Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

R. Everts

Ik had fijn gevonden dat Ned Iso ook de subsidie aanvraag had geregeld.

vertegenwoordiger was duidelijk, werknemers die de vloer isolatie hebben geplaatst, waren keurig. niks geen afval of rotzooi. En ik merkte direct de rendement, ik weet hoe koud de houten vloer was,... vertegenwoordiger was duidelijk, werknemers die de vloer isolatie hebben geplaatst, waren keurig. niks geen afval of rotzooi. En ik merkte direct de rendement, ik weet hoe koud de houten vloer was, nu behaaglijk.

de snelheid, 1 week later al geinstalleerd

Reactie Nederland Isoleert:

Dat begrijpen we zeker. Hartelijk bedankt dat u voor Nederland isoleert heeft uit gekozen.

Rob

Prima dienstverlening

Duidelijk, snel en goed

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor de goede beoordeling en hartelijk bedankt dat u voor Nederland isoleert heeft gekozen.

Arjan v.d. Molegraaf

N.v.t.

Wij zouden Nederland Isoleert van harte aanbevelen, prima service en hardwerkende vloerisolatie medewerkers.

Wat viel u in positieve zin op?

Vooral de gedrevenheid van de monteurs ondanks dat het op een vrijdagmiddag was. Top mensen, vriendelijk en netjes !

Reactie Nederland Isoleert:

Terugkoppeling van het proces na uitvoering. Hoe het zit met ophalen hoogwerker en de benodigde rijplaten. Hebben nu ruim 2 dagen bij ons op straat gelegen. Hoe zit het met de subsidie- aanvraag?

Adviesgesprek is goed verlopen maar de uitvoering ging iets anders. Geen check ventilatieopeningen in muren zoals wel aangegeven. Uitvoering is goed verlopen maar anders dan in adviesgesprek gezegd.

Wat viel u in positieve zin op?

Het isolatiemateriaal rook niet en de uitvoering was snel en netjes.

Reactie Nederland Isoleert:

We nemen binnen kort contact met u op om u vragen te beantwoorden. Hartelijk bedank dat u voor Nederland isoleert heeft gekozen.

Om voor subsidie in aanmerking te komen wat jullie voor mij regelen moest fotos hebben van de werkzaamheden . Had ik graag eerder willen weten nu alles weer open moet maken voor foto

Snel geregeld

Wat viel u in positieve zin op?

De net werkzaamheden van de jongens die het deden.Vuil alles ging mee.

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses voor het ongemak. Ik stuur u gelijk een mail met de foto's van de werkzaamheden. Bedankt dat u voor Nederland isoleer heeft gekozen.

Leander

Afspraken nakomen, klant ten alle tijden informeren als een afspraak wijzigt. Dat iets niet gaan lukken kan natuurlijk altijd, maar dan dient dat wel gecommuniceerd te worden.

Werkzaamheden zijn snel en goed uitgevoerd. Probleem zit in de communicatie. Bij de eerste afspraak kwam er niemand opdagen. In de middag gebeld en bleek dat de planning vergeten was om door te... Werkzaamheden zijn snel en goed uitgevoerd. Probleem zit in de communicatie. Bij de eerste afspraak kwam er niemand opdagen. In de middag gebeld en bleek dat de planning vergeten was om door te geven dat ze het niet gingen redden. Dit heeft tot gevolg dat ik voor niks een vrije dag heb moeten nemen en voor niks heel de dag heb zitten wachten.

Wat viel u in positieve zin op?

Aardig en vakkundig personeel. Zeker de klantenservice medewerker. Heeft keurig gehandeld na wat miscommunicatie.

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses dat u het zo heeft ervaren. We zouden er zeker opletten. Bedankt dat u voor Nederland isoleert heeft gekozen.

Kom de afspraken na, zorg voor goede inventariseerders, zodat de uitvoerende niet iets anders zeggen/doen.

slechte communicatie, slechte inventarisatie.

niets

Deze vloer isolatie nooit laten doen is helemaal niks. is nog steeds steenkoud

Bevelen we niet aan .Omdat we er niets van merken de vloer is nog steeds steenkoud . net zo koud als van te voren .Als we dat van te voren geweten hadden . nooit moeten doen en dan voor zoveel geld.

Wat viel u in positieve zin op?

dat de vloer niet zo koud zou zijn

Eisvogel, Fred

Kreeg foto's na afloop van de (Tsjechische) monteurs wss maar via een buitenlands mobiel nummer. Ik open deze niet ivm fraudegevoeligheid. Dat kan beter m.i. en dan via mail.

Ik ben niet thuis in deze markt dus mogelijk kan het nog beter, daarom geen 10. De aanbeveling is op basis van eigen bevinding.

Wat viel u in positieve zin op?

Al de hiervoor omschreven aspecten. Prima verzorgd allemaal.

Reactie Nederland Isoleert:

Dat begrijp ik, ik zal u de foto s per mail naar u sturen. Bedankt dat u voor Nederland isoleert heeft gekozen.

Alles nog beter conform de afspraak achterlaten.

In eerste instantie waren wij zeer tevreden. De mannen waren vriendelijk, beleefd en ze hebben goed doorgewerkt. Ook werd er veel afval mee naar boven genomen. Goed opgeruimd dus. Ik ben een week... In eerste instantie waren wij zeer tevreden. De mannen waren vriendelijk, beleefd en ze hebben goed doorgewerkt. Ook werd er veel afval mee naar boven genomen. Goed opgeruimd dus. Ik ben een week later beneden in de kruipruimte gaan kijken. Toen zag ik dat er niet overal langs de muren die 30 cm. isolatie aangebracht was. Aan de voorkant van het huis was zelfs een stuk wandisolatie overgeslagen. Het plafond dus wel, maar de muur niet zoals afgesproken. JAMMER.

Wat viel u in positieve zin op?

De vloer is merkbaar minder koud. Dat draagt bij aan behaaglijkheid.

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor het beoordelen en bedankt dat u voor Nederland isoleert heeft gekozen.