Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Basien

Iets beter communiceren tussen de teamleden, de monteurs waren niet op de hoogte van een gat in de kruipruimte welke de adviseur wel bekend was. & Het persoon dat mij s'ochtends had gebeld welke ik... Iets beter communiceren tussen de teamleden, de monteurs waren niet op de hoogte van een gat in de kruipruimte welke de adviseur wel bekend was. & Het persoon dat mij s'ochtends had gebeld welke ik zou moeten bellen met verdere vragen pakte later op de dag niet meer op.

Goed advies, fijne mensen, snel en goed werk verricht

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van de monteurs

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

Riek

De installateurs dragen geen bescherming (professionele mondmaskers/geluidsbescherming etc.). Dat vind ik een zeer slechte zaak als we sociaal en duurzaam bezig zijn. #longziekten.

Snel aangelegd en afspraken nagekomen.

X

Reactie Nederland Isoleert:

Goed om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor u vertrouwen in Nederland Isoleert.

Weet niet

Nee want ik kan niet vergelijken

Wat viel u in positieve zin op?

Snel kunnen plaatsen en zag er netjes uit

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw vertouwen in Nederland Isoleert.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke mensen en er wordt netjes gewerkt

Reactie Nederland Isoleert:

Ga zo door met jullie bedrijf

Alles is goed uitgevoerd

Wat viel u in positieve zin op?

Alles Werd goed schoon gemaakt door de medewerkers

Bob Konings

Welke aanbiedingen kan NI voorstellen aan tevreden klanten als die nieuwe klanten aanbrengen

Professionele intake, goed geautomatiseerd, vriendelijke medewerkers

Wat viel u in positieve zin op?

De secuurheid waarmee men de isolatie aanbracht

D.Fokkinga

Deskundig bedrijf

Wat viel u in positieve zin op?

De duidelijke afspraken vooraf.

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

Shirley

Laat klanten niet ter plekke op de ipad van de monteur alles bevestigen, service,opruimen etc. Kwam dwingend over

Advies was heel goed, uitvoering was totaal niet naar tevredenheid.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het advies heel goed is.

Reactie Nederland Isoleert:

Wat vervelend dat u onze diensten zo heeft ervaren. Het is niet de bedoeling dat het dwingend naar u overkomt. Wij zullen dit meenemen in onze overleggen. Onze excuses voor dit ongemak.

goed product maar aan de prijs

vriendelijke mensen

Reactie Nederland Isoleert:

Helder duidelijk en eerlijk advies

de snelheid