Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Sj. Post

Door personeelstekort twee keer uitgesteld

Goede uitvoering

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer Post,
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent.
We brengen de complimenten over aan de monteurs, waarvoor dank !
Vriendelijke...
Geachte heer Post,
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent.
We brengen de complimenten over aan de monteurs, waarvoor dank !
Vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice

Huub Arnolds

Ik zou niet weten na zo'n uitgevoerde opdracht welke !

Uitermate zeer tevreden hoe de 3 medewerkers de klus hebben geklaard. Nog nooit zulke correcte medewerkers in huis gehad. Hopelijk kan ik dat ook over enkele dagen van de medewerkers van de... Uitermate zeer tevreden hoe de 3 medewerkers de klus hebben geklaard. Nog nooit zulke correcte medewerkers in huis gehad. Hopelijk kan ik dat ook over enkele dagen van de medewerkers van de vloerisolatie zeggen. Uiteraard kan ik na 2 dagen nog niets zeggen/beoordelen over de effecten van de spouwmuur isolatie

Wat viel u in positieve zin op?

In principe eigenlijk alles. Ik zou geen enkele negatieve opmerking kunnen opsommen

Zorgen dat als er een afspraak is gemaakt deze ook nagekomen wordt en als dat niet lukt er ook communicatie over plaats vindt. Dat is hier niet gebeurt.

Ik kan Nederland Isoleert wel aanbevelen, ondanks dat er een mis communicatie in de planning heeft plaats gevonden.

Wat viel u in positieve zin op?

De uiteindelijk toch snelle installatie ondanks de miscommunicatie en vooraf gecommuniceerde termijn.

Burgman

Controleer de gehele kruipruimte en niet slechts een klein deel als steekproef. Dat kan leiden tot verrassingen en verkeerde inschatting.

Efficiëntie

Dominique Evers

Het maken van een afspraak kwam niet ,na zelf te bellen afspraak kunnen maken

Netjes alles achtergelaten. Snel kunnen komen

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteurs. Niet zichtbaar aan gevel dat ze geweest zijn, Netjes gewerkt

D van der Molen

Duidelijk advies en binnen afgesproken tijd geholpen.

Zoals verwacht!

Nvt

Snel en netjes gewerkt

Wat viel u in positieve zin op?

Binnen de afgesproken termijn aangebracht.

Kan voortaan ook een achternaam bij afspraak worden vermeld. Alleen Marcel vind ik beperkt, wel heel popie jopie

afspraken en planning nagekomen

Wat viel u in positieve zin op?

snelheid van planning gesprek en vervolgens uitvoering

L. Ruppert

Geen.

Ik wil het wel aanbevelen, echter ik weet bij mij zelf nog niet het exacte resultaat van de isolatie. Daarom wacht ik even met de aanbeveling naar anderen.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van werken. Schoon werken en de vriendelijkheid.

Maaike

Tijd tussen akkoord gaan met offerte en uitvoer werkzaamheden was langer dan aangegeven. Niet erg en begrijpelijk in deze tijden, maar iets meer communicatie daarover tussendoor was fijn geweest.

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijke uitleg, alles geregeld. Fijn!