Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Prettig contact, duidelijke info en snel.

Wat viel u in positieve zin op?

Gewoon het hele traject van advies tot uitvoering prima allemaal

Ik zou het zo gauw niet weten ?

Wat viel u in positieve zin op?

Ik vond het vooral belangrijk dat het een betrouwbaar bedrijf is ,en allemaal even vriendelijk .

Iets meer adequate afstemming nog ter plaatse, verbeter nog iets de Nederlandse taal/communicatie van enkele van de monteurs.

Effectieve levering, snel en adequaat afspraken maken. Bondige communicatie, ter zake. Beslist goed.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede installatie, hard gewerkt.

Karin

Het was echt heel vervelend dat ik niet verder kwam dan de klantenservice, ook niet toen ik verzocht om door te worden verbonden of teruggebeld te worden door een leidinggevende of door de... Het was echt heel vervelend dat ik niet verder kwam dan de klantenservice, ook niet toen ik verzocht om door te worden verbonden of teruggebeld te worden door een leidinggevende of door de financiële administratie. Ik vond het echt heel frustrerend dat ik maar één simpele vraag had (namelijk of de rekening was betaald) en ik daar maar geen antwoord op kreeg.

Er is tijdens het isoleren van de vloer schade veroorzaakt die niet gemeld is. De afvoer van de keuken was kapot getrapt en "netjes afgetaped" door de dader, zodat het in ieder geval niet kon gaan... Er is tijdens het isoleren van de vloer schade veroorzaakt die niet gemeld is. De afvoer van de keuken was kapot getrapt en "netjes afgetaped" door de dader, zodat het in ieder geval niet kon gaan stinken. Ik kwam hier bij grote toevalligheid een week later achter, doordat er een kraan onder de vloer moest worden afgesloten en ik op dat moment toevallig water door de gootsteen liet lopen en degene die onder de vloer was dit daardoor ontdekte. Anders was ik er misschien wel heel laat of zelfs veel te laat achter gekomen. Vervolgens kreeg ik niet bepaald medewerking van jullie klantenservice en werd zelf geacht een bedrijf zoeken om dit te repareren. Vervolgens heeft het mij 3 maanden gekost met vele telefoontjes en mailtjes met de klantenservice gekost om dit bedrijf betaald te krijgen. En geen enkel woord van excuus: niet voor de veroorzaakte schade en ook niet voor de enorme traagheid van de afhandeling hiervan.
Het dossier hiervan is te vinden onder klantnummer 477870

Tja ....

Mary

Heb geen tips

snelle reactie op de aanvraag en uitvoering

Wat viel u in positieve zin op?

Alles was netjes en goed

Nakomen levering van doe spouwmuur isolatie, aangeboden levering periode kan niet meer worden nagekomen

Tot nu toe geleverd wat is toegezegd.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelle levering van de vloer isolatie

De monteur had foto’s van de werkzaamheden gemaakt.Die wil ik graag toegestuurd krijgen Gemeente Den Haag vraagt foto’s.

Ik ben tevreden met raadgeving en uitvoering

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle werk en de vriendelijkheid en beleefdheid van de. Monteurs

Patrick den Dulk

Veel

1e keer zijn ze zonder reden van opgaaf niet komen opdagen.
1e keer zijn ze zonder reden van opgaaf niet komen opdagen.
Nadat ik had beled hierover (nadat we jullie eerst een paar dagen niet te pakken kregen) zou ik voor het ongemak 25 euro korting krijgen.

Deze zat er uiteraard niet bij, gepruts.

Wat viel u in positieve zin op?

De montage jongens waren snel, wel jammer dat ik pools of Engels met ze moest praten.

De vertegenwoordiger die bij ons thuis kwam, had zelf onder de vloer moeten kijken zodat hij al had kunnen zien dat de gang onder de vloer was afgesloten en er geen isolatie mogelijk was

Goed resultaat en de heren die het kwamen aanleggen deden hun werk goed

Wat viel u in positieve zin op?

De heren die het kwamen aanleggen hadden plezier, waren ontspannen en regelde meteen de verandering in m2

J.Zwanenburg

Ga zo door om Nederland te isoleren

Het werk is keurig uitgevoerd, afspraak nagekomen, minder warmte verlies en behaaglijk leefklimaat.

De vriendelijke benadering