Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

W.S.Tehupuring

Wat viel u in positieve zin op?

communicatie met adviseur en leveraancier

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

Kosten baseren op nauwkeurig vastgestelde hoeveelheid vierkante meters. Nu gebeurt dat met de zogenaamde Franse slag.

Ik heb op 21 december '22 een aantal vragen aan Nederland Isoleert voorgelegd over de totstandkoming van de rekening. Daar is niet op geantwoord. De rekening moet gebaseerd zijn op de vierkante... Ik heb op 21 december '22 een aantal vragen aan Nederland Isoleert voorgelegd over de totstandkoming van de rekening. Daar is niet op geantwoord. De rekening moet gebaseerd zijn op de vierkante meters die daadwerkelijk zijn geïsoleerd. Dat is nu niet het geval. Voorts had ik gevraagd om een certificaat en foto's van de verrichte isolatie. Ook die vragen zijn niet gehonoreerd.

snelheid

Reactie Nederland Isoleert:

Wat vervelend om te horen dat u niets heeft vernomen op uw verzoek voor de foto's van de uitvoering. Ik heb u een mail gestuurd met de foto's van de uitvoering.

Zo door gaan

Keurig op tijd en netjes gewerkt, door aardige medewerkers.

Correcte manier van werken

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

Willen jullie voor ons de subsidie aanvragen. Hartelijk dank enfijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.

Omdat het snel en netjes gebeurd

Snel en netjes

Reactie Nederland Isoleert:

voor de aanvraag van de subsidie heb ik u een mail gestuurd. Hierin staat wat we van u nodig hebben om de aanvraag in te dienen.

Goede info gehad en ondanks fout verloop van 2 de afspraak toch netjes geholpen

Totaal plaatje

Betere communicatie en planning

slechte communicatie. meerdere malen verkeerde tijd doorgegeven.

vriendelijkheid van de mensen

Reactie Nederland Isoleert:

Dank voor u review. Excuses dat het niet lekker is gelopen bij u. Wij gaan dit mee nemen.

Communicatie in planning voor spouwmuurisolatie was slecht

Isoleren prima, communicatie in planning slecht

Monteurs waren prima

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses voor het ongemak wij pakken dit op en nemen het mee om ons daar dan in te verbeteren.

Verbeteren communicatie tussen klantenservice en planning: Verzoek om tijdspad i.v.m. met ouderdom moeder begrepen, maar toch steeds niet meegenomen.

De klantenservice van Nederland Isoleert is top!! Persoonlijke en heel vriendelijke begripvolle reacties. Snel reageren. Alleen zitten zij ook met afhankelijkheid van werklieden en is een afspraak... De klantenservice van Nederland Isoleert is top!! Persoonlijke en heel vriendelijke begripvolle reacties. Snel reageren. Alleen zitten zij ook met afhankelijkheid van werklieden en is een afspraak vier keer verzet.

Wat viel u in positieve zin op?

netjes gewerkt en erg vriendelijk; persoonlijke benadering

Reactie Nederland Isoleert:

Dank voor u review. Dit nemen wij mee

H.Brandsma

Zo snel mogelijk stoppen. U bent een zeer slecht bedrijf op alle vlakken van dienstverlening

Zeer slecht bedrijf. Komt geen enkele afspraak na. Reageert niet op terug bel verzoeken. Laat je maanden wachten

Niets

Reactie Nederland Isoleert:

Wij vinden het spijtig te horen dat u niet tevreden bent over onze diensten. We proberen iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen met vragen en/of uitvoering van de isolatie. Helaas is het bij u... Wij vinden het spijtig te horen dat u niet tevreden bent over onze diensten. We proberen iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen met vragen en/of uitvoering van de isolatie. Helaas is het bij u niet goed verlopen. Onze excuses voor dit ongemak. Er is geprobeerd om met u een passende oplossing te zoeken voor dit ontstane ongemak.

H.W. van der Kraan

De vertegenwoordiger beloofde de subsidie te verzorgen, maar bij navraag werd dit niet meer gedaan!
Na de spouwmuurisolatie waren er enkele boorgaten niet dichtgemaakt (zelf gedaan)

wel, maar wel zelf opletten!!

Nette medewerkers