Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Niet

Eigenlijk zijn jullie te vroeg met deze vragen,doe het 6 maanden later dan kunnen we als nieuwe gebruikers het beter inschatten.

Gewoon lekker bezig

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling.

Stuur mensen die Nederlands kunnen spreken, kwaliteit kunnen/willen leveren.

Zeer slechte kwaliteit van uitgevoerde werkzaamheden.

Helpdesk was erg behulpzaam

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw recensie, we zullen dit zeker mee nemen.

Niet onder aanbesteden, of als je dat doet: ze;lf de communicatie blijven doen. Nu verleggen jullie de problemen daarmee naar de klant.

afspraken nakomen, minder onder aanbesteden en dan de communicatie sores bij de klant neerleggen

Wat viel u in positieve zin op?

de monteurs is niks op aan te merken (behalve dan wellicht peuken iet langs het huis weggooien maar in een asbak..)

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses voor het miscommunicatie maar gelukkig is het opgelost. We doen ons uiterste best om alle klanten zo goed mogelijk te helpen. Nogmaals excuses hier voor.

Bekwaamheid als leek niet te beoordelen. Wel handig als vooraf verteld wordt welke stofoverlast dit geeft zodat er spullen uit deze zone gehaald wordt.

Voorlichting prima maar het komt allemaal wat gehaast over, waarschijnlijk door de drukte.

Wat viel u in positieve zin op?

Niets had niet anders verwacht.

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw review, we zouden er zeker rekening mee houden. Bedankt dat u voor Nederland isoleert heeft gekozen.

Niks

Wel.ze werken netjes

Snel en netjes

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor u goede beoordeling en bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Gilles

Niets

Werken netjes en snel

Zie bovenstaande

Reactie Nederland Isoleert:

Geef uw medewerkers handzame ladders

wel aanbevelen, er wordt snel, grondig en netjes gewerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

ondanks het feit dat bij 1 isolatiewerk de medewerkers geen nederlands spraken was de communicatie goed.

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor u advies, we zullen er rekening mee houden. Bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

P Broere-Schouten

Goede service

Werken keurig

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling en bedankt dat u voor Nederland isoleert heeft gekozen.

De vele mails voor de afspraak zouden minder kunnen.

Ben steeds snel en vriendelijk geholpen. De jongens die de isolatie kwamen uitvoeren waren allemaal netjes en vriendelijk.

Wat viel u in positieve zin op?

Jongens waren allemaal erg beleefd, harde werkers. Ik heb aan niemand koffie kunnen slijten, ging allemaal door.

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw advies, zullen we zeker rekening mee houden. Bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Hans Pécasse

Afstemming tussen commercie en uitvoerders. Maak er één bedrijf van!

Zie mijn klachtenbrief d.d. 6 febr.

Wat viel u in positieve zin op?

An sich geen onvriendelijke mensen. Ook de eerste reactie op klachten afhandeling, customer care, positief. Maar nu de positieve reactie op mijn klachtenbrief. Dit is echt slechte reclame voor... An sich geen onvriendelijke mensen. Ook de eerste reactie op klachten afhandeling, customer care, positief. Maar nu de positieve reactie op mijn klachtenbrief. Dit is echt slechte reclame voor jullie bedrijf!

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw review, we werken er aan om de beste service te geven aan ons klanten. Bedankt dat u voor Nederland isoleert heeft gekozen.