Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Nvt

Ze komen op de afgesproken tijd.

Vriendelijke werknemers

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Bedankt dat u voor Nederland heeft gekozen

Greg Caux

Vriendelijke medewerkers

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw goede beoordeling.

Ook de subsidieaanvraag regelen.

Als het ter sprake komt.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles keurig afgewerkt volgens afspraak

Reactie Nederland Isoleert:

Voor informatie van subsidie aanvraag kunt u contact met ons opnemen. Bedankt dat u voor Nederland isoleert heeft gekozen.

P. van Harinxma

Misschien iets beter plannen

De persoon die de eerste installatie bij ons uitvoerde, was alleen door ziekte van collega's maar heeft met een bijzondere uitvoering van zijn werk, alleen, een uitstekende job gedaan

Wat viel u in positieve zin op?

De man die de uitvoering van de eerste (spouwol isolatie) installatie deed

Reactie Nederland Isoleert:

U advies nemen we zeker mee. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

ronald

Maak duidelijk afspraken over het plaatsen van de roosters.

Isoleren is goed. Prijs gemiddeld. Offertefase oke. Wachttijd lang maar de afwerking roosters beroerd.

Keurig personeel

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses voor het ongemak. We doen ons uiterste best om de afspraken naar duidelijkheid te maken. Jammer dat het niet verlopen zo als het hoort. Nogmaals onze excuses hier voor.

Iets betere tijdsaanduiding, mail vermeldde ander tijdstip dan de SmS

Wel aanbevelen: duidelijke uitleg.lijkt alsof we na een paar dagen al een snellere opwarming van de vloer hebben. Voelt behaaglijker in huis

Wat viel u in positieve zin op?

Goede uitleg over materiaal, werkwijze en de foto’s die gemaakt werden van de kruipruimte.
Aardige monteurs

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses voor het ongemak. We werken er zeker aan. Bedankt dat u voor Nederland Isoleert heeft gekozen.

Jcm van der Voort

Geen ,is perfect

Afsraak nakomen en alles perfect uitgevoerd 👍

Zeer tevreden

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor het goed beoordelen en bedankt dat u voor Nederland isoleert heeft gekozen.

Joep

Niks

Netjes en snel werk

Vriendelijke verkoper en instaleur

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor het beoordelen en bedankt dat u voor Nederland isoleert heeft gekozen.

Rob van den Hoogenband

Materiaal meebrengen om de vloer in de woning te beschermen. De monteurs liepen nu met hun vieze zand schoenen over mijn nieuwe vloer. Als het klaar is moet je voor iets tekenen op een telefoon waar... Materiaal meebrengen om de vloer in de woning te beschermen. De monteurs liepen nu met hun vieze zand schoenen over mijn nieuwe vloer. Als het klaar is moet je voor iets tekenen op een telefoon waar 1woord opstaat in een voor mij onbekende taal, zonder enige uitleg.
Dat is niet netjes

De isolatie scheelt enorm

Wat viel u in positieve zin op?

Dat er snel geplaatst kon worden en de expert nam ruim de tijd om ons te informeren.

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer dat u het zo heeft ervaren. Onze excuses hier voor.

Marion Exel

Stipt op tijd (afspraak)
En tijdsduur die ze aangaven.
Ook precies.

Sti

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u het goed heeft ervaren. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland isoleert heeft uitgekozen.