Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Peter buist

Als mensen bellen en afspraken maken laat ze dan op de hoogte zijn. Als er dan wel mensen komen die het werk moeten doen laat ze dan minimaal Nederlands kunnen praten. Geen 2 Polen sturen . Ik leef... Als mensen bellen en afspraken maken laat ze dan op de hoogte zijn. Als er dan wel mensen komen die het werk moeten doen laat ze dan minimaal Nederlands kunnen praten. Geen 2 Polen sturen . Ik leef in Nederland en niet in polen

Jullie komen de afspraken niet na. En als ik 4 maand lang bel. Inmiddels 18x gebeld krijg ik steeds iemand anders aan de lijn die er niks van af weet. Ik heb spijt dat ik jullie heb gebeld voor mijn... Jullie komen de afspraken niet na. En als ik 4 maand lang bel. Inmiddels 18x gebeld krijg ik steeds iemand anders aan de lijn die er niks van af weet. Ik heb spijt dat ik jullie heb gebeld voor mijn vloerisolatie.

Helemaal niks

Reactie Nederland Isoleert:

Wij vinden het zeer spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over hoe het is verlopen. Wij hebben geprobeerd er met u uit te komen zoals ik kan zien in de gegevens. Helaas is dit niet gelukt.

S.Visser

Beter luisteren naar de klanten

een waardeloos bedrijf zeer slechte communicatie

ben niet positief

Reactie Nederland Isoleert:

Vervelend om te horen dat het niet zo is verlopen als dat u en wij wensen. Wij werken dagelijks aan de communicatie en nemen uw opmerking hierin mee.

Harrie van Raak

Dat de planning zijn afspraken moet nakomen.

Ieder moet voor zichzelf beslissen.

De monteurs

Niet

Goed geregeld en afspraak na komen

Netjes werken

Flemming IJssennagger

Ga zo door

Vakkundigheid / netjes werken / aardige werklui

Goede uitleg en vakkundigheid

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

Jan Dijkman

Niks

Wat viel u in positieve zin op?

Medewerkers waren vrolijk en gemotiverrd

Jan Travaille

Planning verliep rommelig, door te vroeg hier te zijn een online meeting af moeten zeggen.

Snel product geleverd

Veel

Lindy

Zorg voor een betere telefonische bereikbaarheid

Afspraken werden nagekomen, dak werd geisoleerd op het afgesproken moment.

Netheid van de medewerkers

Ga zo door

Deskundig professioneel betrouwbaar

Wat viel u in positieve zin op?

Alles netjes opgeruimd en uitgelegd

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

Scheffers

Een goede planning en direct terug bellen en een goede planning

na de eerste keer afzeggen heb ik veel moeite moeten om het proces op gang te krijgen. 3 keer afzeggen. als ik niet zelf had gebeld was er waarschijnlijk niets van terecht gekomen.

Wat viel u in positieve zin op?

weinig, uitgezonderd de monteurs en de adviseur