Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Ringnalda

Zorg dat het proces wordt aangepast zorg dat de interne commun catie verbeterd wordt en zorg dat afspraken worden nagekomen, en indien dat niet lukt communiceer daar over. nu niets van dat

In mijn geval heeft NLI zich meerdere keren niet aan de gemaakte afspraken gehouden

Wat viel u in positieve zin op?

Na alle narigheid heb ik moeite met positieve zaken te vinden

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw review. We werken er zeker aan, we doen ons uiterste best om betere service aan ons klanten te kunnen geven. Bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen

Marco Lindeboom

Reageren op mail van klanten ook als ze al een deel van de werkzaamheden betaald en uitgevoerd hebben.
Nacontrole van de werkzaamheden, netheid van 2 ploegen wordt te niet gedaan door prutsers die het af moeten maken

Aanvankelijke werkzaamheden, spouw en vloerisolatie, zijn snel en netjes uitgevoerd. Maar als er nog wat afgewerkt moet worden (ventilatie rooster), dan heb je wel snel een factuur, maar reactie op... Aanvankelijke werkzaamheden, spouw en vloerisolatie, zijn snel en netjes uitgevoerd. Maar als er nog wat afgewerkt moet worden (ventilatie rooster), dan heb je wel snel een factuur, maar reactie op mails komen er niet. Uiteindelijk roosters geplaatst, maar wat een prutsers sturen ze dan. Scheef gemonteerd, te grote/lange schroeven, scheef voor het gat gemonteerd, dus ongedierte kan nog binnenkomen. Op een plek boren waar al ventilatie aanwezig is. Kortom prutswerk

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de eerste 2 ploegen netjes werken, maar dat we waarschijnlijk geluk gehad hebben. De derde ploeg waren Poolse prutsers en daar is geen woord verkeerd aan

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses dat u het zo moest ervaren. Uw klacht is in behandeling en situatie gaan we naar tevredenheid afronden. Nogmaals onze excuses.

Goed werk en nette mensen.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van de mensen

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling en bedankt dat u voor Nederland isoleert heeft gekozen.

Anne-Marie Thijssen

Ik wil graag dat z.s.m. iemand komt om te bekijken wat er gedaan kan worden zodat er wel een duidelijke verbetering komt.

Het resultaat is mij erg tegengevallen. We merken nauwelijks/geen verschil met voor de isolatie.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van de afspraak tot isolatie van de gevels

Reactie Nederland Isoleert:

Uw klacht is in behandeling genomen. Mijn collega s nemen binnen kort contact met u op voor het maken van een afspraak zo dat het verbeterd kan worden.

Wim de Vos

Er is keurig werk geleverd door voorkomende werknemers.

Alles

t van denHaspel

Het Aggregaat lekt diesel olie is op de grond terecht gekomen , het is maar een tip er kan ook brandt door ontstaan, dan heb je schade en je kan niet verder, met vriendelijke groeten

Wat viel u in positieve zin op?

het is allemaal goed gegaan, in orde

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw advies, zullen we zeker rekening mee houden. Bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Beter overzicht in de klanten en wie wanneer moet worden geholpen
Als er afspraken worden gemaakt met de klantenservice dat dit word nagekomen.
Betere communicatie tussen klantenservice...
Beter overzicht in de klanten en wie wanneer moet worden geholpen
Als er afspraken worden gemaakt met de klantenservice dat dit word nagekomen.
Betere communicatie tussen klantenservice en planning

Communicatie liep stroef. Ik moest zeld er achteraan om nieuwe afspraak te maken, omdat deze eerst door jullie was afgezegd. Communicatie over de werkzaamheden waren ook niet goed door gegeven

Werk is goed gedaan

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses dat u het zo moest ervaren. Dat is zeker niet de bedoeling. We werken er aan om de beste service te kunnen geven. Nogmaals excuses.

Beloof niet iets, wat niet nagekomen kan worden.
Helaas vonden we na de uitvoer een aantal sigarettenpeuken om en rond ons huis van de monteurs. Dit vonden we niet netjes.

Er wordt geadverteerd met binnen een maand isolatieafspraak. Wij hebben eind juli 2022 gebeld voor een offerte. Dit werd snel opgepakt en offerte was snel gemaakt. Daarna duurde het heel lang... Er wordt geadverteerd met binnen een maand isolatieafspraak. Wij hebben eind juli 2022 gebeld voor een offerte. Dit werd snel opgepakt en offerte was snel gemaakt. Daarna duurde het heel lang voordat er een afspraak werd gemaakt voor de uitvoering. Hiervoor hebben we per telefoon en email een paar keer naar de stand van zaken moeten vragen. Uiteindelijk werd er voor oktober een afspraak gemaakt voor de uitvoering. Deze waren keurig op tijd. Echter na een kwartier werd de klus afgebroken omdat bij het opnemen een muur was vergeten mee te nemen waardoor glaswol niet mogelijk was en isolatie via EPS korrels moest. Een andere onderaannemer zou dit uitvoeren. Een datum werd voor 15 dec geprikt. Helaas kon dit niet doorgaan vanwege het koude weer. Uiteindelijk is op 30 januari de klus geklaard. Een half jaar na het eerste contact. Dit betekende ook dat ons huis de koude maanden (november, december en januari) niet geïsoleerd was, terwijl dit wel had kunnen zijn.

nvt

Reactie Nederland Isoleert:

Dat is zeker niet netjes mijn excuses hier voor. Ik zal het zeker melden bij de uitvoerders. Nogmaals excuses hier voor.

Stuur gelijk ,et de nota ook de foto's en meldt dat BSN nummer opgegeven moet worden

het effect van de vloerisolatie is amper te voelen, de toegezegde foto's heb ik niet ontvangen en zijn wel nodig voor het aanvragen van de subsidie én er had verteld moeten worden dat je bij het... het effect van de vloerisolatie is amper te voelen, de toegezegde foto's heb ik niet ontvangen en zijn wel nodig voor het aanvragen van de subsidie én er had verteld moeten worden dat je bij het aanvragen van subsidie je BSN nummer moet opgeven.

mannen werkten netjes

Nog beter materiaal, specifiek klimmateriaal meegeven

goede voorlichting bij begin traject, medewerkers werken netjes en resultaat is ook goed.

werklust van de medewerkers

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling en dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.