Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Laumen

Wat minder rommel achterlaten

Voldoet aan de gewekte verwachting en snel uitgevoerd

snel werken

G. Talens

Alles ging zeer naar wens

Alles

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

Nvt

Prima gedaan.

Vakkundige mensen

Dennis Drees

omdat het gesprek met de adviseur heel prettig was en de monteurs netjes waren en snel werk leverde

personeel was uitstekend

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

K van Harten

Wat viel u in positieve zin op?

Was veel sneller klaar als verwacht

Danny

Vooral doorgaan en houd je mensen. Toppers

Goede vriendelijke adviseur, heeft kennis van de producten en de werkwijze, duidelijk, direct plannen en afspreken en zelf eerder bij mij kunnen komen. Perfect

Eigenlijk alles.

Reactie Nederland Isoleert:

De tijd doorgeven zou eerder kunnen dag van tevoren en dan pas om 18.00 is wel laat en is niemand meer te bereiken op kantoor

Prima service en netjes gewerkt

Netjes gewerkt

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn dat u zo tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

Betere voorlichting door vertegenwoordiger.

Ik zou Nederland Isoleert niet aanbevelen.
Ik zou Nederland Isoleert niet aanbevelen.
De prijs bleek achteraf te hoog te zijn (ik had kennelijk moeten afdingen; ik had niet verwacht dat dat bij een partij als Nederland Isoleert zou moeten).
De informatievoorziening vanuit de vertegenwoordiger bleek achteraf ook op meerdere punten onjuist. Dit zowel ten aanzien van het uit te voeren werk (onder andere graafwerkzaamheden, hoe om te gaan met kabels), maar ook heeft hij ons verkeerd geïnformeerd over de subsidiemogelijkheden (we krijgen minder dan voorgespiegeld).
Al met al een grote teleurstelling en nare bijsmaak.
De mannen die het werk kwamen uitvoeren waren overigens vriendelijk, werkten keurig en hebben goede uitleg gegeven (ook uitgelegd waarom de informatie vanuit de vertegenwoordiger op meerdere punten niet goed was).

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren vriendelijk.

Reactie Nederland Isoleert:

Wat vervelend dat uw ervaring anders is dan u van ons had verwacht. Onze excuses voor het ongemak. Wij gaan dit oppakken en intern bespreken en meenemen voor verbetering.

Peter van Vugt

Zorg dat afspraken worden nagekomen

Afspraken meerdere keren verzet, advies bleek niet te kloppen

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur was vriendelijk, duidelijk en werkte netjes

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw reactie. Wij zullen uw feedback meenemen ter verbetering van onze diensten.

Margreet

Adviseur beter vragen laten beantwoorden. Na 2x hem e-mailen geen reactie ontvangen, Toen e-mail doorgestuurd naar kantoor en daar werd e.e.a. goed opgepakt/afgehandeld.

Vriendelijk personeel

Duidelijke uitleg

Reactie Nederland Isoleert:

Wij zullen uw reactie meenemen ter verbetering van onze diensten. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.