Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Niet de klant dingen voorhouden die niet kloppen

Er is ons vloerisolatie geadviseerd en nu het aangebracht is en wat kouder wordt merken we niets van de isolerende werking, de vloer is nog steeds koud.

ja, wat eigenlijk?

Reactie Nederland Isoleert:

Wat vervelend om te horen dat het na isoleren van de vloer er geen comfort is ontstaan bij u in de woning. Ik heb u een email gestuurd. Graag horen we van u zodat we kunnen kijken wat er eventueel... Wat vervelend om te horen dat het na isoleren van de vloer er geen comfort is ontstaan bij u in de woning. Ik heb u een email gestuurd. Graag horen we van u zodat we kunnen kijken wat er eventueel fout is gegaan.

N. Sterrenburg

Geef een duidelijke factuur zonder verborgen kosten

Geen specificatie van materiaal en arbeid op de factuur. Het kost veel moeite en overtuigingskracht om daar inzicht in te krijgen. In eerste instantie wordt daar niet op gereageerd: 'we kunnen u... Geen specificatie van materiaal en arbeid op de factuur. Het kost veel moeite en overtuigingskracht om daar inzicht in te krijgen. In eerste instantie wordt daar niet op gereageerd: 'we kunnen u hier niet bij helpen'.

Wat viel u in positieve zin op?

de medewerkers die de vloer hebben geïsoleerd: zeer vakbekwaam en voorkomend

Reactie Nederland Isoleert:

De offerte en factuur die wij hanteren is een all-in prijs vandaar dat niet alles gespecificeerd in de factuur staat.

Duidelijke info / link stap voor stap met betrekking tot subsidie

Werken netjes en correct

Snelheid van plaatsen

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

Graag een vriendelijker en deskundiger medewerker aan de telefoon

Wel vanwege het eerste en laatste contact met uw buitendienstmedewerker. Heel plezierig.
Niet vanwege moeilijk tot geen contact met de uitvoerenden (Bulgaarse taal ben ik niet machtig). En zeker niet vanwege het onbevredigende contact met uw kantoormedewerker.

Wat viel u in positieve zin op?

De afhandeling van mijn klacht door uw buitendienstmedewerker

Reactie Nederland Isoleert:

Wij doen erg ons best om iedereen netjes en vriendelijk te woord te staan, het kan zijn dat iemand die net is begonnen bijvoorbeeld iets minder kennis had. Excuses als dat zo is gebleken!

Kom je afspraken na en verzet niet constant op het laatste moment.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van uitvoering van werkzaamheden

Beste meneer Van Aken.
Beste meneer Van Aken.
Ik zie inderdaad dat uw afspraak was verzet wegens uitval met personeel, helaas is dit soms gewoon onmacht. We vinden dit natuurlijk wel heel vervelend, excuses voor het ongemak!

?!?

Communicatie met monteurs was moeizaam wgs taalgebrek.

Tijdens de werkzaamheden was er een gebrek aan goede communicatie.

?!?

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses voor het ongemak, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Eigenlijk gaat er altijd een goed Nederlands sprekende collega mee als er ook iemand gaat die dat niet zo goed kan. Als dat bij u niet... Excuses voor het ongemak, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Eigenlijk gaat er altijd een goed Nederlands sprekende collega mee als er ook iemand gaat die dat niet zo goed kan. Als dat bij u niet is gebeurd is dat heel vervelend natuurlijk.

De bezem erdoor bij het kantoor en vooral een training voor het “telefoon”personeel wat betreft het te woord staan van mensen met klachten.

Meerdere keren zonder bericht niet opkomen dagen. Slecht telefonisch bereikbaar

Niets

Reactie Nederland Isoleert:

Vervelend dat het zo is gelopen, dit is natuurlijk over het algemeen niet hoe wij werken en onze excuses als het bij u wel het geval was!

Doe iets aan de communicatie. Zorg dat er gereageerd wordt op mails en zorg dat er iemand opneemt.

De communicatie / planning is onvoldoende. Meerdere malen gemaild, geen gehoor. Meerdere malen gebeld, geen gehoor. Meerdere keren de afspraak afgezegd.

Wat viel u in positieve zin op?

Na het gehele proces had ik geen goed gevoel bij de dag van isoleren maar dat gevoel hebben de monteurs weggenomen. Twee prima mannen, die wisten wat ze deden.

Reactie Nederland Isoleert:

Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. We hebben elke dag een team mensen zitten die echt hun best doen om alles direct op te nemen en te beantwoorden, excuses als dit bij u niet zo verliep!

A.R. van Soldt

vlotte en nette afhandeling

efficientie

R vd Noort

Zie boven

Slecht advies (een derde van de vloer bleek niet te isoleren), maar dat bleek pas bij installatie, niet bij bezoek "adviseur".
Nadat er een maand was verstreken en meerdere malen contact is...
Nadat er een maand was verstreken en meerdere malen contact is gezocht met uw organisatie eindelijk en met veel moeite een installatie afspraak kunnen maken. De installateurs waren onbeschoft (zochten zelf naar een glas in de keuken), rookten (zonder de peuken op te ruimen). De installatie lukte niet in een dag. Afgesproken is om op zaterdag de boel af te maken om 9.00. Man kwam om 12.30 aanzetten. Niemand van uw organisatie bereikbaar.

helemaal niets

Reactie Nederland Isoleert:

Wat ontzettend vervelend om dit te horen. Er is bij u één van onze onderaannemers geweest. Wij gaan dit doorgeven aan onze onderaannemer dat u zo behandeld bent door de monteurs. Dit kan echt niet.... Wat ontzettend vervelend om dit te horen. Er is bij u één van onze onderaannemers geweest. Wij gaan dit doorgeven aan onze onderaannemer dat u zo behandeld bent door de monteurs. Dit kan echt niet. Onze excuses voor dit ongemak.