aan de klant maar waar de... Gemaakte afspraak nakomen. En niet tot 2 keer toe een afspraak verzetten. Daarbij ook de gemaakte afspraak nakomen op de tijd die dag van te voren zelfs door wordt gegeven aan de klant maar waar de medewerkers die bij de klant komen totaal geen weet van hebben.
Bij ons was het zo dat gezegd was dat ze om 10 over 10 (dus in ieder geval in de ochtend) zouden komen en dit werd pas kwart voor 2. Waardeloos want dan hadden we de ochtend zelf ook nog kunnen werken en niet vrij hoeven te nemen.
Wees daar veeeeel duidelijker in.

Komt eerst gemaakte afspraken niet na

Wat viel u in positieve zin op?

De mannen werken keurig en zijn zeer vriendelijk en laten het netjes achter

Reactie Nederland Isoleert:

Wij vinden het erg vervelend dat uw ervaring met ons niet is verlopen zoals u had gehoopt. Wij doen onze uiterste best om alle klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Excuses voor alle ongemak.

Froukje Wit

Als er een afspraak gemaakt is en die wordt afgezegd, dan is het wel fijn dat er direct een nieuwe afspraak gemaakt wordt.
Dat ging wel iets moeizaam.

Vanwege de comfort die snel te voelen was, heerlijk.
Vriendelijke mannen en keurig werk geleverd.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid bij telefonisch contact en de mannen die voor ons de spouwmuur isolatie aangebracht hebben.

Reactie Nederland Isoleert:

Wij vinden het erg vervelend dat uw ervaring met ons niet is verlopen zoals u had gehoopt. We doen zeker ons uiterste best om alle klanten goed van dient te zijn. Onze excuses.

Buitelaar

Beter adviseren. Advies bleek zeer onder de maat te zijn. Zetten eigenlijk voet tussen de deur en dan zit je vast aan dit bedrijf. Wat slecht en onprofessioneel

Verkeerde offerte, onuitgevoerd werk, slecht advies, ben zeer ontevreden

Aardige mensen

Reactie Nederland Isoleert:

Wij vinden het erg vervelend dat uw ervaring met ons niet is verlopen zoals u had gehoopt. Echter is
1 compartiment niet toegankelijk door leidingen. Dit wordt ook in vermindering gebracht. Mijn collega zal hier over contact met u opnemen.

Puck van der Marel

Kijk naar planning, wijze van communicatie en capaciteit

Ik ben zeer ontevreden over de planning en de wijze hoe dat gecommuniceerd wordt. Ik ga hier ook een klacht over indienen

Wat viel u in positieve zin op?

de monteurs hebben goed hun best gedaan

Reactie Nederland Isoleert:

Betere communicatie en betere planning.kijken hoe lang een klus duurt zodat er Tijd genoeg is om het afte maken of er te beginnen

Komen afspraken niet na

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van het personeel dat de isolatie kwam doen en die het puin weg kwam halen

Reactie Nederland Isoleert:

Geen dingen beloven die niet waar te maken zijn.

Slecht service en communicatie. De afspraak is al 4x verzet zonder enig resultaat. Klus is niet duidelijk en onderaannemer kan niet aan de slag. Meerdere vrije dagen voor niks opgenomen!

Nog niets

Reactie Nederland Isoleert:

Wij vinden het erg vervelend dat uw ervaring met ons niet is verlopen zoals u had gehoopt. Wij doen onze uiterste best om alle klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zoals ik uit de gegevens... Wij vinden het erg vervelend dat uw ervaring met ons niet is verlopen zoals u had gehoopt. Wij doen onze uiterste best om alle klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zoals ik uit de gegevens kan opmaken zijn de werkzaamheden helemaal afgerond en hopen we dat u naar alle tevredenheid kan genieten van de isolatie. Hoe het bij u is gelopen nemen we mee ter verbetering van onze diensten.

goede informatie

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor u goede beoordeling.

Kuijer

Hele goede adviezen

Wat viel u in positieve zin op?

Ze gaan net nes tewerk alles klaar netjes opgeruimd

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor u goede beoordeling.

Géén

Duidelijke informatie

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor u goede beoordeling en dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.