Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Ook als je kiest om maar 1 isolatievorm uit te voeren, zou ik het prettig vinden om hulp te krijgen bij de aanvraag van de subsidie. Het is toch wel erg zoeken op internet om het formulier te... Ook als je kiest om maar 1 isolatievorm uit te voeren, zou ik het prettig vinden om hulp te krijgen bij de aanvraag van de subsidie. Het is toch wel erg zoeken op internet om het formulier te vinden. Kan de subsidie ook pas m.i.v. 23 januari aanvragen. Hoop dat het lukt.

Het gesprek met isolatiedeskundige was zeer informatief en duidelijk. Vervolgens is de gekozen isolatie binnen enkele weken uitgevoerd.

nakomen van afspraken

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

Bas van Wijk

Zorg dat je interne communicatie verbeterd en zorg voor voldoende kennis in huis alsmede klantvriendelijke medewerkers

Alles wat er fout kon gaan is fout gegaan en tot op heden niet opgelost

Niets

Reactie Nederland Isoleert:

Wij vinden het erg vervelend dat het niet gegaan is zoals het hoort. Wij doen ons best om het zo spoedig mogelijk bij u op te lossen. Wat er in het systeem terug te vinden is dat er een afspraak... Wij vinden het erg vervelend dat het niet gegaan is zoals het hoort. Wij doen ons best om het zo spoedig mogelijk bij u op te lossen. Wat er in het systeem terug te vinden is dat er een afspraak gepland staat met u om de muur verder te isoleren.

Na afloop alles ietsje beter nalopen ivm stof door het boren in de garagemuur.

Goede uitleg, snel gerealiseerd door vrindelijke vakmensen.

Wat viel u in positieve zin op?

Marius 1 en Marius 2, beide installatiemonteurs verdienen een dikke pluim.

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. De feedback die u heeft gegeven nemen we mee. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

Vakkundig werk hebben ze afgeleverd

Erg goede service

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

Vogel

Fijn contact met voorlichter, kantoor en daarna prima werk verricht door aardige hardwerkende mensen.

Prettige ervaring

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid maar zeker ook het opruimen nadien

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

Ten voorde

Afspraken na komen

Snel een afspraak, werk vlot gedaan maar onvolledig en slordig. We wachten nu al een half jaar op een vervolg afspraak.

Vriendelijk

Reactie Nederland Isoleert:

Wij vinden het spijtig om te horen dat het zo is gelopen bij u. Wij zullen dit meenemen in onze overleggen. Ik heb nog een email gestuurd met informatie.
Onze excuses voor het ongemak.

Irene van Maren

Dat ze beloven , een subsidie aan te vragen, en het niet doen, dat valt mij tegen.

Dat het snel ging.

Reactie Nederland Isoleert:

Wij vinden het jammer om te lezen dat er een miscommunicatie is geweest met u betreffende de subsidie aanvraag. Onze excuses voor dit ongemak. Wij zullen zit meenemen in onze verbetering van de... Wij vinden het jammer om te lezen dat er een miscommunicatie is geweest met u betreffende de subsidie aanvraag. Onze excuses voor dit ongemak. Wij zullen zit meenemen in onze verbetering van de service en communicatie.

Communicatiesysteem tussen klant, contactcentrum én uitvoerders moet drastisch veranderen. Voor onze vloerisolatie gebeurde het volgende:
-sms kondigt 7:30-9u aan - 9:30 niemand -tel contact...
-sms kondigt 7:30-9u aan - 9:30 niemand -tel contact wilde/kon mij niet informeren want 'het was een onderaannemer' en was verbaasd dat ik daar verbaasd over was, ging tóch maar navragen: 12:30 komen ze -13:30 weer bellen: ze komen 3 uur - half 4 weer bellen: ze gaan écht komen - 16:30 bedrijf belt 'kunnen we nog komen'. sms bleek niet te kloppen. Telefonisten konden mij niet goed informeren. Direct contact met bedrijf bleef uit. Als mijn communicatie werd niet onder m'n klantnummer genoteerd waardoor ik steeds moest uitleggen wat er speelde en konden daardoor ook niet zien wie de eerste was die mij klantonvriendelijk/onhandig heeft geholpen en mij intimiderend vond. Terwijl ik in alle redelijkheid naar informatie vroeg (alle keren en de anderen hadden geen problemen) en zij 'kon mij niets vertellen'. Voor mijn spouwisolatie had ik er geen vertrouwen in om sms af te wachten en heb daarvoor gebeld. Medewerker wilde mij nav deze ervaring direct inplannen met als voorkeur de ochtend om evt. uitloop en dus weer wachten van de ochtend te voorkomen. Dat was fijn, maar werd uiteindelijk voor de middag gepland waar ze gelukkig wél op tijd voor kwamen.

De communicatie tussen belpanel, planning en achterliggende bedrijven/werknemers laat te wensen over waardoor wij als klant niet goed zijn geholpen bij de komst van vloerisolatie. Verder was de... De communicatie tussen belpanel, planning en achterliggende bedrijven/werknemers laat te wensen over waardoor wij als klant niet goed zijn geholpen bij de komst van vloerisolatie. Verder was de voorbereiding en afhandeling prima en waren de uitvoerders vriendelijk.

Wat viel u in positieve zin op?

De werkuitvoerders waren vriendelijk en de voorbereider ook.

Reactie Nederland Isoleert:

Wat vervelend om te horen dat u onze diensten niet naar behoren heeft ervaren. Wij zullen dit meenemen in onze bespreking om zo onze diensten verder te kunnen verbeteren. Onze excuses dat dit bij u... Wat vervelend om te horen dat u onze diensten niet naar behoren heeft ervaren. Wij zullen dit meenemen in onze bespreking om zo onze diensten verder te kunnen verbeteren. Onze excuses dat dit bij u zo is verlopen.

Adc

Geen, ga zo door