Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Hoewel ik geen enkele vergelijking heb met andere bedrijven, is de ervaring met Nederland Isoleert goed.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle aanleg van de vloerisolatie. Wat de spouwmuurisolatie betreft nog geen idee.

Wouter H

Bij afronding installatie mag iets meer uitleg worden gegeven

erg blij met eenvoudige en deskundige service

snelheid

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Uw opmerking zullen we meenemen ter verbetering. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

Swart

Afspraken nakomen

Geef aan in de middag komen ze in de morgen kon niet bellen met klantenservice vervolgens ander half uur te laat zonder te bellen problemen op mijn werk gekregen

X

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses hoe het is gelopen bij u

Celine Boermans

Beter afspraken nakomen
Klant beter behandelen
Personeel vriendelijker
Zaken sneller afhandelen
Betere compensatie

Veel fout gegaan

Peter buist

Klantvriendelijk zijn. Gewoon je werk doen. Als er word gezegd alles word in een halve dag gedaan. Eindstand 5 maand verder. Heel veel gebel en stress later

Ik heb 4 maanden contact gehad met jullie 18x gebeld elke keer kreeg ik iemand anders aan de lijn, die niks van mijn zaak af wist. Jullie komen afspraken niet na . Sturen ook nog 2 polen die geen... Ik heb 4 maanden contact gehad met jullie 18x gebeld elke keer kreeg ik iemand anders aan de lijn, die niks van mijn zaak af wist. Jullie komen afspraken niet na . Sturen ook nog 2 polen die geen Nederlands kunnen. Nou ik leef in Nederland en niet in Polen.

Helemaal niks

Patrick Steenks

Beter plannen en afstemmen met de lokale isolatie partij

Goed geholpen met de isolatie. De planning kan wel iets beter. De hoogwerker die bestelt was voldeed niet en dus moesten ze een keer extra terugkomen. Ook was er de tweede dag nogal krap ingepland.

Wat viel u in positieve zin op?

Aardige mannen, dachten mee en veel kennis en kunde

Reactie Nederland Isoleert:

Vervelend om te lezen dat het met de hoogwerker niet helemaal goed is verlopen. Onze excuses hiervoor. Daarentegen is het fijn om te lezen dat het verdere verloop goed is gegaan. Bedankt voor uw... Vervelend om te lezen dat het met de hoogwerker niet helemaal goed is verlopen. Onze excuses hiervoor. Daarentegen is het fijn om te lezen dat het verdere verloop goed is gegaan. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

Doe iets aan de communicatie!

De communicatie is echt heel erg slecht! Afspraak is twee keer verplaatst. Toen ze er eindelijk waren klopte mijn informatie niet (ipv 1 dag komen ze 2 dagen) en tussendoor ook nog onduidelijke... De communicatie is echt heel erg slecht! Afspraak is twee keer verplaatst. Toen ze er eindelijk waren klopte mijn informatie niet (ipv 1 dag komen ze 2 dagen) en tussendoor ook nog onduidelijke mailtjes die tot verwarring leiden.

Wat viel u in positieve zin op?

Kennis, uitleg en de tijd die de man gaf die voor een offerte kwam.

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses voor het ongemak. Uw feedback zullen we zeker meenemen in de verdere verbetering van onze communicatie.

Gevel schoon achterlaten

Gevel vuil achtergelaten. Rood boorslijpsel.

Wat viel u in positieve zin op?

Prima en duidelijke informatie van de vertegenwoordiger.

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert. Onze excuses dat het boorslijpsel niet is opgeruimd na de werkzaamheden.

W van Putten

Een föhn voor het bevriezen van het isoleerpistool.

Goede voorlichting, na opdracht wordt je goed geïnformeerd wat en wanneer de werkzaamheden uitgevoerd worden.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat er ondanks de kou er toch geïsoleerd werd.

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

E. van Wageningen

Zowel advies als plaatsen isolering uitstekend!

Deskundigheid