Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Schlömann Hauser

De leverteit verkorten

Ik ben tevreden over het resultaat

Vriendelijke monteurs

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert. Voor de levertijd zijn wij afhankelijk van meerdere factoren en zijn daar mee bezig om te wachttijd te... Fijn om te horen dat u tevreden bent. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert. Voor de levertijd zijn wij afhankelijk van meerdere factoren en zijn daar mee bezig om te wachttijd te verkorten.

Wehkamp

Beloftes na komen

Komen afspraken niet na al vier snipperdagen verder en 3 maanden verder nog geen isolatie in de muur word iedere keer af gebeld

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het zeer vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad wat betreft de afspraken. Onze excuses voor dit ongemak. We proberen ten aller tijde de afspraken na te komen.

De isolatiebolletjes zijn wel heel ruim vrijgekomen in onze tuin. Een deel is verwijderd door de monteurs/medewerkers. Maar er zijn er genoeg overgebleven die niet goed zijn te verwijderen. Tevens... De isolatiebolletjes zijn wel heel ruim vrijgekomen in onze tuin. Een deel is verwijderd door de monteurs/medewerkers. Maar er zijn er genoeg overgebleven die niet goed zijn te verwijderen. Tevens kwamen we erachter dat op de zolder achter een luik, waar wij niet veel komen, ook heel veel bolletjes liggen!

wel een mooie prijs

Communicatie kan beter

Goed werk geleverd.

De advisering.

Ilse Visser

Nvt

Goede en snelle service. Justin kwam binnen een week al langs om alles te bespreken. Daarna ook vrij snel kon het uitgevoerd worden. Ook vriendelijke heren die mijn muren hebben geïsoleerd.

Vriendelijk en snel geregeld

Reactie Nederland Isoleert:

Tevreden over contact en uitvoering van de werkzaamheden

Goede service, prima medewerkers

Latuni

Goede uitleg/service en natuurlijk de kwaliteit

professioneel/ service / klantvriendelijk

Ga zo door

Aardige mannen en werken netjes

De hele werk wijze

Oscar Rosier

Als je 2 dagen van tevoren een mail stuurt dat je om 07.30 uur op de stoep staat, dan moet je niet pas om 09.30 uur aankomen.

Goede (schone) oplossing, goed advies en relatief korte levertijd.

Ondanks groot aantal m2 de klus toch in 1 dag geklaard

Ga zo door!

Werken snel en netjes. Direct bij opname van de werkzaamheden een offerte en ook het inplannen van het karwei ging snel en vlekkeloos.

Snel en vakkundig